Ja tässä maassahan noita orjia riittää.
"Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on jeesuksen orja. "
10
106
Vastaukset
- Anonyymi
Joo sinä olet varmaan ihan synnitön?
- Anonyymi
Tietenkin. Synti on vain uskovaisten riesa.
Me aivan uskomattomat olemme vapahdetut. Eletään ihmisiksi ihan muuten vaan eikä vain suuren luonnevikaisen mörököllin rangaistuksen pelossa.
- Anonyymi
Korjataanpa virhe oikealla Raamatun opetuksella:
Jeesus itse opettaa, Johannes 18: "Kuinka voit sanoa, että meistä tulee vapaita?» Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta poika pysyy. Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita. Minä tiedän kyllä, että te olette Abrahamin jälkeläisiä. Silti te haluatte tappaa minut, koska sanani ei saa teissä sijaa. Minä puhun, mitä olen Isäni luona nähnyt – ja te teette, mitä olette omalta isältänne oppineet."
Ja tässä maassahan niitä synnin orjia riittää, jotka valheella ja väärällä opilla haluavat trollata ja eksyttää ihmisiä.- Anonyymi
Mutta sinä et tietenkään :d
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä et tietenkään :d
Vanha aatami on kyllä minunkin helmassani kiinni niin vietävän tiukasti, valitettavasti. Eli synnin orjaksikin voin tunnustautua ja sitä aina anteeksi pyytelenkin.
-ed. korjaaja-
- Anonyymi
Jeesuksen tunnustaminen on jo iso juttu.
- Anonyymi
Kuulostaa juuri lahkolaislta kummallisilta jutuilta ja kuinka sairaanloisesti olette siinä yhdessä synnissä kiinni ja muka heteropohjalta . Ei hyvä luoja sentään jo sellainen edes on ja juu en kuulukirkkoon mutta jos kävisi että minua alkaisi asia kinostamaan niin kyllä kirkkoon menisin.
- Anonyymi
Kyllä sellainen koijari tai sen esikuva varman on ollut olemassa.
Tuli just tehtyä sitten se iso juttu.
- Anonyymi
anna taas anteeksi syntini , kiitos jeesus kiitos kiitos 🤣
- Anonyymi
Synnin vastapaonoksi jos olisi jotain hengen hedelmiä, niin tasapainottaisi tilannetta.
Rakkauskin voittaa syntien paljouden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1142154- 1721787
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631175Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K841094Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311040En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k691018Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.43953Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75932The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut8884Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse55880