Jokos olette käyneet vaalikoneessa

😡💻🫖 kukahan sen ylen vaalikoneenkin on tehnyt. Se käski mun muuttaa johonkin Karijoelle. Kartasta katsoin sen sijaitsevan Pohjanmaalla. Sinne nyt viimeksi muuttaisin.

21

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😅😆vois sua. Ne on shapotoitu sdp tekee metkujaan. Älä usko. Ei kannata muutenkaan uskoa mihkään galluppeihin. Ne on aina jonkun maksamia. Otanta 5/50 ja sitten puhutaan Koko suomen ääntä on kuultu.

    • Anonyymi

      Mua lähdettiin ajamaan autolla takaa niillä lakeuksilla tässä taannoin. Pääsin karkuun. Onneksi en ollut myöskään yksin. Helposti triggeröityvä tapaus kyseessä. Ei siinä mitään varsinaista provosointia ollut kyseessä. Oon miettinyt sitä voisiko pohojalaasilla olla genetiikassaan trauma siitä kun ne on sotineet aikoinaan r*ssiä vastaan siellä pelloilla.

      • Anonyymi

        En suosittele tosiaan myöskään mitään Pohjanmaata edes vitsinä miettimään, niin kuin et tietenkään teekään mutta siellä on aika ankeaa elämää loppupeleissä ja vaan sitä aakeeta laakeeta ja ihmiset ylimielisiä, ilkeitä ja yleensä ruotsinkielisiä. Olen itse joutunut pakosta muutaman vuoden asumaan ja se oli hirveää aikaa. 🙁 Aika tyhjiä paikkoja ja niin se tunnelma on huono vaan. Nyt onneksi jo kaukana sieltä päin. Eikä se mitenkään kaunistakaan seutua oo verrattuna moniin muihin paikkoihin Suomessa. Mut vaan mun mielipide. En edusta ketään muuta. 😅


      • Mulla ikävin tapaus on pyöräretkeltä kun laitettiin teltta iltahämärissä johonkin tienviereen. Aamulla ei ollut mukava herätä armijan harjoitusalueelta, jossa oli täysi tohina päällä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mulla ikävin tapaus on pyöräretkeltä kun laitettiin teltta iltahämärissä johonkin tienviereen. Aamulla ei ollut mukava herätä armijan harjoitusalueelta, jossa oli täysi tohina päällä.

        😂😂


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mulla ikävin tapaus on pyöräretkeltä kun laitettiin teltta iltahämärissä johonkin tienviereen. Aamulla ei ollut mukava herätä armijan harjoitusalueelta, jossa oli täysi tohina päällä.

        😆🤣🤣🤣😂😂😅🤣😂😄😃😅🤣😂haaaska! Ihan paras


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mulla ikävin tapaus on pyöräretkeltä kun laitettiin teltta iltahämärissä johonkin tienviereen. Aamulla ei ollut mukava herätä armijan harjoitusalueelta, jossa oli täysi tohina päällä.

        Täysi tohina tarkoittaa että panssarivaunulla ajetaan teltan ylitse. Joten oli vain jotain varusmiesjumppaa.


    • Anonyymi

      En usko vaalikoneisiin.

      • Jos käyttää vaalikonetta, niin kannattaa käydä läpi eri toimijoiden vaalikoneet. Vaalikone sopii sellaiselle, joka ei tiedä ketä ja mitä puoluetta äänestää.


    • Anonyymi

      Kuka näitä juttuja oikein keksii?? 😄

      • Anonyymi

        Ihan ihmiset täällä kirjoittaa ja tuo Pohjanmaa kommentti oli täyttä totta yhden ihmisen elämästä muutaman vuoden ajan ja saahan sitä kertoa mielipiteensä Suomen eri paikoista. Vaikka vaaleihin ei nyt liittynyt siitä pahoittelut mutta mulla taitaa jäädä koko vaalit nyt väliin tällä kertaa, niin en kovin innostunut niistä ole. Mukavaa päivää kaikille ja aurinkoa, valoa mieliinne! ☀️☀️☺️


      • Anonyymi

        No nää kaks😅kivoja lukea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ihmiset täällä kirjoittaa ja tuo Pohjanmaa kommentti oli täyttä totta yhden ihmisen elämästä muutaman vuoden ajan ja saahan sitä kertoa mielipiteensä Suomen eri paikoista. Vaikka vaaleihin ei nyt liittynyt siitä pahoittelut mutta mulla taitaa jäädä koko vaalit nyt väliin tällä kertaa, niin en kovin innostunut niistä ole. Mukavaa päivää kaikille ja aurinkoa, valoa mieliinne! ☀️☀️☺️

        Kiitos samoin. Kiitos että joku uskaltaa vielä kertoa oman mielipiteensä reilusti. Antaa perspektiiviä asioihin joita itsekkin miettii😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin. Kiitos että joku uskaltaa vielä kertoa oman mielipiteensä reilusti. Antaa perspektiiviä asioihin joita itsekkin miettii😊

        Kiitos sulle paljon 💙 ja niin ihan rehellisesti sitä kai pitää kertoa jos jostain asiasta jotain mieltä on. Eikä sitä kirjoita pahalla vaan kertoo oman kokemuksensa joka oli aika ahdistava. Jopa helpotti kirjoittaa sitä vielä ulos edelleen näköjään. Rehellisyys maan perii 😊😊. Mutta tosiaan vain minun mielipiteeni. Jokaisella on omansa. :)


    • Anonyymi

      Ihana paikka, tykkään. On edesm. Äitini
      Syntymäpaikka. Olen usein ajellut, nuo
      Rena pyörällä ja näin vanhenpana s
      Autolla. Moni nuoripari muuttanut sinne ja tykkäävät asua kovasti.

      • Anonyymi

        Kyllä sieltä nuoret enemmän taitaa vaan lähteä opiskeluiden jälkeen ihan muualle ja vanhuksia siellä eniten asustaa. Totta kai joitakin poikkeuksia löytyy toki. Ja makuasioista ei voi kiistellä.


      • Kymenlaaksosta kotoisin olevana naurattaa ne kuraojat mitä pohjanmaalla kutsutaan joeksi. Eikä siellä ole edes mäkiä. Maiseman tasaisuus kyllästyttää. Pohjalainen luonne poikkeaa myös aika paljon karjalaisesta luonteesta. Kaikkea en ymmärrä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kymenlaaksosta kotoisin olevana naurattaa ne kuraojat mitä pohjanmaalla kutsutaan joeksi. Eikä siellä ole edes mäkiä. Maiseman tasaisuus kyllästyttää. Pohjalainen luonne poikkeaa myös aika paljon karjalaisesta luonteesta. Kaikkea en ymmärrä.

        Se tasaisuus lienee jopa eksoottinen kokemus norjalaisille. Olisi mielenkiintoista kuulla mitä ne olisivat siitä mieltä. Se siellä on hienoa että harvaan asutuilla alueilla olo on kuin olisi erämaassa.

        Siellä on jyrkkiä kuntarajoja suomen ja ruotsin kielen suhteen. Ne elävät arvatenkin omissa piireissään. Ruotsinkielisillä on näyttävät jouluvalot, joillakin suomenkielisilläkin on. - Kyrössä jahdattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tasaisuus lienee jopa eksoottinen kokemus norjalaisille. Olisi mielenkiintoista kuulla mitä ne olisivat siitä mieltä. Se siellä on hienoa että harvaan asutuilla alueilla olo on kuin olisi erämaassa.

        Siellä on jyrkkiä kuntarajoja suomen ja ruotsin kielen suhteen. Ne elävät arvatenkin omissa piireissään. Ruotsinkielisillä on näyttävät jouluvalot, joillakin suomenkielisilläkin on. - Kyrössä jahdattu.

        Juu ne jouluvalot oli kyllä melkoista Amerikan mallia ne on jääneet mieleen myös siltä ajalta. En ole muualla sellaisia nähnyt kuin siellä joissakin pihoissa. Niitä oli niin paljon ja joka värisiä ja joo niitä käytiin ihan varta vasten katsomassa ja muitakin ihmisiä siellä oli ottamassa jopa kuvia. 😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu ne jouluvalot oli kyllä melkoista Amerikan mallia ne on jääneet mieleen myös siltä ajalta. En ole muualla sellaisia nähnyt kuin siellä joissakin pihoissa. Niitä oli niin paljon ja joka värisiä ja joo niitä käytiin ihan varta vasten katsomassa ja muitakin ihmisiä siellä oli ottamassa jopa kuvia. 😂😂

        Se on jäänyt mieleen kyläilystä, että oli tärkeää näyttää hienolta naapuriin päin.


    • Anonyymi

      😅😅

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe