Nyt kuuluttajat ulos

Anonyymi-ap

86

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seuraavaksi juontajat ja tyhjännaurajat.

• Anonyymi

Kolmosen uutisia riittäisi yksi lukemaan niin vähän on uutisia. Säänkin näkee kun menee ulos. Ykkösen uutiset vielä viitsii katsoa.

• Anonyymi

juuri päinvastoin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juuri päinvastoin..

Kumpaakaan ei kehtaa edes katsoa nykyisin

• Anonyymi

Joutaisi lakkauttaa koko YLE!!! Se on pelkkä viherassareiden pää-äänenkannattaja!!!
      Ja kansan aivopesijä ja manipuloija!!

• Anonyymi

Sinut se pitäis lakkauttaa, sinä olet tyypillinen vihapersu joka vihaa myös Yleä! Yleä ei saa lakkauttaa!

• Anonyymi

No minähän vain puhun totta, joten mitä se sinua häiritsee? ETKÖ KESTÄ TOTUUKSIA? Enkä minä metsästä persuja täällä, käyn vain silloin tällöin täällä ja tuo pisti pahasti silmääni! Sinun kuule tulisi olla itse huolissasi OMASTA HENKISESTÄ PAHOINVOINNISTASI! Minä voin ihan hyvin! Joten häivy täältä typerä persu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minähän vain puhun totta, joten mitä se sinua häiritsee? ETKÖ KESTÄ TOTUUKSIA? Enkä minä metsästä persuja täällä, käyn vain silloin tällöin täällä ja tuo pisti pahasti silmääni! Sinun kuule tulisi olla itse huolissasi OMASTA HENKISESTÄ PAHOINVOINNISTASI! Minä voin ihan hyvin! Joten häivy täältä typerä persu!

Ja mikähän kohta palstapersuttelijan öyhötyksessä oli totta? Kun jättää kommentistasi pskanjauhannan pois ei jää jäljelle kuin tyhjä valkoinen ruutu. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikähän kohta palstapersuttelijan öyhötyksessä oli totta? Kun jättää kommentistasi pskanjauhannan pois ei jää jäljelle kuin tyhjä valkoinen ruutu. 😂

Sinä täällä eniten paskaa jauhat, totuutta on se ettei Yleä saa lakkauttaa ja totta on myös se että te vihapersut vihaatte Yleä! Enkä minä täällä öyhötä vaan sinä. Totta on myös se että sinä olet ylimielinen ja henkisesti tasapainoton, kenties jopa SAIRASKIN vihapersu!

• Anonyymi

Joo lopetetaan yle merja yläanttila joutuu työttömäksi. Huima palkka jäis saamatta. Ahne paska.

• Anonyymi

Kuule trolli, minä EN etsi päivät pitkät persuja vaan jos sattumoisin osuu silmiin jonkun vihapersun kommentti niin tottakai vastaan! Joten pidä sinä pääsi kiinni kun et mitään mistään tiedä! Sinä älä myöskään puutu minun henkiseen tasapainooni koska omassasi on varmasti hoidon tarvetta! Mulla taas ei!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo lopetetaan yle merja yläanttila joutuu työttömäksi. Huima palkka jäis saamatta. Ahne paska.

Ei Ylen lopetukselle, vaan ennemmin potkut Yläanttilalle!

• Anonyymi

Sinä se projisoit itse, jos edes tiedät mitä koko sana tarkoittaa. Ja sitäpaitsi tuntuu että se olet nimenomaan sinä joka vainoat minua eikä toisinpäin! Ja sinä pursuat suorastaan vasemmistovihaa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se projisoit itse, jos edes tiedät mitä koko sana tarkoittaa. Ja sitäpaitsi tuntuu että se olet nimenomaan sinä joka vainoat minua eikä toisinpäin! Ja sinä pursuat suorastaan vasemmistovihaa!!

Jos herra persuja kaikkialla näkevä vihan lietsoja ei tiedä mitä projisoida tarkoittaa ja miten se liittyy omaan toimintaasi, niin googleen sivistymään sitten. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Ylen lopetukselle, vaan ennemmin potkut Yläanttilalle!

Ei auta Ylä-Anttilan potkut Ylen touhuihin, koska samanlainen tulee tilalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos herra persuja kaikkialla näkevä vihan lietsoja ei tiedä mitä projisoida tarkoittaa ja miten se liittyy omaan toimintaasi, niin googleen sivistymään sitten. 😂

Minä en tässä ole se joka lietsoo vihaa, vaan sinä! Ja sitäpaitsi olet persuille tyypilliseen tapaasi ylimielinen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en tässä ole se joka lietsoo vihaa, vaan sinä! Ja sitäpaitsi olet persuille tyypilliseen tapaasi ylimielinen!

Kukakohan se täällä ylimielinen vihanlietsoja on ja haistattelee jatkuvasti kuvitelluille persu hahmoilleen? xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukakohan se täällä ylimielinen vihanlietsoja on ja haistattelee jatkuvasti kuvitelluille persu hahmoilleen? xD

En minä ole mielestäni haistatellut enkä ole ylimielinen vihanlietsoja! TE persut sitä vastoin olette kaikkea mainitsemaasi!

• Anonyymi

Eihän noita kouluttajia ole muillakaan kanavilla, miksi Ylellä pitäisi olla, suojatyöpaikat vain pois.

• Anonyymi

Tätä olen sanonut jo vuosia, että mitä hittoa nykyään enää kuuluttajilla tekee. Hyvä uutinen. 👍 Vihdoin ylen tyhjäntoimittajille aletaan tekemään jotain.

• Anonyymi

Ikävä tulee kuuluttajia, YLE vois pistää mieluummin noita urheiluselostajia pihalle.

• Anonyymi

Ne! Odotan uutista vesi kielellä. Kuuluttajadaamit on tökkineet tätä katsojaa, kun söpöstelevät ihan joutavia. Ja puhuvatkin ihan sekoja välillä. Malleja, jaiks.

• Anonyymi

Tai ne mannerit ja arfmannit jotka ei muuta toitota kun "no mut hei" mua ÄRSYTTÄÄ haastattelijoiden tapa tunkea se "hei" sana joka kysymykseen. "No mut hei" Kuuluttajat takaisin ja urheilun heiittelijät pihalle-

• Anonyymi

Yle urheilun asiantuntijat tulevat todella kalliiksi. Vuodessa asiantuntijoille tulee mm ulkomaanmatkoja runsaasti ja ne maksavat. Muutaman kuuluttajan osa-aikaiset työt ei suuresti ylen budjettia rasita

• Anonyymi

Kukas nyt kertoo että katso uutinen Ylen nettisivulta? 🤔

• Anonyymi

Tekoäly kertoo

• Anonyymi

Urheiluselostajat,jokalajien erikois,erityis asiantuntijat helvettiin.
      Sama koskee kaikenmaailman tyhjäntoimittajia,joita yle on täynnä,
      että päät yhteen hakkaa.

Ylen hallinnosta turhia isopalkkaisia pomioja,ym virkanilkkejä helvettiin,
      sieltä pullistelemasta ja tärkeilemästä.Päjehu M.Ylä-Anttilaa myöten.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011094092.html

• Anonyymi

Pääjehun palkka on suurempi kuin Yhdysvaltain presidentillä! PS toimikaa ja LIISKATKAA nuo syöttiläät

• Anonyymi

Kaikki hyvä loppuu ylen kanavilta. Pistäis ennemmin johtoa pihalle niin kaikki olis tyytyväisiä.

• Anonyymi

Joo kyllä ja muitakin!! Aamu lähetykset ihan jauhamista uutisia moneenkertaan!! Tiedottaa pitää!!?

• Anonyymi

Jos joku niin Anniina Valtonen pitäisi pistää pihalle.

• Anonyymi

Miksi? Anniina on fiksu ja asiallinen tyyppi. Mutta sen sanon kun yle alkaa potkimaan väkeä pois, niin isoa summaa en sen puolesta löisi vetoa, että ideologiansa puitteissa enemmistö potkut saaneista on taatusti miehiä. Ylen feministiseen tapaanhan kuuluu, että miehet pihalle silloin "tasa-arvo toteutuu"

• Anonyymi

Anniin on niin vastenmielinen heti vaihdan kanavaa kun ilmestyy ruutuun on olevinaan kuuluisa.

• Anonyymi

Kuuluttajat takaisin ja heti . Paleface ja Anniina Valtonen voisivat poistua takavasemmalle niin siinä olisi hyvä alku noille irtisanomisille.

• Anonyymi

Kuuluttajien aika ajoi ulos jo neljäkymmentä vuotta sitten. Ylenkin on aika sivistyä ja tulla nykyaikaan. Seuraavaksi tekoäly lukemaan uutisia. Uutistoimittajatkin ovat siis täysi turhake ja moni mainoskanava on ottanut tekoälyn jo kanavilleen.
        Ylessä on reilusti vielä säästettävää, mutta tämä on hyvä alku.

• Anonyymi

Paleface ei tietääkseni ole Ylen palkkalistoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paleface ei tietääkseni ole Ylen palkkalistoilla.

No ei ole :) Mistä ihmeestä joku sellaista luulee. Sivistymättömiä tomppeleita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuluttajien aika ajoi ulos jo neljäkymmentä vuotta sitten. Ylenkin on aika sivistyä ja tulla nykyaikaan. Seuraavaksi tekoäly lukemaan uutisia. Uutistoimittajatkin ovat siis täysi turhake ja moni mainoskanava on ottanut tekoälyn jo kanavilleen.
        Ylessä on reilusti vielä säästettävää, mutta tämä on hyvä alku.

Ei Maikkari ole mitään tekoäly-uutisankkureita ole ottanut, vaan kaksi toimittajaa lukee edelleen Seiskan ja Kympin uutiset!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Maikkari ole mitään tekoäly-uutisankkureita ole ottanut, vaan kaksi toimittajaa lukee edelleen Seiskan ja Kympin uutiset!

Mainosradiokanavilla on tekoäly monella kanavalla ja samaa täytyy soveltaa ylellekin. Ja kyllä myös maikkarin "kato netistä" uutistenlukijat joutaa saman tekoälyn piiriin.

• Anonyymi

On se ainakin aamuisin jonninjoutavia juttuja kertomassa. Täysin turha jorisija.

• Anonyymi

Miks ylipäätänsä on kuuluttajia. Merja yläanttilan palkkaa ei piennetetä vaikka on yli kaksisataa tuhatta kuukaudessa jo on keksitty huima palkka. Onko työ niin vastuullista no ei ole. Ahneita paskoja.

• Anonyymi

Joo, Anttilan palkkaa pienentämällä voisi kuuluttajat pitää helposti. Mutta eihän johdon palkkoihin voi puuttua, näinhän se vaan on.

• Anonyymi

Miksi pitäisi kuuluttajien olla jotka ovat nyky teknologian aikaan täysin jonninjoutavia. Nykyaika ei tarvi kuuluttajia, mutta johtajan tarvii. Tämä tietenkin verorahoilla loisivalle vassarille vaikea käsittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi kuuluttajien olla jotka ovat nyky teknologian aikaan täysin jonninjoutavia. Nykyaika ei tarvi kuuluttajia, mutta johtajan tarvii. Tämä tietenkin verorahoilla loisivalle vassarille vaikea käsittää.

Johtajan ja johtajan. Huonosta ei saa hyvää tekemälläkään. Merja ulos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas paskanjauhantaa vihapersulta! Vasemmisto EI loisi veronmaksajien rahoilla toisinkuin kuvittelet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas paskanjauhantaa vihapersulta! Vasemmisto EI loisi veronmaksajien rahoilla toisinkuin kuvittelet!

Kommentoi yhteiskunnan varoilla elävä palstavassari. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoi yhteiskunnan varoilla elävä palstavassari. 😂

MINÄ EN ELÄ YHTEISKUNNAN VAROILLA ENKÄ OLE PALSTAVASSARI! JOTEN lopeta toi paskansuoltaminen ja minun vainoaminen!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MINÄ EN ELÄ YHTEISKUNNAN VAROILLA ENKÄ OLE PALSTAVASSARI! JOTEN lopeta toi paskansuoltaminen ja minun vainoaminen!!

Lue kommenttejasi kuka täällä vainoaa ja ketä.😂 Tietääkseni minä en ole yhtään ensimmäistä viestiä laittanut, vaan itse kierrät joka keskustelussa näkemässä olemattomia persujasi ja lietsomassa vihaa kaikkialle.🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue kommenttejasi kuka täällä vainoaa ja ketä.😂 Tietääkseni minä en ole yhtään ensimmäistä viestiä laittanut, vaan itse kierrät joka keskustelussa näkemässä olemattomia persujasi ja lietsomassa vihaa kaikkialle.🤭

Sinä nimenomaan vainoat itse minua, minä en sen sijaan vainoa ketään vaan jos silmiin sattuu jonkin persun typerä kommentti niin pakkohan siihen on vastata! Enkä minä lietso vihaa, sinä se ite lietsot muiden persujen tapaan vihaasi mm. demareihin! Johtuneeko siitä että Demarit on suosituin puolue ja persujen kannatus laskenut kuin lehmän häntä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä nimenomaan vainoat itse minua, minä en sen sijaan vainoa ketään vaan jos silmiin sattuu jonkin persun typerä kommentti niin pakkohan siihen on vastata! Enkä minä lietso vihaa, sinä se ite lietsot muiden persujen tapaan vihaasi mm. demareihin! Johtuneeko siitä että Demarit on suosituin puolue ja persujen kannatus laskenut kuin lehmän häntä!

Vastasit itse itsellesi oman toiminnan projisoinnista. xD
        Elät vihan täyteisessä harhamaailmassa ja kuvittelet kaikki jotka ovat kanssasi erimieltä persuiksi. Tiedätkö, että persukuvitelmillasi annat siis heille omakohtaisesti yli 50% kannatuksen kansan keskuuteen eli kylläpäs on persujen joukko sitten melkoisen suuri. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasit itse itsellesi oman toiminnan projisoinnista. xD
        Elät vihan täyteisessä harhamaailmassa ja kuvittelet kaikki jotka ovat kanssasi erimieltä persuiksi. Tiedätkö, että persukuvitelmillasi annat siis heille omakohtaisesti yli 50% kannatuksen kansan keskuuteen eli kylläpäs on persujen joukko sitten melkoisen suuri. xD

MINÄ en elä missään vihantäytteisessä harhamaailmassa ja kyllä minä tunnistan persun kun sellaisen näen! Joten pidä pienempää meteliä. Mitä tulee persujen kannatukseen niin lyön vetoa että muutamat kommentit on yhden ja saman persun näppikseltä eli ei todellakaan ole 50% persujen kannatus! Saati että olisi yli sen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vassari ymmärtää hyvinkin koska ylessä on kaikkein eniten kokoomustaustaisia kalliita johtajia loisimassa veronmaksajien piikkiin. Vielä kun lisätään ylen ylikalliit hankinnat kavereiden firmoista ja jumalaton määrä ulkomaantoimittajia, niin kokoomuslaiset saa hyvin menemään 600 000 000 euroa vuodessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MINÄ en elä missään vihantäytteisessä harhamaailmassa ja kyllä minä tunnistan persun kun sellaisen näen! Joten pidä pienempää meteliä. Mitä tulee persujen kannatukseen niin lyön vetoa että muutamat kommentit on yhden ja saman persun näppikseltä eli ei todellakaan ole 50% persujen kannatus! Saati että olisi yli sen!

No miltä persu näyttää? 😂 Onhan heidän kannatus mielestäsi yli 50% kun listaat kaikki persuiksi jotka ovat sinua vastaan. Minutkin. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vassari ymmärtää hyvinkin koska ylessä on kaikkein eniten kokoomustaustaisia kalliita johtajia loisimassa veronmaksajien piikkiin. Vielä kun lisätään ylen ylikalliit hankinnat kavereiden firmoista ja jumalaton määrä ulkomaantoimittajia, niin kokoomuslaiset saa hyvin menemään 600 000 000 euroa vuodessa

Oikeisto on suurin veronmaksaja ja vasemmisto suurin veroeuroilla loisija. Hyvin näkee vassari ymmärryksen, kun et tiedä edes sitä mihin ja miten yle veronsa käyttävät. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miltä persu näyttää? 😂 Onhan heidän kannatus mielestäsi yli 50% kun listaat kaikki persuiksi jotka ovat sinua vastaan. Minutkin. 😂

Juurihan sanoin ettei persujen kannatus ole kuin jotain 15% kun taas demarien kannatus on suurempi, pyörii siinä yli 20%!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeisto on suurin veronmaksaja ja vasemmisto suurin veroeuroilla loisija. Hyvin näkee vassari ymmärryksen, kun et tiedä edes sitä mihin ja miten yle veronsa käyttävät. 😂

Vasemmisto EI OLE mikään loisija, toisinkuin te oikeistolaiset haluatte antaa ymmärtää! Vasemmistolaiset tekee OIKEITA TÖITÄ eikä loisi toisten selkänahasta!

• Anonyymi

Oikeisto haluaa tuhota ylen koska sillä tavoin he pystyisivät ottamaan haltuun informaatiokentän ja hallitsemaan sitä mitä kansa saa kuulla.

Nuo muka "silloin tällöin" palstoilla käyvät persut ovat persujen trollitehtaasta ja heillä on ollut jo pitkään agendana ajaa yle alas.

Kun vertaa maikkarin ja muiden mainosrahoitteisten kanavien uutistuotantoon, nämä mainosrahoitteiset eivät ole koskaan tehneet tutkivaa journalismia. Ja miksi tekisivät esimerkiksi panamapapereista kun heidän omistajissa ja mainostajissa, aivan kuten oikeistopoliitikkojenkin joukossa suuri osa on ns "verosuunnittelijoita", eli veronkiertäjiä!

Noiden panamapapereiden jälkeen tuo oikeiston trolltehdas aloitti suurhyökkäyksensä yleä vastaan.

• Anonyymi

Kommenttisihan juuri todistaa sen juurisyyn ylen puolueellisuudesta. 😂 Koska yle on vasemmistolainen ja ajaa vasemmistoideologiaa sen leikkaaminen hiertää kaikista eniten juuri vihervasemmistoa. Miksi siis ajat poliittista epätasa-arvoa ja pyrit siihen, että oikeiston ääni hiljennetään, mutta vasemmistolle haetaan valtaa? Ideologiasi on täysin sama mikä näkyy nykyisin Venäjänkin johdossa. Myös siellä mediasta on vaijennettu Kremlin näkökulmasta "väärämieliset" eli samoin kuin sinä haluat suomessakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenttisihan juuri todistaa sen juurisyyn ylen puolueellisuudesta. 😂 Koska yle on vasemmistolainen ja ajaa vasemmistoideologiaa sen leikkaaminen hiertää kaikista eniten juuri vihervasemmistoa. Miksi siis ajat poliittista epätasa-arvoa ja pyrit siihen, että oikeiston ääni hiljennetään, mutta vasemmistolle haetaan valtaa? Ideologiasi on täysin sama mikä näkyy nykyisin Venäjänkin johdossa. Myös siellä mediasta on vaijennettu Kremlin näkökulmasta "väärämieliset" eli samoin kuin sinä haluat suomessakin.

Sinä taas oikeistolaisen ajat juuri sitä että kaikki mediat olisi oikeiston hallussa ja levittäisi vain oikeiston sallimaa propagandaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä taas oikeistolaisen ajat juuri sitä että kaikki mediat olisi oikeiston hallussa ja levittäisi vain oikeiston sallimaa propagandaa!

Jälleen iski palstavassarilla oman toiminnan projisointi päälle. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jälleen iski palstavassarilla oman toiminnan projisointi päälle. 😂

Lopeta jo tuo. Tajuat pian itsekin että teidän persujen aika on ohi, pelkkiä vaalilupauksia jotka on rikottu, valheita, putinismia ja trumpismia! Kansa on kyllästynyt jo persuihin, sinua ehkä lukuunottamatta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta jo tuo. Tajuat pian itsekin että teidän persujen aika on ohi, pelkkiä vaalilupauksia jotka on rikottu, valheita, putinismia ja trumpismia! Kansa on kyllästynyt jo persuihin, sinua ehkä lukuunottamatta!

Vihervasemmisto ei ole kansa eikä teidän yhteenlaskettu kannatuksenne edes riitä persujen lukemiin, joten keitähän se tilastollinen fakta koskeekaan joihin "kansa" on kyllästynyt herra " näen persuja kaikkialla" pahan olosi lietsoja? 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihervasemmisto ei ole kansa eikä teidän yhteenlaskettu kannatuksenne edes riitä persujen lukemiin, joten keitähän se tilastollinen fakta koskeekaan joihin "kansa" on kyllästynyt herra " näen persuja kaikkialla" pahan olosi lietsoja? 😂😂

Älä viitsi palstapersu jauhaa PASKAA! Kyllä kansa on kyllästynyt teidän persujen valheisiin ja rikottuihin vaalilupauksiin! Ja huom! että demarit on suositumpi kuin persut! Joten siinä sulle vähän oikeaa faktaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi palstapersu jauhaa PASKAA! Kyllä kansa on kyllästynyt teidän persujen valheisiin ja rikottuihin vaalilupauksiin! Ja huom! että demarit on suositumpi kuin persut! Joten siinä sulle vähän oikeaa faktaa!

Herra persuja kaikkialla harhoissaan näkevä vihavasemmistolainen määritelköön mitä termi "kansa" sinulle merkitsee? Olet siis kuten Putin eli kansan merkitys sinulle on vain poliittisideologinen "oikeamielisyyskö"? Tuossa juuri näkee sen miksi diktatuurit ja vihervasemmisto vallanhimoissaan ei eroa toisistaan millään muotoa.
        Kokeile joskus elää päivä ilman, että et näe jokapaikassa ilmeisesti kahvikupissasikin persuja. xD
        Pystytkö esimerkiksi kommentoimaan vaikkapa marsin kaasukehästä ilman, että vedät siihenkin persut mukaan? xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra persuja kaikkialla harhoissaan näkevä vihavasemmistolainen määritelköön mitä termi "kansa" sinulle merkitsee? Olet siis kuten Putin eli kansan merkitys sinulle on vain poliittisideologinen "oikeamielisyyskö"? Tuossa juuri näkee sen miksi diktatuurit ja vihervasemmisto vallanhimoissaan ei eroa toisistaan millään muotoa.
        Kokeile joskus elää päivä ilman, että et näe jokapaikassa ilmeisesti kahvikupissasikin persuja. xD
        Pystytkö esimerkiksi kommentoimaan vaikkapa marsin kaasukehästä ilman, että vedät siihenkin persut mukaan? xD

Minä en ole mikään vihavasemmistolainen, olen tätänykyä demarikannattaja joten sinä jauhat tapasi mukaan paskaa! Enkä ole mikään putler!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole mikään vihavasemmistolainen, olen tätänykyä demarikannattaja joten sinä jauhat tapasi mukaan paskaa! Enkä ole mikään putler!

Samaa sarjaa ovat herra idän ideologian kannattaja ja persuja kaikkialla näkevä harhainen öyhöttäjä. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa sarjaa ovat herra idän ideologian kannattaja ja persuja kaikkialla näkevä harhainen öyhöttäjä. 😂

Minä en kannata idän ideologiaa, mistä hitosta olet tuollaisia edes päähäsi saanut? Ai niin, sinun mielestäsi kaikki on venäjän kannattajia ja kommunisteja jotka eivät ole äärioikeistolaisia kuten sinä! Enkä minä ole harhainen öyhöttäjä niinkuin sinä olet!

• Anonyymi

Kuuluttajat on saatava takaisin ja heti….johtajat sais suksia v..tuun.

• Anonyymi

Ylen pakkovero pois eläkeläisiltä siitä on lähdettävä.

• Anonyymi

Meteorologien esiintyminen tv-lähetyksissä voisi olla myös säästön paikka. Asia, eli säätila, voidaan infota katsojalle kuten radiossakin tehdään. Se luetaan selkokielisesti ja kuvat kertovat loput. Ei tarvita ihmistä tuohonkaan hommaan eli seisoskelemaan ja heiluttamaan käsiä ja ääntelemään asiasta jonka jokainen näkee itse ruudulta.

• Anonyymi

Nyt voikin sitten alentaa tai poistaa YLE veron.

• Anonyymi

Kyllä on säästöt kohdistettu aivan vääriin kohteisiin kun kuluttajia pistetään pihalle. Ylellä on niin paljon turhaa porukkaa jota voisi karsia sekä johtajien palkat mutta eihän nämä säästöt nyt voi heitä koskea.

• Anonyymi

Kuluttajathan joutavatkin pihalle, kun säästetään kuluttamisesta. Säästäjät mielummin tilalle esimerkiksi tekoäly.

• Anonyymi

Radion oikeat kuuluttajat eli ne vanhanajan sivistyneet ammattilaiset olisi asiallista pitää ykkösellä, jotta kuuntelija ymmärtäisi mikä sinfonia on tulossa. Tai osaisivat kertoa tiivistetysti oopperan kulun.
      Mutta mannekiineja esiintymään emme tarvitse enää televisioon vuonna 2025.

• Anonyymi

Uutistenlukijatkin vois pistää pihalle.
      Joka uutisaiheen jälkeen lukija sanoo.
      Voit lukea uutisen yle.fi sivulta.

• Anonyymi

Sointu Borg ja tyrkyt aivan turhaa rahan haaskausta yleltä. Samoin Anniina Valtonen , jos pitää Anniina olla niin siirrettäisiin Pikku Kakkoseen, sillä puhuu kuin lapsille. Perjantaisin ei voi Puoli seiskaa katsoa.
      On monta muutakin turhaa/typerää ala-arvoista ohjelmaa Ylellä mitkä voisi lopettaa.

• Anonyymi

Juuri näin. Ala-arvoisista ohjelmista voisi jatkaa säästöjä. Tuo Borgin kauhea nainen, joka näyttää muovilta, on liikaa jo. Merja-johtaja kertoo kaiken itsestään näillä valinnoilla. Pilasi koko Ylen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ja jyrkkä EI perussuomalaisille!

• Anonyymi

Kas kun yle ei uutisoinut vihervasurin raiskaustuomioita ja pedofiliaa ollenkaan. 😂 Kaksoisstandartit. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kas kun yle ei uutisoinut vihervasurin raiskaustuomioita ja pedofiliaa ollenkaan. 😂 Kaksoisstandartit. 🤭

Vituttaako sua kun ei ole mitään uutisoitavaa vasemmistosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vituttaako sua kun ei ole mitään uutisoitavaa vasemmistosta?

Vastahan uutisoitiin demareiden kunnallispäättäjän raiskaussyytteistä. Miksiköhän yle ei asiaa kertonut? 😂🤭 Vasemmiston toilailujahan kerrotaan yhtenään, mutta ei ylellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastahan uutisoitiin demareiden kunnallispäättäjän raiskaussyytteistä. Miksiköhän yle ei asiaa kertonut? 😂🤭 Vasemmiston toilailujahan kerrotaan yhtenään, mutta ei ylellä.

No jokatapauksessa en ole moisesta kuullut ja vaikka pitäisikin paikkansa (epäilen silti kertomaasi) niin persuissa on eniten rikollisia!

• Anonyymi

Kuluttajia tulee kyllä ikävä mutta johtoa ei. Anttila pitäisi pistää pihalle niin kaikki olisi hyvin.

• Anonyymi

Lieneekö missään listausta, missä kerrotaan toimittajista, jotka on hoideltu eläkkeelle tai irtisanottu. Luulen, että siellä ei löydy pasasta ja haapasta, esimerkiksi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      4322
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      23
      2400
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      106
      2205
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      1849
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      181
      1614
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      27
      1541
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      111
      1293
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      1235
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1202
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      136
      1191
    Aihe