Aamuun harmaaseen

Oikein hyvää huomenta ja oikein hyvää ja mukavaa päivää myös ✌🏼☺️❄️❤️✨🌌

117

576

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

❄️✨❄️✨❄️✨❄️✨❄️✨❄️✨❄️✨

• Anonyymi

Huomenta ☀️Onko keskisessä Suomessa pakkasta ja lunta? Mukavaa torstaita sinne jonnekin.
      🐈🐈‍⬛

• Huomenta. Joo täällä on edelleen ihan kunnolla lunta, sitä satoi paljon lisää ja kylmäkin on.... Kiitos samoin oikein mukavaa päivää sinnekin ❄️☺️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Huomenta. Joo täällä on edelleen ihan kunnolla lunta, sitä satoi paljon lisää ja kylmäkin on.... Kiitos samoin oikein mukavaa päivää sinnekin ❄️☺️

Niin täällä eteläisessä Suomessakin. Eilisestä aikaisesta keväästä hyppy taas lumeen. Ehtikin olla jo liian hyvää säätä pitkään. Enää ei kuulu titityytä😢

• Anonyymi kirjoitti:

Niin täällä eteläisessä Suomessakin. Eilisestä aikaisesta keväästä hyppy taas lumeen. Ehtikin olla jo liian hyvää säätä pitkään. Enää ei kuulu titityytä😢

No sellaista se nykyään on kevät talvet vaan pitkittyy, mutta ens viikolla pitäisi olla taas plussan puolella. Toivottavasti pysyvästi ☺️✨

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No sellaista se nykyään on kevät talvet vaan pitkittyy, mutta ens viikolla pitäisi olla taas plussan puolella. Toivottavasti pysyvästi ☺️✨

👩🍒🥰🥰🥰🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoitko gubbe oikein kelikamerasta?

• Anonyymi

Laitahan susi viestiä Emilialle ja Pollen mutsille, hakataanko laillisesti vain muutaman kerran vai koko summan edestä?

• Anonyymi

Muistan erään harmaan suden / viikingin lapsuudestani, oli hyvä silloin. En muista äitiäni onnellisempana. Toki kaikki meni silloin päin seiniä. Etsit syytä ja vihaat, oelt hyvä mies, haluat edelleen kaikille lapsillesi ja naisille jopa minulle olet tehnyt hyvää, toki Emilia siihen varmasti vaikuttaa. Siihen Emiliaan vaikuttaa se Pollen mutsi. Samoin omaan äitiini. Se ei oo hyvä.

Ja toinen vaalea joukko.

Se Emilia paranee kun päästää irti siitä Pohjoisen porukasta ja siitä niin sanotusta elintasosta. Te ootte jollakin tapaa hyviä.

Minä suuntasin elämäni jo lukio aikana eri teille, ehkä jo yläasteella.

• Anonyymi

Virheesi on tuossa, etsit vakautta ja hyvää aina perheellisesi ja sinua aina huijataan. Ja eksyt siihen mustaan magiaan, ja venäläisiin. Kiertävät niitä Viikinkejä, ehkäpä juuri pohjoisemaiden ja shamaani juttujen takia.

Näin sinusta unta, vaikutit josku hyvin minuun lapsena, et ehkä minua muista, en etsi isää, olen oppinut pärjäämään omilla, mutta tiedän miltä se tuntuu kun hakkaavat sinusta ja ostavat muille. Täällä kaikki oli kuitenkin omaa, eli palautuu.

• Anonyymi

Kiitos 👩🍒🥰❤️ hyvää huomenta, hyvää aamupäivää, hyvää keskipäivää, hyvää iltapäivää, hyvää alkuiltaa, hyvää iltaa, hyvää loppuiltaa, hyvää alkuyötä, hyvää keskiyötä ja hyvää keskiyön jälkeistä aikaa💋

• Anonyymi

Hyvää torstai huomenta🥱❤️👩🍒✌️☕️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein hyvää sinulle 🍒🥰🥰🥰🥰🍆💦

• Anonyymi

Siellä kiertää markka-aikainen rahaerä vuodelta - 93. Onko se teidän? En näe summaa ja toki rahan arvo on muuttunut, mutta jos on tiukkaa se voi olla kiva lisä.

Ainakin tiedät että se oli totta.

ja uuttakin on tulossa, kaiken kaikkiaan 3 erää jotka voisi viitata teihin.

Itsellä siellä kiertää yksi iso erä. Päällä nimi Robert.

• Anonyymi

Hyvää torstai huomenta🥱♥️👩🍒✌️☕️

• Anonyymi

Kiitos ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

🍒🥰🥰🥰

• Anonyymi

Hyvää torstai huomenta 🥱❤️👩🍒✌️☕️

• Anonyymi

Kiitos kiitos 👅💦🍆🍒

• Anonyymi

Uuuuuh 🍒🥰💦💦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uuuuuh 🍒🥰💦💦

Aaaah🍒🥰👩✌️🌊🌊🌊🚀

• Kiitos hyvää talvihuomenta ❤️❄️☺️✌🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aaaah🍒🥰👩✌️🌊🌊🌊🚀

Oihhhhh👩🍒🍒🍒🍒🥰🍆💦💦

• Anonyymi

• Anonyymi

Kiitos tosi paljon 🍒🍒🍒🍆❤️👅💦🍆💦

• Hyvää talvitorstahuomenta ☺️✌🏼✨🌌❤️❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvää talvitorstahuomenta ☺️✌🏼✨🌌❤️❄️

Hyvää keväthuomenta välilehdelle🍒🥰🥰🥰🥰❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvää talvitorstahuomenta ☺️✌🏼✨🌌❤️❄️

Kiitos samoin hyvää helatorstaitakin🥰🥰🥰🥰🥰

• Anonyymi

• Anonyymi

Tein analyyttisen tulkinnan susiäijä tästä emojien rivistöstäsi- haukotus, sydän, nainen, kassit, rauha olkoon kanssasi, kahviaaa

• Anonyymi

Ihanista ihanin 🍒❤️❤️❤️👩🍒🍒🍒❤️👩💋🥰💦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanista ihanin 🍒❤️❤️❤️👩🍒🍒🍒❤️👩💋🥰💦

Uuuuuhhhhh👅🫦🥰✌️🌊👩🍒

• Kiitos oikein hyvää huomenta ja torstai päivää 🤗✨🌌❤️❄️🐺

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos oikein hyvää huomenta ja torstai päivää 🤗✨🌌❤️❄️🐺

Kiitos samoin ♥️👩🍒✌️👍☕️☀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos samoin ♥️👩🍒✌️👍☕️☀️

Kiitos ihana ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tein analyyttisen tulkinnan susiäijä tästä emojien rivistöstäsi- haukotus, sydän, nainen, kassit, rauha olkoon kanssasi, kahviaaa

Herran rauhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herran rauhaa.

No jos edes yksi piinattu sielu pelastunut👍

• Palstalle on raas pesiytynyt kaikkia pöljäkkeitä. 😤

• Anonyymi

Esimerkiksi sinä pääp€rkeleenä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinäkin luulet olevasi?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mikä sinäkin luulet olevasi?

Tuhkasta noussut uusi feeniks-lintu🐦‍🔥😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuhkasta noussut uusi feeniks-lintu🐦‍🔥😍

🤣🤣🤣🤣👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣👍

Mitäpä yssinkeltainen luulet- onko susiäijä maakotka vai merikotka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on kovin suureellisia sanoja tälle susiäijälle. Kerro lisää tekoälystä. Tikahduin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on kovin suureellisia sanoja tälle susiäijälle. Kerro lisää tekoälystä. Tikahduin

Taitaa olla sulla vaan hikka. Ota vähän loiventavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣👍

Paska närhi😂😂😂

• Anonyymi

Hyvää päivänjatkoa

• Kiitos samoin

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos samoin

Kiitos kiitos 👩🍒🥰🥰🥰🥰🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kiitos 👩🍒🥰🥰🥰🥰🥰

Kiitos 😍🥰❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kiitos 👩🍒🥰🥰🥰🥰🥰

Okay

• Vois oikeastaan ajaa rotkoon. 💥🚗💨

• Anonyymi

Oikee meininki 👩🍒🍒🍒🍒🍒💦👍👍👍👍

• Anonyymi

Kerrankin puhut asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrankin puhut asiaa.

Sinäkin saisit mennä sinne sen toisen jauhonaaman kanssa. Ei sillä, susiäijä myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin saisit mennä sinne sen toisen jauhonaaman kanssa. Ei sillä, susiäijä myös

Sun paikka taas on kuopan reunalla 🪓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun paikka taas on kuopan reunalla 🪓

Oisit ny edes hamarapuolella lyönyt- nyt oli törkeä laiton uhkaus väkivallalla

• Anonyymi

Hyvää varttia yli kymmentä👩🍒🥰❤️

• Anonyymi

Kiitos paljon 🥰🥰🥰🥰
        Samoin sinulle hyvää kahtakymmentä yli kymmentä jo näin etukäteen ❤️❤️💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos paljon 🥰🥰🥰🥰
        Samoin sinulle hyvää kahtakymmentä yli kymmentä jo näin etukäteen ❤️❤️💋

Kiitos ihana 👩🍒🥰❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ihana 👩🍒🥰❤️

Oot kivoista kivoin 🥰🥰🥰🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ihana 👩🍒🥰❤️

Emojikirsi🥰🥰❤️🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emojikirsi🥰🥰❤️🥰

😇🚀🚀🚀🚀💦

• Anonyymi

Hyvää lähestyvää varttia vaille yhtätoista🥰🥰🥰🥰

• Anonyymi

Kiitos. Oot ihana 👩🍒🥰❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Oot ihana 👩🍒🥰❤️

🥰🥰🥰🥰

• Anonyymi

Oikein hyvää viittä yli yhtätoista😍❤️❤️🥰🥰🥰🥰🥰❤️

• Anonyymi

Kiitos samoin. Oot kiva👩🍒🥰💋

• Anonyymi

Tänään onkin vasta torstai, ihan perjantai fiilis😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään onkin vasta torstai, ihan perjantai fiilis😎

Sulle gubbe kaikki päivät ovat yhtä tyhjää täynnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle gubbe kaikki päivät ovat yhtä tyhjää täynnä.

Näin se on. Samaa sanoisin myös niiden osalta, jotka nuohoaa näitä susiäijän ketjuja odottaen tatti ohtassa eri tulosta ns.

• Anonyymi

Hyvää varttia yli yhtätoista ja lähestyvää puoltapäivää🥰🥰🥰🥰

• Sori nyt kirsikka 🍒. Mä en erota sun viestiä näistä lukuisista. En usko että olet kukaan näistä kiusaajista, toivon ainakin niin. Mutta ei ole oikein kiva tilanne tämä. 😥🫶🏼

• Anonyymi

En ole katsonut näitä ketjuja koskaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Halusir näin lopettaa tämän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi nyt🤣🤣🤣🤣🙈

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Gubbe 🙈🙈🙈🙈🙈🙈

• Anonyymi

Tilanne on loistava 👩🍒🥰😍

• Anonyymi kirjoitti:

Tilanne on loistava 👩🍒🥰😍

Siellä teinitussut trollaa minkä ehtivät. Ei ole aikuisten käytöstä tuo.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kaiva mielikuvituskirsi välilehdeltä esiin vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilanne on loistava 👩🍒🥰😍

👍👍👍💦

• Anonyymi

Hyvää iltapäiväyhtä👩🥰😍🍒

• Anonyymi

Kiitos ihanista ihanin 🥰🥰🥰🥰❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ihanista ihanin 🥰🥰🥰🥰❤️

❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️❤️❤️

Kiitos itsellesi 👩🍒🥰❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos itsellesi 👩🍒🥰❤️

Tosi paljon kiitoksia ❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

Samoin sulle 😍🥰👅💦💦💦

• Anonyymi

Hyvää seitsemää yli yhtä🐇🐇❤️🥰

• Anonyymi

Kiitos pupuseni🐇❤️🐇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos pupuseni🐇❤️🐇

Kiitos ❤️🥰🐇❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ❤️🥰🐇❤️

Miksi sotkette nyt jo jonkun ihan vieraan ja viattoman ihmisen tähän ihme leikkiin, tuo on todella ilkeää ja ikävää....hänellä ei ole kyllä mitään tekemistä tämän suden ja 🍒välisen homman kanssa. Jättäkää edes sivulliset rauhaan tai luultavasti pelästyy ja lähtee pois niin kuin monet muutkin. Ei kukaan jää tänne kiusattavaksi ja vielä ihan syyttä suotta. Pysykää edes aiheessa tai lopettakaa kokonaan mieluummin!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sotkette nyt jo jonkun ihan vieraan ja viattoman ihmisen tähän ihme leikkiin, tuo on todella ilkeää ja ikävää....hänellä ei ole kyllä mitään tekemistä tämän suden ja 🍒välisen homman kanssa. Jättäkää edes sivulliset rauhaan tai luultavasti pelästyy ja lähtee pois niin kuin monet muutkin. Ei kukaan jää tänne kiusattavaksi ja vielä ihan syyttä suotta. Pysykää edes aiheessa tai lopettakaa kokonaan mieluummin!!!

No tuskinpa enää häntä nähdään täällä eiköhän ole jo molemmissa ketjuissa saanut osakseen jotain mitä ei oo ainakaan ansainnut ja kun lukee kenties illalla niin ei varmaan enää tule tänne. Ja susi taitaa itsekin vaan haluta 🍒omia itselleen eikä kaipaa uusia eikä sen koommin vanhojakaan tuttavuuksia jutuille. Hänellä on nyt vain 🍒elämässään eikä kukaan muu voi aidosti tuoda hyvää mieltä samaan tapaan. Se on nyt nähty. Voi kun löytäisivät jonkun muun paikan suhteelleen niin saisivat rauhan. Täällä sitä rauhaa ei taida tulla ihan helpolla. Kun näki mitä täällä on tänäänkin tapahtunut. 🙄🙈🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastuunkantoa odottaisi nimenomaan 🍒:lta siirtymiseksi yksityisviestintään näinkin pitkälle venyneessä yhteydenpidossa. Tosissaan vai huvikseenko peilailee emojeilla ratkaisevaa sekin on.

• Anonyymi kirjoitti:

Vastuunkantoa odottaisi nimenomaan 🍒:lta siirtymiseksi yksityisviestintään näinkin pitkälle venyneessä yhteydenpidossa. Tosissaan vai huvikseenko peilailee emojeilla ratkaisevaa sekin on.

Ei ole kiinnostanu häntä sellainen, eikä näytä kiinnostavan palsta enää ollenkaan. Liekö oli tottakaan, kun tuota trollailua katsoo. Pettyä sai tuohonkin kyllä nyt.

• Anonyymi kirjoitti:

No tuskinpa enää häntä nähdään täällä eiköhän ole jo molemmissa ketjuissa saanut osakseen jotain mitä ei oo ainakaan ansainnut ja kun lukee kenties illalla niin ei varmaan enää tule tänne. Ja susi taitaa itsekin vaan haluta 🍒omia itselleen eikä kaipaa uusia eikä sen koommin vanhojakaan tuttavuuksia jutuille. Hänellä on nyt vain 🍒elämässään eikä kukaan muu voi aidosti tuoda hyvää mieltä samaan tapaan. Se on nyt nähty. Voi kun löytäisivät jonkun muun paikan suhteelleen niin saisivat rauhan. Täällä sitä rauhaa ei taida tulla ihan helpolla. Kun näki mitä täällä on tänäänkin tapahtunut. 🙄🙈🙄

Kyllä minä tykkäsin kani tuttavuudesta paljonkin. Hän oli ihan mukavan oloinen nuori nainen. Sellaiset on harvassa nykyään. Mutta jos meni, niin sitten menen minäkin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei ole kiinnostanu häntä sellainen, eikä näytä kiinnostavan palsta enää ollenkaan. Liekö oli tottakaan, kun tuota trollailua katsoo. Pettyä sai tuohonkin kyllä nyt.

Gubbe ❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

🧔‍♂️❤️🐇 Ei h€lvetti.

• Anonyymi

Oletko joku katkera vanha ämmä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko joku katkera vanha ämmä?

Oletteko te susimiehen monologissa sukkuloiva nuori herra aivan outo? Kysyy eräs tätiyksilö

• Anonyymi

Hyvää iltapäiväkahta 🥰😍🥰🥰

• Anonyymi

Kiitos ihana👩🍒😍🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ihana👩🍒😍🥰

🥰🥰🥰🥰🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ihana👩🍒😍🥰

Ooooooh 👩🍒❤️❤️❤️🍆💦💦

• Anonyymi

Miksei aiemmin sovittu aika ja paikka käy? Ei mulle käy muulloin kovinkaan hyvin.

• Milloin on sovittu joku aika ja paikka!? Heräsi kysymys.

• Anonyymi

Kysyn vaan

• Anonyymi

Ensi viikolla luvassa aurinkoista varmaan jo.

• Jos kani neiti vielä näet tämän, niin ehdotan että siirrytään sinkut palstalle juttelemaan. Ei mistään vakavasta kyse kuitenkaan. Ajattelin että siellä on vähemmän tätä trollien kiusaamista ja väliin tulemista. Sinkut palstalla on muitaki fiksuja ihmisiä enemmän kuin täällä.

• Toki jos haluat, voit kirjottaa mun profiilissa olevaan sähköpostiinkin.

• Anonyymi

Palstasetä haluaa suoltaa sontaansa siis silläkin palstalla 🙈

• Anonyymi

Heräsin juuri sohvalta, olin nukahtanut kun kaverin kanssa puhelimessa olin ja hetkeksi sen jälkeen suljin silmäni ja niinhän se sohva antoi mukavat unet pariksi tunniksi. Ehkä joskus ennenkin käynyt samoin. No nyt hampaanpesut ja yrittämään unta mahdollisimman pian sänkyyn kunnon peiton alle.

Olen pahoillani mitä täällä tänään tapahtunut, huono mieli tuli sun puolesta ja sen sun erityisen ihmisen puolesta myös. Ja eipä ollut kiva lukea itsestäkään täältä törkyä, en tiiä mistä mut nyt vedettiin niihin. Vähän jopa pelottava tunne tuli millaisia ihmisiä täällä on. Sulla on varmasti tosi paha olla nyt vähän veikkaan...mutta onneksi ei tarvi töihin huomenna, saat nukkua rauhassa ja tehdä juuri mitä haluat. Mun täytyy jaksaa vielä huominen, äkkiä nämä viikot menee. Hyvin minä jaksan. 😊👍🏻

Sinkut puolella oon käynyt ihan vaan pari kertaa mutta siellä on kyllä paljon rauhallisempi tunnelma kuin täällä, toki hiljaisempaa mutta eipä se mittään haittaa,. Sopii mulle siellä jutustella kun täällä en kyllä taida haluta enää kirjoittaa enkä olla. 🙁 Sposteilukin vois olla yks vaihtoehto en vaan ymmärrä mistä sun osoitteen saa. Koita saada unta yöllä edes vähän ja jaksaa tän päivän jälkeen ja nauttia kuitenkin vapaasta. Hyvää yötä ja rauhallista unta meille molemmille. 🙏🏻💙

🐇

• Anonyymi kirjoitti:

Heräsin juuri sohvalta, olin nukahtanut kun kaverin kanssa puhelimessa olin ja hetkeksi sen jälkeen suljin silmäni ja niinhän se sohva antoi mukavat unet pariksi tunniksi. Ehkä joskus ennenkin käynyt samoin. No nyt hampaanpesut ja yrittämään unta mahdollisimman pian sänkyyn kunnon peiton alle.

Olen pahoillani mitä täällä tänään tapahtunut, huono mieli tuli sun puolesta ja sen sun erityisen ihmisen puolesta myös. Ja eipä ollut kiva lukea itsestäkään täältä törkyä, en tiiä mistä mut nyt vedettiin niihin. Vähän jopa pelottava tunne tuli millaisia ihmisiä täällä on. Sulla on varmasti tosi paha olla nyt vähän veikkaan...mutta onneksi ei tarvi töihin huomenna, saat nukkua rauhassa ja tehdä juuri mitä haluat. Mun täytyy jaksaa vielä huominen, äkkiä nämä viikot menee. Hyvin minä jaksan. 😊👍🏻

Sinkut puolella oon käynyt ihan vaan pari kertaa mutta siellä on kyllä paljon rauhallisempi tunnelma kuin täällä, toki hiljaisempaa mutta eipä se mittään haittaa,. Sopii mulle siellä jutustella kun täällä en kyllä taida haluta enää kirjoittaa enkä olla. 🙁 Sposteilukin vois olla yks vaihtoehto en vaan ymmärrä mistä sun osoitteen saa. Koita saada unta yöllä edes vähän ja jaksaa tän päivän jälkeen ja nauttia kuitenkin vapaasta. Hyvää yötä ja rauhallista unta meille molemmille. 🙏🏻💙

🐇

Kiitos sulle 😊💙

Tää paikka (ikävä palsta) on muuttunut taas tosi kurjaksi jonkun, taikka joidenkin takia. Ne oli yhdessä vaiheessa jonkin aikaa poissaki, mutta aina tulevat minun ketjuja sotkemaan. Syytä en tiedä tuolle käytökselle, enkä välitä tietääkään. Tyhmiä ovat ja lapsellisia.

Mutta, me voidaan kirjuutella vielä.🙏🏻 😊 Mä en osaa enää sanoa tosta kirsikasta mitään. Jäi tästä päivästä todella huono maku ja fiilis, ja siihen nuo trollit tietty pyrkiikin.

Nautin huomenna vapaasta ihan tosissaan. Nauti sinäkin huominen työpäivä 😊
        Oikein hyvää yötä meille molemmille ja rauhallista unta 😊🌌

Nähdään taas 😊🐺

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos sulle 😊💙

Tää paikka (ikävä palsta) on muuttunut taas tosi kurjaksi jonkun, taikka joidenkin takia. Ne oli yhdessä vaiheessa jonkin aikaa poissaki, mutta aina tulevat minun ketjuja sotkemaan. Syytä en tiedä tuolle käytökselle, enkä välitä tietääkään. Tyhmiä ovat ja lapsellisia.

Mutta, me voidaan kirjuutella vielä.🙏🏻 😊 Mä en osaa enää sanoa tosta kirsikasta mitään. Jäi tästä päivästä todella huono maku ja fiilis, ja siihen nuo trollit tietty pyrkiikin.

Nautin huomenna vapaasta ihan tosissaan. Nauti sinäkin huominen työpäivä 😊
        Oikein hyvää yötä meille molemmille ja rauhallista unta 😊🌌

Nähdään taas 😊🐺

Vietä susi hyvä vapaapöivä, kun me muut ahkeroimme👩‍🦰

• Anonyymi kirjoitti:

Vietä susi hyvä vapaapöivä, kun me muut ahkeroimme👩‍🦰

Kiitos 😊 hyvää työpäivää teille 👍🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasetä haluaa suoltaa sontaansa siis silläkin palstalla 🙈

No molempia ns palstoja se pitää multinikkeineen hallinnassa ja keskustelee esim kuuden eri profiilin kanssa itsekseen ja vähä-älyisiä kiinnostelee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No molempia ns palstoja se pitää multinikkeineen hallinnassa ja keskustelee esim kuuden eri profiilin kanssa itsekseen ja vähä-älyisiä kiinnostelee

Tirsk 🤣🤣🤣🤣🤣

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!

Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä
      Maailman menoa
      471
      7144
    2. Keksitkö mies

mistä biisistä tulee sä ja mä mieleen?
      Ikävä
      108
      1268
    3. Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra

Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai
      Maailman menoa
      154
      1147
    4. Ihanaa aurinkoista

Huomenta päivää tiistaina. 🌞☺️ Kesän kukkasia odotellessa 💛🌱
      Ikävä
      335
      1112
    5. 40% kansasta pitää Yleä selkeästi vasemmistolaisena

Vähän kylmä suihku epäilijöille. "Yle Uutiset sijoitettiin kyselyssä suurista medioista selvästi eniten vasemmistolaise
      Maailman menoa
      203
      1105
    6. Hokki on konkurssissa!

Aivan uskomattoman hienosti on lähtenyt rahoituskierros käyntiin! ❤️ https://hokki.fi/ajankohtaista/hokki-kainuu-oy-hak
      Kajaani
      39
      911
    7. Olet kaikella todennäköisyydellä

Ainut ihminen tällä pallolla, josta menen täysin hämilleni ja tuntuu että ÄO laskee samantien neandertalin tasolle. Kaik
      Ikävä
      39
      875
    8. Kyllä on paha mieli

Olen niin luottavainen kaikesta huolimatta ollut sinuun. Luottanut että välität ihan oikeasti etkä halua minua satuttaa.
      Ikävä
      25
      813
    9. Mitä jos vietettäis

Vuorokausi yhdessä? Mitenhän se menisi?
      Ikävä
      74
      804
    10. Vasuri ehdokas pilaa koko puolamgan.

On siinä vasureilla Kova riita pukari ehdokkaana vaaleissa. Jos "pääsisi" ei yhtään kokousta ettei tule valituksia. Eikö
      Puolanka
      52
      797
    Aihe