Ajatelkaa, jos olisi ollut toisin päin eli suomalainen vaalea mies alikessu olisi tehnyt samat tummemmalle alaiselle tytölle, niin johan olisi pääosin syytetty MYÖS RAZZIZZMISTA, sekzzismistä, sovinizzimistä. Nyt ei mitään tällaista, koska on sitä ns. "parempaa" vi-
hakäytöstä ja razzizmia....
Erään kuuluisan laulajan tytär syytteessä simputuksessa
4
253
Vastaukset
- Anonyymi
Niin mutku kun on ollu niitä siirtomaita, ja kauheasti on viety orjaksi ameriikkaan? Kun on laivoissa käytetty suomalaista tervaa, niin meidän vika se on?
- Anonyymi
Täytyy vaan ihailla kuinka valtamedia pystyy vaikenemaan asian joka ei sovi heidän "arvoihinsa" totuudella ei ole väliä?
- Anonyymi
No simputtaja on adoptoitu ja nehän on sekunda ihmisiä. Ei koskaan tiedä mitä saa kun kakaran ostaa ulkomailta. Mikä hinku on ostaa kakara ulkomailta. Eivät osaa elää oikein suomessa
- Anonyymi
Rasismi on syrjintää, mutta kaikki syrjintä ei ole rasismia. Useimmat eivät ymmärrä rasismin päälle yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861580
- 721207
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741105Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46802
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769