Mä asun mun poikaystävän kanssa yhdessä ja hänelle riittää 3 kertaa viikossa seksiä , mutta mä haluan joka päivä. Meillä on joskus tästä ollut riitaa.
Mun tekee joka päivä mieli seksiä
12
738
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta se riitely ja pyydä minut kylään niin ei mene aika haaskoon !
- Anonyymi
Meillä on sama tilanne, että mulle kelpais joka ilta mutta miesystävä vaan ehkä just kolmesti viikos haluis. Ois ehkä kannattanu ottaa nuorempi mies. Meillä on 9 vuotta ikäeroo.
On kuitenkin pystytty sopimaan. Yleensä se on aika helppo vietellä ;)
N 21 - Anonyymi
Meillä on ikäeroa 5 vuotta ja seksi on muuten hyvää. Yleensä alkaa aika nopeasti tekemään uudestaan mieli vaikka olis ollut seksiä ihan hiljattain
- Anonyymi
Eihän kerta päivässä ole paljoakaan kun olin kolmenkymmenen oltiin vaimon kanssa kolme neljä kertaa vuorokaudessa ja viisikymppisenä varmaan kymmenen kertaa viikossa?
- Anonyymi
Miksi tyytyä tuollaiseen suhteeseen?
Etsi sellainen mies kenellä halut samalla tasolla.
Itse olen erittäin seksuaalinen ja todellakin useita kertoja päivässä seksiä on ihan parasta.
T.M56v - Anonyymi
Hei nainen tuu tänne niin saat munaa joka päivä kolmesti päivässä pari tuntia mää kans haluan paljon pillua mistä päin olet .
- Anonyymi
Kannattaa todellakin arvioida onko kannattavaa jatkaa kärvistelyä ja riitoja, jos halut ovat hyvin erilaiset. Toiset ovat vain seksuaalisempia. Löytyisikö sopimusta muista järjestelyistä sada oma seksuaalinen tarve/halu tyydytettyä. Itse uskottelin itselleni, kun toisen kanssa muuten on hyvin tuo ei voi olla eron syy. Nyt jo yli viisikymppisenä naisena harmittelen, kun en aiemmin päättänyt näin ei voi olla. Oma seksuaalisuus, jos on niin, että haluja päivittäin on vain pidettävä huoli.
Oon nyt 73 v ja vaimo 42 v tahtoisin useammin mut vaimo jarruttelee noin kertaan viikko
Minua panettaa koko ajan. Valitettavasti parisuhteessani ei ole ollut enää vuosiin seksiä.
- Anonyymi
No,eiköhän tuo järjesty,voin tulla pökkimään aina kun nuori neiti haluaa.
Jos asut PK seudulla.
Vaimo ei halua kuin kerran kuussa,joten mulla riittäis sulle kunnnon lastit
Gunnar66- Anonyymi
Kulli on paksuhko ja käyrö ,noin 18 cm
Kuulemma varsinkin takaapäin naidessa tekee todella nannaa pillussa
Olispa se ihanaa työntyä nuoren naisen kiimaiseeen pilluun,kiiinteiden pakaroiden väliin
Voisit samalla soittaa poikaystävällesi:)
Gunnar66
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24433- 1021314
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779