Karaokeparatiisissa sanottiin

🤔 ☃️ 🫖 ettei kukaan tule kotoa hakemaan. Tajuanhan minä sen. On vaan vaikea lähteä liikkeelle kun ei ole enää koiraa eikä tupakkaa

11

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, mä oon havainnut saman eli kotoa kukaan ei tule hakemaan. Kämppäni puhelinluuri on mykkä jos joku sattuisikin soittamaan tuolta katutasolta. Häiriköijien takia olen pistänyt sen mykäksi. Kännynumeroni on salainen. Kuka muka tietää missä kukin kaivattunsa ylipäätään asuu? Ps. Pitäisikö muuttaa baariin? Voisin esiintyä yleisenä hovinarrina ja kaljaa palkaksi. Siinähän voi yhdistää työn ja huvin ;D. Se on elämäntapa. "Elämämkoulu" :).

• Näytti karaokeparatiisissa se karaoken laulanta olevan suosittua. Siinä voi esiintyä hauskuttajana. Mulle se ei käy kun puuttuu sävelkorva ja tanssijalka enkä käytä alkoholia.

Ja yksinolossa ei ole mitään moittimista. Saa tehdä mitä haluaa. Kukaan ei määräile ja arvostele. Siksi en etsi ketään. Vain yksi tyyppi kävisi jos hän olisi suosiollinen (pks)

• Anonyymi

Kyllä se kiima-aika vielä joskus tulee.

• Onpas tökerö kommentti!

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Onpas tökerö kommentti!

Routa porsaan kotiin ajaa ja kiima emännän kylille. Vanhoja sananlaskuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootte muuten palstasetää piirittävät aika vastenmielinen tutkapari. T eräs nainen

• Anonyymi kirjoitti:

Sananlaskuista puheenollen: tyhjät tynnyrit kolisee eniten.

• Anonyymi

Palstasetä vaihtoi nikkiä, kun muuten ei saanu huomioo🤣

• Anonyymi

Ja kahtoppa vaan, että millaisista latvakäröiltä se saa huomioo. T sister shotgun

• Olette aika outoja noine luuloinenne. Mulla (naisella) on ollut tämä nikki aina.

Hankkikaa oma elämä niin ei tarvitse keksiä omia tarinoita näistä kirjoituksista.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja kahtoppa vaan, että millaisista latvakäröiltä se saa huomioo. T sister shotgun

Ihmettelemistä teissä riittää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe