Paljonko kaupunki laittaa veronmaksajien rahoja tuohon yhden seuran ja yhden sijoittajan bisnekseen?Se on kaikkineen varmaan lähemmäs kymmenen miljoonaa.Paljon on pois muusta urheilu ja liikuntarakentamisesta.Kukaan ei varmaan uskalla vastustaa tai kyseenalaistaa hanketta koska siitä seuraa hirveä solvaus ja paskamyrsky.Hanketta ajavat tekopyhinä silmät kosteina ovat muka oululaisen jalkapallon ja juniorien asialla.Tuon hankkeen ainoa hyötyjä on sijoittaja ja häviäjiä muut oululaiset juniorit ja seurat ja veronmaksajat.
Löytyykö rehellistä vastauksen antajaa?
4
117
Vastaukset
- Anonyymi
Sijoittaja tai sijoittajat hyötyvät jos ja kun myyvät stadionin.Kaupunki on ainoastaan rahoittaja toisin kuin areena hankkeessa jossa kaupunki on myös omistaja.Tuo juniorien tilanne on huolestuttava kun kentät vähenee ja Castrenia ei remontoida vaan rahat on vedetty pois.
- Anonyymi
Turhaa hosumista tuon hankkeen kanssa.Olisi kannattanut miettiä rauhassa sijaintia sillä Heinäpää on huono sijainniltaan jos tavoite on tuhansia ihmisiä saada katsomoon.Castren ja Raatin lisäalue olisivat olleet hyviä vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Nyt tuli palloliitolta miljoonan tukipotti stadionille.Jos olen oikein ymmärtänyt niin nyt pitäisi veronmaksajien taakka keventyä miljoonalla eli vastikkeeton tuki pudota 4,2 miljoonasta 3,2 miljoonaan.
- Anonyymi
Ei muuten varmasti putoa vaan lisää kähmivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214638Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403137IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561092
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966