Isä/tytär seksi

Anonyymi-ap

Tuli mieleen äiti/poika aloituksesta, että kuinka yleistä on isän ja tyttären välinen seksi. Ajatus ainakin itseä fantasian tai roolileikin tasolla kiinnostaisi

13

1658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voin kertoa että on yleisempää kun monet uskoo sen olevan. Olen usean tyttären kanssa keskustellut jotka ovat olleet isänsä kanssa seksissä, aikuisena ja jotkut jo teininä. Tuolla tietyllä alueella joissa on uskonnoista erilaisia käsityksiä on yleisempää. Tämä ei ole provo, vaan tiukkaa faktaa.

• Luulen kanssa että on yllättävän yleistä

• Anonyymi
        Wheeler3 kirjoitti:

Luulen kanssa että on yllättävän yleistä

Jes serkut, tädit jätetään pois kun ne ei tavallaan tähän kuulu niin sisarukset on yleisimpiä, 10 - 5% riipou vähän mitä on arvioitu.

Sitten tulee isä ja tytär, joka on arvioiden mukaan alle 5%

Sitten tulee äiti ja poika joka on arvioiden mukaan 1 - 3%

mutta nuo saattaa heittää pari prosenttiyksikköä helposti.

• Wheeler3 kirjoitti:

Luulen kanssa että on yllättävän yleistä

Onko se niin väärin jos aikuiset ihmiset haluaa toisiaan miellyttää.

• Anonyymi
        vvaari kirjoitti:

Onko se niin väärin jos aikuiset ihmiset haluaa toisiaan miellyttää.

Ei insesti ole millään tavalla oikein tai tervettä.

• Anonyymi

Faktoista sinulla ei ole hajuakaan kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei insesti ole millään tavalla oikein tai tervettä.

Ei ole myöskään oikein tai tervettä tupakointi, rasvainen ruoka, alkoholi tai huumeet. Silti ihmiset nauttivat näistä. Jokaisen oma asia. Ihmiset saavat mielihyvää eri asioista. Kai meillä jokaisella on jotain tapoja tai tekemisiä mikä jonkun toisen mielestä on väärin, tyhmää tai ei ole tervettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jes serkut, tädit jätetään pois kun ne ei tavallaan tähän kuulu niin sisarukset on yleisimpiä, 10 - 5% riipou vähän mitä on arvioitu.

Sitten tulee isä ja tytär, joka on arvioiden mukaan alle 5%

Sitten tulee äiti ja poika joka on arvioiden mukaan 1 - 3%

mutta nuo saattaa heittää pari prosenttiyksikköä helposti.

Eiköhän nuo prosentit ole hatusta. Tuskin maksimissaankaan prosenttia. Ja sitäpaitti yhtteisymmärryksessä tehty asia on eri kuin painostettuna teko tai väkisin tehty.

• Anonyymi

Enpä usko että omaa tytärtäni koskaan panisin. Vaan kyllä minä silloin tällöin fantasioin isä-tytärseksistä. Roolileikkinä olisi kiva toteuttaa.
      M61 Tku

• Anonyymi

Ei kyllä ole koskaan ollut omaan tyttäreen mitään haluja. Jo ajatus tuntuu todella oudolta. Tyttären kaverin sen sijaan iskin. Positiiviset muistot jäi siitä molemmille.

• Anonyymi

okei itse tykkäsin äidistäni kun olin hmm murkkuikäinen

• Anonyymi

Delaa idiootti

• Anonyymi

Tiedän erään aikuisen naisen, jolla on seksisuhde oman isänsä kanssa. Ovat alkaneet sen vasta kun nainenkin ollut jo aikuinen. Nainen on nyt 39 ja isänsä on jotain 63. He nauttivat kuulemma seksistä paljon keskenään ja kutsuvat sitä rakkaudeksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      128
      1811
    2. Charlie Kirk murha

Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai
      Maailman menoa
      254
      1530
    3. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      3
      1516
    4. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      254
      1305
    5. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      26
      1185
    6. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      53
      856
    7. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      56
      781
    8. Yrittäjien ahdinko

Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes
      Oulainen
      16
      747
    9. Huvittaa tää

Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅
      Ikävä
      39
      683
    10. Koska me sitten tavattaisiin?

Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?
      Ikävä
      44
      678
    Aihe