Mun tekee joka päivä mieli seksiä

Anonyymi-ap

Mä asun mun poikaystävän kanssa yhdessä ja hänelle riittää 3 kertaa viikossa seksiä , mutta mä haluan joka päivä. Meillä on joskus tästä ollut riitaa.

12

887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopeta se riitely ja pyydä minut kylään niin ei mene aika haaskoon !

• Anonyymi

Meillä on sama tilanne, että mulle kelpais joka ilta mutta miesystävä vaan ehkä just kolmesti viikos haluis. Ois ehkä kannattanu ottaa nuorempi mies. Meillä on 9 vuotta ikäeroo.
      On kuitenkin pystytty sopimaan. Yleensä se on aika helppo vietellä ;)

N 21

• Anonyymi

Meillä on ikäeroa 5 vuotta ja seksi on muuten hyvää. Yleensä alkaa aika nopeasti tekemään uudestaan mieli vaikka olis ollut seksiä ihan hiljattain

• Anonyymi

Eihän kerta päivässä ole paljoakaan kun olin kolmenkymmenen oltiin vaimon kanssa kolme neljä kertaa vuorokaudessa ja viisikymppisenä varmaan kymmenen kertaa viikossa?

• Anonyymi

Miksi tyytyä tuollaiseen suhteeseen?
      Etsi sellainen mies kenellä halut samalla tasolla.
      Itse olen erittäin seksuaalinen ja todellakin useita kertoja päivässä seksiä on ihan parasta.
      T.M56v

• Anonyymi

Hei nainen tuu tänne niin saat munaa joka päivä kolmesti päivässä pari tuntia mää kans haluan paljon pillua mistä päin olet .

• Anonyymi

Kannattaa todellakin arvioida onko kannattavaa jatkaa kärvistelyä ja riitoja, jos halut ovat hyvin erilaiset. Toiset ovat vain seksuaalisempia. Löytyisikö sopimusta muista järjestelyistä sada oma seksuaalinen tarve/halu tyydytettyä. Itse uskottelin itselleni, kun toisen kanssa muuten on hyvin tuo ei voi olla eron syy. Nyt jo yli viisikymppisenä naisena harmittelen, kun en aiemmin päättänyt näin ei voi olla. Oma seksuaalisuus, jos on niin, että haluja päivittäin on vain pidettävä huoli.

• Oon nyt 73 v ja vaimo 42 v tahtoisin useammin mut vaimo jarruttelee noin kertaan viikko

• Minua panettaa koko ajan. Valitettavasti parisuhteessani ei ole ollut enää vuosiin seksiä.

• Anonyymi

No,eiköhän tuo järjesty,voin tulla pökkimään aina kun nuori neiti haluaa.

Jos asut PK seudulla.

Vaimo ei halua kuin kerran kuussa,joten mulla riittäis sulle kunnnon lastit

Gunnar66

• Anonyymi

Kulli on paksuhko ja käyrö ,noin 18 cm

Kuulemma varsinkin takaapäin naidessa tekee todella nannaa pillussa

Olispa se ihanaa työntyä nuoren naisen kiimaiseeen pilluun,kiiinteiden pakaroiden väliin

Voisit samalla soittaa poikaystävällesi:)

Gunnar66

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18704
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      66
      5648
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      5247
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      37
      5136
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      38
      4971
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      77
      4879
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4413
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4077
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3367
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3065
    Aihe