'Nammon Lapuan tehdas sai jättitilauksen Puolustusvoimilta'

Anonyymi-ap

"Tilauksen arvo on peräti 220 miljoonaa euroa. Se tarkoittaa Lapuan tehtaalle noin 30 miljoonan euron investointeja ja suunnilleen 60 uutta työpaikkaa."

Vaikka ulkopaikkakuntalainen olenkin, niin onnittelut teille. Hyvä nähdä että teollisuus on nousussa muuallakin kuin suurimmissa kaupungeissa.

https://yle.fi/a/74-20149276

18

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja mitähän palkka on 11,2 e tunti vai ??

• Anonyymi

Voipi olla, mutta lyhyt työmatka on kyllä plussaa. Mieluummin lähellä vähä pienemmällä palkalla, kuin yli tunnin työmatkat päivässä...

• Eipä tuolla palkalla elä kuin äidin vintillä

• Anonyymi

Kyllä se peräkamaris piisaa, äiti maksaa talon kulungit ja ruuat. Halpahallista vähän rettuja ylle.

• Anonyymi

Räjähtää vielä silimille koko laitos. En uskalla mennä töihin tuonne.

• Anonyymi

sitten lomautellaan kun ukrainaan ei mee enää kutia

• Anonyymi

Ammuksille on AINA kysyntää. Jos ei muuten, niin varastossa olevat käy liian vanhoiksi ja pitää uutta tilalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ammuksille on AINA kysyntää. Jos ei muuten, niin varastossa olevat käy liian vanhoiksi ja pitää uutta tilalle.

Aina johonakin tapellaan, turha hienostelu pois ja tavaraa sinne kuka tarttoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina johonakin tapellaan, turha hienostelu pois ja tavaraa sinne kuka tarttoo.

venäjä pitää siitä huolen, jotta paukuille on aina tarvetta

• Anonyymi

Eiköhän noita työntekijöitä löydy, kärrytehtaan ja maalämpö firmoista. Jos taustat vain on kunnossa.

• Anonyymi

Mä en edes pieraase alle 30 tuntipalkalla.

• Anonyymi

Päivärahoilla on paljon mukavampi olla...

• Anonyymi

Enkä mä alle 48

• Anonyymi

Enkä mä 58e +Alv

• Anonyymi

oon työtöön ,,nettona saan 2300 euroa/kk ,ei tartte töitä ja päälle säästöistä 500/kk ,,no kyllä sillä elelöö,repikää siitä rysät!

• Anonyymi

En jaksa soffalta nousta sitte kovin vähällä.

• Anonyymi

Nyt on ukrainalaisille töitä. Ei muuta ku paukkuja tekemään ukroille ja ryssille....

• Anonyymi

En tiedä..Ei mun ny niin näläkä oo että pitääs tuonne pyrkiä töihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2458
    2. 134
      1915
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1256
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      112
      1239
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1111
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1102
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1059
    8. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      24
      1046
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      83
      1009
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      57
      953
    Aihe