"Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on jeesuksen orja. "

Anonyymi-ap

Ja tässä maassahan noita orjia riittää.

10

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo sinä olet varmaan ihan synnitön?

• Anonyymi

Tietenkin. Synti on vain uskovaisten riesa.
        Me aivan uskomattomat olemme vapahdetut. Eletään ihmisiksi ihan muuten vaan eikä vain suuren luonnevikaisen mörököllin rangaistuksen pelossa.

• Anonyymi

Korjataanpa virhe oikealla Raamatun opetuksella:

Jeesus itse opettaa, Johannes 18: "Kuinka voit sanoa, että meistä tulee vapaita?» Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta poika pysyy. Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita. Minä tiedän kyllä, että te olette Abrahamin jälkeläisiä. Silti te haluatte tappaa minut, koska sanani ei saa teissä sijaa. Minä puhun, mitä olen Isäni luona nähnyt – ja te teette, mitä olette omalta isältänne oppineet."

Ja tässä maassahan niitä synnin orjia riittää, jotka valheella ja väärällä opilla haluavat trollata ja eksyttää ihmisiä.

• Anonyymi

Mutta sinä et tietenkään :d

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinä et tietenkään :d

Vanha aatami on kyllä minunkin helmassani kiinni niin vietävän tiukasti, valitettavasti. Eli synnin orjaksikin voin tunnustautua ja sitä aina anteeksi pyytelenkin.
        -ed. korjaaja-

• Anonyymi

Jeesuksen tunnustaminen on jo iso juttu.

• Anonyymi

Kuulostaa juuri lahkolaislta kummallisilta jutuilta ja kuinka sairaanloisesti olette siinä yhdessä synnissä kiinni ja muka heteropohjalta . Ei hyvä luoja sentään jo sellainen edes on ja juu en kuulukirkkoon mutta jos kävisi että minua alkaisi asia kinostamaan niin kyllä kirkkoon menisin.

• Anonyymi

Kyllä sellainen koijari tai sen esikuva varman on ollut olemassa.
        Tuli just tehtyä sitten se iso juttu.

• Anonyymi

anna taas anteeksi syntini , kiitos jeesus kiitos kiitos 🤣

• Anonyymi

Synnin vastapaonoksi jos olisi jotain hengen hedelmiä, niin tasapainottaisi tilannetta.

Rakkauskin voittaa syntien paljouden

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      114
      2154
    2. 172
      1787
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1175
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      84
      1094
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1040
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      69
      1018
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      43
      953
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      75
      932
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      8
      884
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      55
      880
    Aihe