Olen pieni ratas globaalissa maailmantaloudessa. mutta yritän tehdä oman osani tekemällä isänmaallisia valintoja. Eli minun talouteeni ostetaan vain Suomalaisia tuotteita, jolla on suuri merkitys työllisyyteen. Meidän jääkaapista ei löydy Floraa, Beceliä, Creme Bonjouria, Arlaa jne. Hampaita ei pestä Pepsodentillä, astioita ei pestä Fairylla, pyykkiä ei pestä Omolla tms. Näihin kaikkiin löytyy Suomalaiset vastineet, ei niin mainostettuja, mutta taatusti yhtä hyviä. Ostetaan Suomalaista ja työllistetään itsemme...
Vastaukset 1
- Anonyymi
...mutta löytyykö Suomen Turun Ruskealle Talolle mistään ulkomaalaista vastinetta? Niinpä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493