Montako hyvää poliitikkoa tarvitaan vaihtamaan palanut lamppu?
– Yksikin riittäisi, mutta mistähän senkin löytäisi
Montako hyvää poliitikkoa tarvitaan vaihtamaan palanut lamppu?
4
107
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka monta vihreiden kansanedustajaa tarvitaan
Kuinka monta vihreiden kansanedustajaa tarvitaan vaihtamaan palanut hehkulamppu?
– Ei yhtään, koska heidän mielestään on löydettävä vaihtoehtoisia tapoja huoneen valaisemiseksi - Anonyymi
Kokoomuslainen kansanedustaja
Kokoomuslainen kansanedustaja, pastori Martti Huttunen kierteli Pohjois-Savossa vaalimatkoillaan. Järven yli päästäkseen hän suostutteli paikallisen kommunistin soutajaksee.
Vene kuitenkin vuoti niin kovasti, että Huttunen sai hikipäässä lappaa vettä laidan yli. Rannalle päästyään hän maksoi kyytinsä ja tidusteli huolestuneena:
– Kuinka mahdatte selvitä takaisin, kun ei ole mättäjää?
– Kyllä minä hyvin selviän, sanoi ukko. Minä laitan tapin kiinni - Anonyymi
Ei yhtään ,ne on kielletty.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hehkulamppujen_kielto
Nykyisin vain hehkupallot on sallittu. - Anonyymi
Kuinka monta kokoomuslaisia tarvitaan vaihtamaan lamppu
Ne etsii edelle työläisiä joka tekisi työn ilmaiseksi.
Ja edelleen anoyaa työ suoritukseen yritystukee kun kukaan ei haluu maksaa tehdystä työstä
Kun monikiljonääreillö,ei ole siin itse varaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1695893
- 2653354
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423324Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442768- 361894
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?291658Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411616- 161487
- 231468
- 241367