"Tilauksen arvo on peräti 220 miljoonaa euroa. Se tarkoittaa Lapuan tehtaalle noin 30 miljoonan euron investointeja ja suunnilleen 60 uutta työpaikkaa."
Vaikka ulkopaikkakuntalainen olenkin, niin onnittelut teille. Hyvä nähdä että teollisuus on nousussa muuallakin kuin suurimmissa kaupungeissa.
https://yle.fi/a/74-20149276
'Nammon Lapuan tehdas sai jättitilauksen Puolustusvoimilta'
18
326
Vastaukset
Ja mitähän palkka on 11,2 e tunti vai ??
- Anonyymi
Voipi olla, mutta lyhyt työmatka on kyllä plussaa. Mieluummin lähellä vähä pienemmällä palkalla, kuin yli tunnin työmatkat päivässä...
Eipä tuolla palkalla elä kuin äidin vintillä
- Anonyymi
Kyllä se peräkamaris piisaa, äiti maksaa talon kulungit ja ruuat. Halpahallista vähän rettuja ylle.
- Anonyymi
Räjähtää vielä silimille koko laitos. En uskalla mennä töihin tuonne.
- Anonyymi
sitten lomautellaan kun ukrainaan ei mee enää kutia
- Anonyymi
Ammuksille on AINA kysyntää. Jos ei muuten, niin varastossa olevat käy liian vanhoiksi ja pitää uutta tilalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammuksille on AINA kysyntää. Jos ei muuten, niin varastossa olevat käy liian vanhoiksi ja pitää uutta tilalle.
Aina johonakin tapellaan, turha hienostelu pois ja tavaraa sinne kuka tarttoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina johonakin tapellaan, turha hienostelu pois ja tavaraa sinne kuka tarttoo.
venäjä pitää siitä huolen, jotta paukuille on aina tarvetta
- Anonyymi
Eiköhän noita työntekijöitä löydy, kärrytehtaan ja maalämpö firmoista. Jos taustat vain on kunnossa.
- Anonyymi
Mä en edes pieraase alle 30 tuntipalkalla.
- Anonyymi
Päivärahoilla on paljon mukavampi olla...
- Anonyymi
Enkä mä alle 48
- Anonyymi
Enkä mä 58e +Alv
- Anonyymi
oon työtöön ,,nettona saan 2300 euroa/kk ,ei tartte töitä ja päälle säästöistä 500/kk ,,no kyllä sillä elelöö,repikää siitä rysät!
- Anonyymi
En jaksa soffalta nousta sitte kovin vähällä.
- Anonyymi
Nyt on ukrainalaisille töitä. Ei muuta ku paukkuja tekemään ukroille ja ryssille....
- Anonyymi
En tiedä..Ei mun ny niin näläkä oo että pitääs tuonne pyrkiä töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232458- 1341915
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631256Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1121239En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771111Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351102Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451059HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241046Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse57953