Tavallinen, kiltti ja turvallinen mies

Anonyymi-ap

Voinkohan minä löytää sellaisen miehen vielä joskus? Olen tällähetkellä niin pettynyt tekemiini valintoihin, että meinaa ihan alakulo iskeä.

Tuntuu, että kaikki muut löytää ja elää elämånsä onnellisina loppuun asti, paitsi minä :(

22

272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Jokaiselle sopii omanlaisensa. Jotkut ihmiset ovat erityislaatuisempia ja heillä voi olla vaikeuksia löytää vastakappalettaan. Itse en ole koskaan löytänyt. Kaverit ovat olleet naimisissa jo 20 vuotta. He löysivät puoliskansa jo nuorina.

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Kiitos 😊

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos 😊

Kelpaako sulle tällainen persaukinen sentin venyttäjä? Joka ei tunnu kelpaavan enää edes työ markkinoille?

• Anonyymi
      UUSI

Ei kannata romantisoida. Tollaset miehet jää aina yksin eikä ne loppupeleissä kelpaa kellekään. Siihen vielä väsymys kaikkeen niin mies on pelkkä lapanen sen jälkeen.

• Anonyymi
        UUSI

Ihmiset on valitettavasti edelleen primitiivisiä otuksia, mitä tulee kumppanin löytämiseen.

Uugabuuga

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja et ole ainut, täällä on ainakin toinen jolla juurikin samanmoiset aatteet ja tunnelmat elämässä tällä hetkellä. Ja se alakulokin ehti jo iskemään mutta koitetaan jaksella ja toivon että vielä joku päivä unelmasi tuollaisesta miehestä toteutuu. Voi hyvin ja jaksa uskoa vielä. 💙

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos, samoin sinulle, kaikkea hyvää ja uskotaan, että meillekin vielä käy hyvin 💝

• Anonyymi
      UUSI

No entä naisena esiintyvä mies- esittelitkö itse itsesi suvulle, jos mietit siltä kantilta?

• Anonyymi
        UUSI

Tottakai. -Ylpeästi G U B B E!!! -

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai. -Ylpeästi G U B B E!!! -

Sinä siis myönnät olevasi se mies, joka tuhertelee näitä surkeita aloituksia naisina esiintyen? Kysyy eräs kyylä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä siis myönnät olevasi se mies, joka tuhertelee näitä surkeita aloituksia naisina esiintyen? Kysyy eräs kyylä

Ps miksi taas viive, alkaako lokareilla olemaan aika loppu ja vähän kaveriappu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hei-hei, se joka aloitti tän keskustelun, eli minä, on ollut nainen about 50 vuotta.
        Miksi AINA joku epäilee, että kirjottaja on joku muu kuin väittää olevansa 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hei-hei, se joka aloitti tän keskustelun, eli minä, on ollut nainen about 50 vuotta.
        Miksi AINA joku epäilee, että kirjottaja on joku muu kuin väittää olevansa 🤣

Ei ole multa tää vaikka 50 muija oonki

• Anonyymi
      UUSI

Tavallinen nauravainen mies… missä hän oikeesti 🗣️🗣️🗣️🗣️

• Anonyymi
      UUSI

Ja sitäkin miettinyt, että pitäisikö minun yrittää löytää niitä ihania ja kilttejä miehiä jostain treffi-sovelluksista?
      Onko joku löytänyt?

-Ap

• Anonyymi
      UUSI

Yksinhän on parasta olla.

• Anonyymi
        UUSI

No ei minun mielestä. Aina istua yksin kotona. Olishan se nyt kiva, kun joku edes kävisi kylässä ja pitäisi hyvänä ja kyselisi minunkin asioita.

-Ap

• Anonyymi
      UUSI

Minä tiedän missä mun mies on. -50v edelleen-

• Anonyymi
        UUSI

En ap.

• Anonyymi
      UUSI

Mun arvion mukaan tavalliset ihmiset pariutuu helpommin kuin erityislaatuiset. Kuulun ehdottomasti jälkimmäiseen kastiin.

Lapsena ja nuorena en sietänyt sitä (eli itseäni),
      nyt ajattelen että se on ihan hot. Ja näköjään jotkut muut ajattelee myös. Mutta on vaikeampi asettua jonkun kanssa, kun kaikki persoonallisuudesta mielenkiinnon kohteisiin on marginaalista.

• Anonyymi
      UUSI

Mikä on tavallinen, kiltti ja turvallinen mies? En ymmärrä tällaista luokittelua, kuulostaa teini-ikäisen, tai parikymppisen tekemältä aloitukselta.
      Mielestäni miehiä vois jakaa moraalin perusteella siten, että onko kyseessä saalistajamaisesti toimiva persoonallisuushäiriöinen, joita on ehkä 15% miehistä, vai välittämiseen kykenevä mies.
      Meissä 80-luvulla syntyneissä naisista 95% on sellaisia paskoja, että he kiinnostuvat seksuaalisesti näistä prosenttikerholaisista(15%). Syy on se, että tällainen mies pyrkii esiintymään kaikkivoipaisena, täydellisenä, täydellisen riippumattomana ja täydellisen hyvänä ja kaiken keskipisteenä, koska tällä hän hakee tunnetta, että hän tuntisi olevansa äitinsä siten, kuin hän vauvana koki äitinsä ja nainen kiinnostuu seksuaalisesti juuri tästä äitifiguurista.

No, oman kokemukseni perusteella menetin juuri ylläkuvatun takia kiinnostukseni naisiin 27-28-vuotiaana... En vaan jaksa sitä pelleilyä ja itkua kaikenlaisten sarjapuukottajien perään ja perheenperustusyrityksiä näiden kanssa.

Ja olen seurustellut itse nuorempana(21-28-vuotiaana) pelkästään väärien naisten kanssa, mutta en sitten tiedä, että mikä olisi se oikea... Omat sukulaiseni on tehneet hyviä valintoja miesten suhteen, mut jos miettii asioita laajemmin, tai katsoo, millaiset miehet vaikka netissä kiinnostaa naisia, niin ei kovin hyvältä näytä.

Kun katsoo 80-luvulla syntyneiden parisuhteita, niin noin jokatoisessa parisuhteessa vähintään jompikumpi on ollut saalistajamainen, välittämiseen kykenemätön persoonallisuus. Tää on ollu aika pitkälti juuri naisten päätös ja tänä aikana, kun feminismi jyllää ja puhutaan naisten oikeuksista ja tasa-arvoa on enemmän, kuin koskaan.
      Vai onko se sitten niin, että se ikiaikainen alistaminen on naiselle niin geeneissä, että nainen kiihoittuu miehistä, jotka hakkaavat heitä, pettävät ja käyttävät taloudellisesti hyväksi... Pitäisikö olla jotain lainsäädäntöä, joka suojelisi naisia omilta vieteiltään?

harmaasusi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2231
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1840
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      834
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      808
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      807
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      769
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      754
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe