Anni Jehtiäinen Ktie

Anonyymi-ap

Moro mää oon anni, ja musta tulee nyt maaliman tähti, kun on tehny naamarin. Mun suvussa on on nääs ollu tota huonon näkösyyttä ja pari vuotta sitte mullekin sanottiin, että mä oon huonon näkönen, joten tuumasta toimeen, mä rupesin kehittään naamareita, joilla näyttäis paremmalta.

Yhtenä iltana mä sain sit sen valmiiksi ja jätin sen narulle kuivuun, niin annas olla mun miähen kuvatus tää aslakki oli ottanut siitä kuvan ja levittäny sen nettiin. No kun mää tulin sit saunasta, niin sillähän oli jo kuusi tykkäystä ja mää olin ihan myyty.

Eikä tässä vielä kaikki, nyt maaliman kuulu navettamuseo viktoria vai mikä se oli ,osti multa tän naamarin, ja arvatkaas mä itkin kolme viikkoo putkeen, et apuu mää voisin kuolla ny sitte. varmaa nyt kaikki maaliman lehdistö ja telkku rupee mua vahtaan ja kaikki separatsit mua jahtaa mopoineen. Totta kai mun piti tästä kilauttaa enste hämikseen, et tekeväät musta siis Hämeenlinnan kuuluisammasta ihmisestä jutun.

Ja täs sitä ny ollaan, odotellaan kutsua halivoodista ja kyllä rumppikin varmaa kilauttelee kohta. Ja hei muistakaakin kumartaa mua kun tuutte kaupungilla vastaan wittu

5

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kateus helpottaa sinulla kelassa ja sieltä matkasi jatkuu tuttuun paikkaa. Voiko kateuteen kuolla

• Anonyymi

Ai ketäs mää tässä kadehdin?

• Anonyymi
      UUSI

Eiköhön se BusinessFinland suolla tällaiseen taas lisää avustusrahaa muutaman sata tonnia?

• Anonyymi
        UUSI

Miksi minulta kysyt kun en voi tietää? Kysy muutamilta se tietää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi minulta kysyt kun en voi tietää? Kysy muutamilta se tietää.

ai hei perttu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      90
      3416
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      344
      3000
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      192
      1608
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      1421
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1302
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1051
    7. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      1027
    8. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1020
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      980
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      944
    Aihe