HEILLE vielä pitäisi sataa "kultahippuja", ja erityissiunauksia, ikäänkuin Jumala olisi kiitollisuuden velassa HEILLE !!
Jotkut pastorit antavat erityissunauksia ja henkivoiteluita.
Kaataminen on pastorin erityisiunaus.
Jumalan siunausta sataa taivaasta ?
42
213
Vastaukset
- Anonyymi
Ugandalaisillekö. Ketkä he ???????????????++
- Anonyymi
HE herättävät kuollutta helluntaipastoriakin.
Mikä HEITÄ riivaa ?- Anonyymi
Oi anna Jeesus sitä, anna tätä ja ota tuota vähän pois kun Jumala antoi liikaa.
Ja täydestä menee kuin kolmen euron seteli.
- Anonyymi
Syövät vääriä sieniä.
- Anonyymi
Niistä saakin herjauksen hengen.
Paha juttu sellainen laittomuus.
- Anonyymi
Kultahippumies on luterilainen.
- Anonyymi
Miksi vääristelet? Puhutko nyt siitä tapauksesta kun veloissa oleva perhe sai kokea Jumalan kautta ihmeen? Sinulla puuttuu usko.
Jumala tahtoo siunata kansaansa hän siunasi Israelin kansaa erämaassa ja hän siunaa tämän ajan ihmisiä myös.
https://www.tv7.fi/arkki/sanoma-joosuan-kirjasta/jumalan-ihmeelliset-teot_p22169/ - Anonyymi
Siunauksen tulevat Jeesuksen Kristuksen kautta. "hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään" Sen sijaan Sana ei lupaa yhtä ainokaista siunausta 'kasteen' lahjana!
- Anonyymi
Tässä lisää Jumalan ihmeellisistä teoista. Ei Jeesus ole pelkästään meidän pelastaja vaan hän haluaa olla elämässämme mukana.
https://www.brander.name/2015/05/jumalan-suuret-teot/
https://www.raamattu.fi/raamattu/UT2020/PSA.78 - Anonyymi
Siunaukset ja voitelut tulevat Jumalalta ei ihmiseltä vastaus aloittajalle olen lähettänyt myös nuo missä kerrotaan Jumalan ihmeellisistä teoista.
- Anonyymi
Saatanakin saa jopa tulen lankeamaan taivaasta.
Lapin hellareiden tulitunnelit tiedetään. - Anonyymi
Jeesus: Ajakaa riivaajia.
- Anonyymi
Niin kuin sanoin sulta puuttuu usko Jumalan voimaan. Et lukenut linkkejä jotka laitoin kannattaa lukea niissä on raamatun kertomusta Jumalan teoista.
- Anonyymi
Jumala siunasi Aadamin ja Eevan paratiisissa.
Ei se auttanut sillä
kuitenkin he lankesivat syntiin.
1Moos 5:2:
"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi ja SIUNASI HEIDÄT ja antoi heille nimen ihminen, silloin kun heidät luotiin." - Anonyymi
Pastori aloittaa puheensa "rakkaat ystävät".
En usko moiseen potaskaan.
Sananl 27:14:
"Joka siunaa ystäväänsä isoäänisesti aamulla varhain, sille se luetaan kiroukseksi."- Anonyymi
Sepä on sun menetyksesi mutta minä olen iloinen siitä että heidän laisiaan ihmisiä on olemassa ja että Jumala siunaa heitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä on sun menetyksesi mutta minä olen iloinen siitä että heidän laisiaan ihmisiä on olemassa ja että Jumala siunaa heitä.
Miten Herra on sinua siunannut ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Herra on sinua siunannut ?
Tässä taisi olla kyse miten heitä ja monia muita ihmisiä on siunattu. On minuakin siunattu olen saanut omaan elämääni voimaa asioissa jotka ovat peloittaneet olen päässyt monesta pelosta eroon. Ja paljon muuta. Uskon että minäkin tulen saamaan monenlaisia siunauksia vielä elämän aikana. Anokaa niin teille annetaan.
- Anonyymi
Perisynti jo syntymästä saakka
Jer 20:14: "Kirottu olkoon se päivä, jona minä synnyin; älköön se päivä, jona äitini minut synnytti, olko siunattu."
Siunauksen sateet kymmenyksistä
Mal 3:10: "Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen, että minun huoneessani olisi ravintoa, ja siten koetelkaa minua, sanoo Herra Sebaot: totisesti minä avaan teille taivaan akkunat ja vuodatan teille siunausta ylenpalttisesti."- Anonyymi
Raamattu on täynnä Jumalan viisautta ja opettavaa tietoa mitä muuta tietoa ihminen tarvitsee eihän löydä sitä muista kirjoista.
- Anonyymi
Siunausta vonkaavat, ne hylättiin.
Hepr 12:17: "Sillä te tiedätte, että hänet sittemminkin, kun hän tahtoi päästä siunausta perimään, hyljättiin; sillä hän ei löytänyt tilaa peruutukselle, vaikka hän kyynelin sitä pyysi."- Anonyymi
Jos elämässä on sellaisia asioita mitkä eivät ole Jumalan tahdon mukaisia on turha odottaa siunauksia.
- Anonyymi
Siunauksia lupaavat puhujat.
Saatanakin lupasi siunauksia Jeesukselle kun hän oli erämaassa.- Anonyymi
He jotka ovat Jumalan johdatuksessa niin siunauksen lupaus tulee ihmisen kautta mutta siunaus tulee Jumalalta. Ihmisessä ei ole voimaa Jumalassa on.
- Anonyymi
Miten helluntailaiset siunaavat luterilaisia ?
- Anonyymi
Ihan normaalisti varmaanki ite olen rukoillut niin luterilaisten kuin helluntalaistenki puolesta tai mihkä seurakuntaan ovat kuuluneetkaan ja myös sellaisten jotka eivät usko.
- Anonyymi
Erikoisella tavalla Helluntaikirkko "siunasi" Sebastian Tynkkystä ja muitakin vastaavia.
Tynkkynen oli Oulun helluntaiseurakunnan jäsen elävässä uskossa.- Anonyymi
En tiedä kuka hän on enkä ole semmoista videota käynyt katsomassa.
RAHAA JA SUINAUSTA!💶💰☠️🇺🇸👍
- Anonyymi
Raha liikkuu ja käy pyydykseen.
Rahan voimalla kaikki pyörii. - Anonyymi
Yleensä se on niin jos se on Jumalan tahto.
- Anonyymi
Jospa seurakunta avustaisi omia köyhiä jäseniään alkuseurakunnan esimerkin mukaan.
Tehtiin tasaus.
Mentiin viemään sanomaa Jeesuksesta apostolin kyydillä.
Sana menestyi.
Ei otettu mukaan rahakukkaroakaan niinkuin Jeesus käski opetuslapsiaan.- Anonyymi
Sitä taitaa olla ilmassa alkuseurakunnan mallia.
- Anonyymi
Jeesuksia on monia ja samoin lahkojakin.
Ne puhuvat ja toimivat Herran nimessä.
Sudet lampaiden vaatteissa.
"Ja kun hän kääntyi ja näki heidät, kirosi hän heidät Herran nimeen. Silloin tuli metsästä kaksi karhua ja raateli neljäkymmentä kaksi poikaa kuoliaaksi."- Anonyymi
Oikean sananjulistajan tunnistaa. Jeesuksia on kylläkin vain yksi hän joka kuoli ristin kuoleman.
Taidat olla uskossasi voimaton et hyväksy Jumalan voimaa silloin tulee tuo muita tuomitseva luonteesi näkyviin.
- Anonyymi
Joos 8:34: "ja sen jälkeen hän luki kaikki lain sanat, siunauksen ja kirouksen, aivan niinkuin lain kirjassa on kirjoitettuna."
Vain pelkkiä siunauksia myyskennellään.- Anonyymi
Lain kirous poistui Jeesuksessa Kristuksessa.
Kaikista eniten ja suuremmalla todennäköisyydellä on luvattu Jaakobin kirjeessä viisautta. Ja että Jumala antaa sitä vielä auliisti sille, joka sitä uskossa pyytää.
Ja siitähän ihmiselle on kaikista eniten siunausta ja hyötyä että on viisas teki sitten lähes mitä tahansa. Se on suurin siunaus mitä voi saada kun ei tarvitse höristä typeryyksiä.
Jos Jumala siunaa antamalla potkulaudan tai jotain muuta maallista, siitä ei kovin kummoista iloa ole. Ei varsinkaan jos on tyhmä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lain kirous poistui Jeesuksessa Kristuksessa.
Kaikista eniten ja suuremmalla todennäköisyydellä on luvattu Jaakobin kirjeessä viisautta. Ja että Jumala antaa sitä vielä auliisti sille, joka sitä uskossa pyytää.
Ja siitähän ihmiselle on kaikista eniten siunausta ja hyötyä että on viisas teki sitten lähes mitä tahansa. Se on suurin siunaus mitä voi saada kun ei tarvitse höristä typeryyksiä.
Jos Jumala siunaa antamalla potkulaudan tai jotain muuta maallista, siitä ei kovin kummoista iloa ole. Ei varsinkaan jos on tyhmä.Kannatat siis laittomuutta mutta mitä tähän sanoo Jumala ?
- Anonyymi
Ei ole uskovan elämäkään pelkkiä siunauksia mutta niistäkin Herra on käskenyt kertomaan että toiset saisivat toivoa ja voimaa.
- Anonyymi
Sak 11:8: "Ja minä hävitin kolme paimenta yhtenä kuukautena, mutta minä kävin kärsimättömäksi lampaille, ja hekin kyllästyivät minuun."
1Kor 1:19: "Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi"." - Anonyymi
Se luvattu viisaus olisi tärkeää.
Ilman sitä ei hyödytä vaikka voittaisi koko maailman omakseen, jos ei ole järkeä riittävästi minkään asian ymmärtämiseen.
Mutta se on Jumalan lupaus, ei mikään automaatioa ja siihen liittyi ehto että pitää rukoilla uskoen, ilman epäilystä.
Mutta kaikki mitä Raamattuun on kirjoitettu on yhtä tärkeää, ei voi ottaa opinkappaleeksi vain yhtä kohtaa ja hyljätä muut. Sitä korvasyyhy uskonnollisuutta ei saisi harrastaa ja lykkää aina vain saman kohdan Raamatusta että katsokaa mitä tässä tulee.Kun kaikki sana on aivan yhtä arvokasta.- Anonyymi
Totta ja pitää kuunnella Pyhän Hengen ja Jeesuksen ääntä että mistä alkaa puhumaan eikö se niin ollut että ei omassa voimassa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696941
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622543- 562158
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621292Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3551260- 561244
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141131Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14957