"Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on jeesuksen orja. "

Anonyymi-ap

Ja tässä maassahan noita orjia riittää.

10

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo sinä olet varmaan ihan synnitön?

• Anonyymi

Tietenkin. Synti on vain uskovaisten riesa.
        Me aivan uskomattomat olemme vapahdetut. Eletään ihmisiksi ihan muuten vaan eikä vain suuren luonnevikaisen mörököllin rangaistuksen pelossa.

• Anonyymi

Korjataanpa virhe oikealla Raamatun opetuksella:

Jeesus itse opettaa, Johannes 18: "Kuinka voit sanoa, että meistä tulee vapaita?» Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta poika pysyy. Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita. Minä tiedän kyllä, että te olette Abrahamin jälkeläisiä. Silti te haluatte tappaa minut, koska sanani ei saa teissä sijaa. Minä puhun, mitä olen Isäni luona nähnyt – ja te teette, mitä olette omalta isältänne oppineet."

Ja tässä maassahan niitä synnin orjia riittää, jotka valheella ja väärällä opilla haluavat trollata ja eksyttää ihmisiä.

• Anonyymi

Mutta sinä et tietenkään :d

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinä et tietenkään :d

Vanha aatami on kyllä minunkin helmassani kiinni niin vietävän tiukasti, valitettavasti. Eli synnin orjaksikin voin tunnustautua ja sitä aina anteeksi pyytelenkin.
        -ed. korjaaja-

• Anonyymi

Jeesuksen tunnustaminen on jo iso juttu.

• Anonyymi

Kuulostaa juuri lahkolaislta kummallisilta jutuilta ja kuinka sairaanloisesti olette siinä yhdessä synnissä kiinni ja muka heteropohjalta . Ei hyvä luoja sentään jo sellainen edes on ja juu en kuulukirkkoon mutta jos kävisi että minua alkaisi asia kinostamaan niin kyllä kirkkoon menisin.

• Anonyymi

Kyllä sellainen koijari tai sen esikuva varman on ollut olemassa.
        Tuli just tehtyä sitten se iso juttu.

• Anonyymi

anna taas anteeksi syntini , kiitos jeesus kiitos kiitos 🤣

• Anonyymi

Synnin vastapaonoksi jos olisi jotain hengen hedelmiä, niin tasapainottaisi tilannetta.

Rakkauskin voittaa syntien paljouden

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      368
      12359
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      256
      5403
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      215
      3947
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      200
      2645
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1992
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1834
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      900
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      862
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      782
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      736
    Aihe