Mun tekee joka päivä mieli seksiä

Anonyymi-ap

Mä asun mun poikaystävän kanssa yhdessä ja hänelle riittää 3 kertaa viikossa seksiä , mutta mä haluan joka päivä. Meillä on joskus tästä ollut riitaa.

12

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopeta se riitely ja pyydä minut kylään niin ei mene aika haaskoon !

• Anonyymi

Meillä on sama tilanne, että mulle kelpais joka ilta mutta miesystävä vaan ehkä just kolmesti viikos haluis. Ois ehkä kannattanu ottaa nuorempi mies. Meillä on 9 vuotta ikäeroo.
      On kuitenkin pystytty sopimaan. Yleensä se on aika helppo vietellä ;)

N 21

• Anonyymi

Meillä on ikäeroa 5 vuotta ja seksi on muuten hyvää. Yleensä alkaa aika nopeasti tekemään uudestaan mieli vaikka olis ollut seksiä ihan hiljattain

• Anonyymi

Eihän kerta päivässä ole paljoakaan kun olin kolmenkymmenen oltiin vaimon kanssa kolme neljä kertaa vuorokaudessa ja viisikymppisenä varmaan kymmenen kertaa viikossa?

• Anonyymi

Miksi tyytyä tuollaiseen suhteeseen?
      Etsi sellainen mies kenellä halut samalla tasolla.
      Itse olen erittäin seksuaalinen ja todellakin useita kertoja päivässä seksiä on ihan parasta.
      T.M56v

• Anonyymi

Hei nainen tuu tänne niin saat munaa joka päivä kolmesti päivässä pari tuntia mää kans haluan paljon pillua mistä päin olet .

• Anonyymi

Kannattaa todellakin arvioida onko kannattavaa jatkaa kärvistelyä ja riitoja, jos halut ovat hyvin erilaiset. Toiset ovat vain seksuaalisempia. Löytyisikö sopimusta muista järjestelyistä sada oma seksuaalinen tarve/halu tyydytettyä. Itse uskottelin itselleni, kun toisen kanssa muuten on hyvin tuo ei voi olla eron syy. Nyt jo yli viisikymppisenä naisena harmittelen, kun en aiemmin päättänyt näin ei voi olla. Oma seksuaalisuus, jos on niin, että haluja päivittäin on vain pidettävä huoli.

• Oon nyt 73 v ja vaimo 42 v tahtoisin useammin mut vaimo jarruttelee noin kertaan viikko

• Minua panettaa koko ajan. Valitettavasti parisuhteessani ei ole ollut enää vuosiin seksiä.

• Anonyymi

No,eiköhän tuo järjesty,voin tulla pökkimään aina kun nuori neiti haluaa.

Jos asut PK seudulla.

Vaimo ei halua kuin kerran kuussa,joten mulla riittäis sulle kunnnon lastit

Gunnar66

• Anonyymi

Kulli on paksuhko ja käyrö ,noin 18 cm

Kuulemma varsinkin takaapäin naidessa tekee todella nannaa pillussa

Olispa se ihanaa työntyä nuoren naisen kiimaiseeen pilluun,kiiinteiden pakaroiden väliin

Voisit samalla soittaa poikaystävällesi:)

Gunnar66

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      93
      7557
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4017
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      47
      3556
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      2941
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2692
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2532
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2451
    8. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2424
    9. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2389
    10. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      25
      2135
    Aihe