Puolustusmenot nostetaan ainakin 3% prutottuolosta? Sotessa leikataan miljoonia,rahapulassa?
Rahaa löytyy?
18
157
Vastaukset
- Anonyymi
Niin se on porvari haluaa leikkiä sotaleikkejä.
- Anonyymi
Miten tämä pkkupatruuna Orpo onkin ihan liekeissä? Enää ei koskaan pääministeriksi,nyt tyrittävä kunnolla!
- Anonyymi
Oikeistolaisen hallituksen toimesta leikataan taas vähän lisää köyhiltä!
- Anonyymi
Taitaa köyhät jo nyljetty luilleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa köyhät jo nyljetty luilleen?
Eiköhän sadisti Purra löydä lisää kun niin vakuutteli jo ennen eduskuntavaaleja että köyhiltä ei tulla leikkaamaan
- Anonyymi
No senhän nyt tajusi jokainen täysijärkinen, että tällä Suomen uudella "arvoperusteisella" ulko-ja turvallisuuspolitiikalla, jossa ei ymmäretä suurvaltojenkaan päälle tuon taivaallista, tulee olemaan megalomaaninen hintalappu. Mutta joka kaupusteltiin kansalle lähes ilmaisena.
- Anonyymi
Linssejä puolet lisäämällä veteen kun laittaa silmät kiinni voi kuvitella olevansa Arabiassa.
- Anonyymi
Oksettaa jo pikkuorpon sotakiima ja Stubbin!
- Anonyymi
Näin saadaan jopa ihmisten asunnotkin valtiolle
- Anonyymi
Vähäosaisten sosiaaliturvasta ei leikata vain miljoonia, sosiaaliturvaa leikataan yhdeksän miljardia (yhdeksän tuhatta miljoonaa). Se on hyvin suuri leikkaus sosiaaliturvasta. Siihen ei pelkät sakset riitä, tarvitaan iso pino leikkuulautoja - eikä se ole huumoria köyhille suomalaisille.
- Anonyymi
Kokoomuksen juoksutyttö puhkuu intoa leikata köyhiltä!
- Anonyymi
Löytyy silloin kun kohde on hallituspuolueiden mukaan oikea:
https://yle.fi/a/74-20149284
Siinä meni yhdellä käden puristuksella 200 miljoonaa ,silmääkään räpäyttämättä, eikä tehnyt tiukkaakaan rahasta.- Anonyymi
Nyt on loiston ja kunnian päivät Suomen valtiojohdolle Ukrainan sodan ansiosta. Vanha sanonta; "maailma tasaa". Kun tasaus koittaa valtiojohdolle, niin he henkilökohtaisesti tulevat käymään syvällä negatiivisuuden puolella, jotta loppusummaksi saadaan nolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on loiston ja kunnian päivät Suomen valtiojohdolle Ukrainan sodan ansiosta. Vanha sanonta; "maailma tasaa". Kun tasaus koittaa valtiojohdolle, niin he henkilökohtaisesti tulevat käymään syvällä negatiivisuuden puolella, jotta loppusummaksi saadaan nolla.
Teillä ryssillä sitten juttu luistaa.
Onko pelko perseessä, ettei Trump annakaan pelkää pusua poskelle 🤣
- Anonyymi
2000e ansiosidonnaisesta leikataan 200euroa ja nää joutuu miettii miten pärjää.
Työttömlle jää käeen 2-3sata kuukaudessa.
Puolustusmenot on helppo laittaa kertaheitolla kuntoo ostamal ydinpommit.
Moni muuki ongelma poistuis ydinpommilla (hallitus-orpo)- Anonyymi
Se johtuu siitä, että sodan aikana sosiaaliturva on vielä huonompi
- Anonyymi
Sitä on pakko löytyä jos aiomme olla itsenäinen maa vastaisuudessakin!
Ei voida valitettavasti enää pitää päätä pensaassa ja varsinainen typeryys on se, jos kaikki kuitataan pelottelulla! Se aika on jo mennyt!- Anonyymi
Ei riitä rahkeet Suomella. Typeryys taas tuhoo Suomen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614167
- 1053455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352974Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262548- 452147
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51919- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91308