Onko muita jotka tykkää miehellä pienestä kullista? Minusta se on paljon paremman näköinen ja kiihottaa enemmän. Pullea mies, karvainen kroppa ja pieni kikkeli. Siinä ois unelmien mies! Sellainen just daddy tyyppinen. Onkohan täällä tällaisia miehiä? Itse plus kokoinen blondi 30v.
Pieni penis kiihottaa
61
1318
Vastaukset
- Anonyymi
Moi täällä ois yks haluatko tulla luokseni juukaan paikka olisi oma asunto .
- Anonyymi
Millainen mies siellä?:)
- Anonyymi
Heinolassa olisi yksi helvetin pienikullinen setä. Hän on päästään vajaa ja asuu laitoksessa.
- Anonyymi
Mites läheinen olet tuon sedän kaa. Olet siis päässyt testaamaan sen kullin. Näyttää siltä että kokemus sinussa puhuu. Samassa laitoksessa olette tutustuneet toisiinne.
- Anonyymi
Olisi kiva saada asiallisia viestejä miehiltä ja päästä juttelemaan enemmän!
- Anonyymi
KUKAAN EI TYKKÄÄ PIENISTÄ KULLEISTA.
- Anonyymi
Tuo ei ole totta!
- Anonyymi
Kuka tahtois tulla tyhjentää munastani paineet pois lutkuttaa kunnolla puristelee palleja .
- Anonyymi
Millainen mies siellä?
- Anonyymi
Pieni kulli ja pieni mies, täällä. Haluan nuolla sua ja sinä kaa.
- Anonyymi
Miten pieni kulli siellä?
- Anonyymi
Se on suhteellista. Jos sinulla on helvetin iso ja väljä pillu, niin isompikin kulli tuntuu pieneltä.
- Anonyymi
Eikö tällaisia miehiä todella ole, joita kiinnostaisi jutella?😊
- Anonyymi
On niitä. Olen 47v. Kokkolasta. Pullukka ja aika pitkä, noin 192cm, ja jalkovälissä pieni mutta suht paksu kulli. Karvoja löytyy, kuten partaa jonkin verran. Tukka vähän lyhyempi nykyään koska päälaelta alkaa jo harventumaan. Ei lapsia, mutta ehdottomasti daddy tyyppinen heppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitä. Olen 47v. Kokkolasta. Pullukka ja aika pitkä, noin 192cm, ja jalkovälissä pieni mutta suht paksu kulli. Karvoja löytyy, kuten partaa jonkin verran. Tukka vähän lyhyempi nykyään koska päälaelta alkaa jo harventumaan. Ei lapsia, mutta ehdottomasti daddy tyyppinen heppu.
Oi kuulostaa tosi hyvälle! Missä voitais jutella enemmän?😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö sähköposti? En ehdi tänään juttelemaan enempää. Huomenna on paremmin aikaa. Kirjoita ja kerro jotain itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö sähköposti? En ehdi tänään juttelemaan enempää. Huomenna on paremmin aikaa. Kirjoita ja kerro jotain itsestäsi.
Onko sulla Kik, se olisi helpompi?:)
- Anonyymi
Tosiaan on.Minä ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan on.Minä ainakin.
Mikä sun Kik on?
- Anonyymi
Löytyyhän täältä. Olis kiva jutella. Saisikos jonkun yhteystiedon? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyyhän täältä. Olis kiva jutella. Saisikos jonkun yhteystiedon? 😊
Millaisia ihania miehiä siellä?😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisia ihania miehiä siellä?😍
Juurikin kuvauksen mukainen mies. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin kuvauksen mukainen mies. 😊
Kiva kuulla! Onko sinulla Kik missä voitaisi jutella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kik. hoitovoide
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olis kuvauksen mukainen mies myös kik Seepra12
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko mies vai nainen?
Nainen olen minä
- Anonyymi
Olen pienikoinen karvanen mies.Haluutko keskustella.kik . hoitovoide
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy kik voit lisätä maponi.
- Anonyymi
Mun mielestä pieni on ihan kiva, varsinkin jos sellainen kivan hoikka mies. pienuus ei niin korostukaan, kuin isoilla miehillä
- Anonyymi
Niin ehkä jos muutenkin on pieni kokoinen niin näyttää pieni kikkeli myös kivalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ehkä jos muutenkin on pieni kokoinen niin näyttää pieni kikkeli myös kivalle
Niin just
- Anonyymi
Olen pieni mies kulliikin aika pieni mutta seisoo hyvin.olis mukava tavata nainen joka pitäisi siitä.
Kiinnostuin. Sitä vain jäin miettimään, mitkä ovat pienen kullin mitat.
- Anonyymi
Varmaan jokainen ajattelee vähän eri tavalla. Mikä on sinusta pieni? Ehkä jos alle 10cm on erktiossa niin se alkaa olla jo pieni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan jokainen ajattelee vähän eri tavalla. Mikä on sinusta pieni? Ehkä jos alle 10cm on erktiossa niin se alkaa olla jo pieni?
Mikä muiden mielestä on pieni?
Anonyymi kirjoitti:
Oma kullini on erektiossa 14 senttiä pitkä. Yksi nainen totesi ystävällisesti, ettei se kelpaa kuin kusemiseen. Toinen sanoi, että se on pienin kulli, jonka hän on koskaan nähnyt.
- Anonyymi
ape03 kirjoitti:
Oma kullini on erektiossa 14 senttiä pitkä. Yksi nainen totesi ystävällisesti, ettei se kelpaa kuin kusemiseen. Toinen sanoi, että se on pienin kulli, jonka hän on koskaan nähnyt.
Miltä tuntui kun nainen noin sanoi?
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntui kun nainen noin sanoi?
No, eihän se tietenkään mukavalta tuntunut. En silti ryhtynyt kommentoimaan arvioita. Jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä. Tautalla saattoi hyvin olla pettymys johonkin tiettyyn mieheen tai miehiin yleensä.
- Anonyymi
ape03 kirjoitti:
No, eihän se tietenkään mukavalta tuntunut. En silti ryhtynyt kommentoimaan arvioita. Jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä. Tautalla saattoi hyvin olla pettymys johonkin tiettyyn mieheen tai miehiin yleensä.
Niimpä! Varmasti muukin kun pissaaminen hoituu!
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä! Varmasti muukin kun pissaaminen hoituu!
Todistettavasti on hoitunut, kun jälkikasvuakin on siunaantunut. Täysin varmahan mies ei tietenkään voi olla. Tarinan mukaan yksi kirkkoherra selitti tiedon ja uskon eroa näin: "Puolisoni tietää, että lapsemme ovat hänen lapsiaan, minä uskon, että lapsemme ovat minun lapsiani."
On ihanaa kuulla, että on myös naisia, jotka tykkäävät pienestä kullista. Toivottavasti on sellaisiakin naisia, joille kullin koolla ei ole merkitystä. En haluaisi olla pelkkä kulli, vaikka me miehet olemme varmastikin ansainneet tällaisen ajattelun. Sitä saa, mitä tilaa.
- Anonyymi
Ainakin itselle monet muut asiat on paljon tärkeämpiä sitten kun haluaa oikeasti tutustua toiseen. Esim luonne, arvot, maailmankatsomus, eleet. Mutta täällä ehkä enemmän keskittyy muuhun
- Anonyymi
Itse ainakin miehenä tykännyt pienemmästä kalusta.
Vatsaa reippaasti ja sen alla todella karvainen ja pienikokoinen kalu erityisesti vanhemmilla miehillä.
M48v- Anonyymi
Kuulostaa tosi hyvälle!!
Toki löytyy. Mistä sinut löytää
- Anonyymi
Kik on esim tosi hyvä!
- Anonyymi
Täällä myös suht raamikkaaksi mies. 185/95 ja vain 14cm lyhyt kulli
- Anonyymi
Tykkään kovasti raamikkaista miehistä! Onko sulla Kik?
- Anonyymi
OTTAKAA YHTEYS HEINOLAAN TERO HINTIKKA RATKOO ONGELMANNE TEROLLA ON MIKROPENIS
- Anonyymi
Pieni kulli on tosi hyvän makuinen
- Anonyymi
Pienet pippelit laittakaa viestiä!
- Anonyymi
Minne? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne? 🤭
Onko sulla Kik?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla Kik?
Voit lisätä maponi
- Anonyymi
Vieläkö löytyy miehisiä miehiä mutta pikku pippeli jalkojen välissä?🤭
- Anonyymi
Löytyy, kukaan ei ole lisännyt vielä. 🙄
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841786- 431419
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191230Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871172Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 66983
- 56942
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40917Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20910- 34864