Kokemuksia Petri Kososesta

seuraajaX

Olen vuosikausia seurannut tämän Petri Kososen toimintaa ja mies on menossa aivan väärään suuntaan. Kosonen on tuonut seurakuntaan "hengellisen" rock-musiikin, joka nyt pitäisi miellyttää Jumalaa. Kososen johdolla sitten tanssitaan mukamas Pyhässä Hengessä. Uskomatonta sooloilua. Kososella muuten näyttää olevan suuri into esiintyä aina jonkun suuren nimen tilaisuuksissa jäähalleissa.

Mielenkiinnolla seurasin Näky-konfrenssissa Kososen musiikin vaikutusta. Hänen ylistyksensä aikana eräs Jumalan palvoja nähtävästi meni niin täyteen Henkeä, että lyyhistyi maahan "palvomaan" Jumalaa, mutta kun musiikki lakkasi, tuo onneton nousi välittömästi ylös lattialta. Mitä tämä on?

Onko Kosonen lähellä Jumalaa? Onko Jumala tosiaankin tälläinen, että Hänen kokouksissaan pitää esittää näitä temppuja? Minulta on kertakaikkiaan mennyt usko näihin tyyppeihin. Minä en halua missään tekemisissä näiden tyyppien kanssa, Kososelle on yhdentekevää kenen kokouksissa hän esittää näitä rinkutuksiaan. Hänelle kelpaavat Rodney Howard-Brownet kuin Markku Koivistotkin. Kokouksen teemoista hänen ei tarvitse välittää...

5

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DoctorT

      Et ole kysymyksinesi ja hämmästelyinesi yksin! Kosonen & band on tämä harhaoppiliikkeen masinoima ja vaikuttama humppabändi, joita RHBn ja Koiviston toiminnat tarvitsevat kansaa viihdyttämään ja aivan erityisesti KIIHDYTTÄMÄÄN!

      Ihminen voi hyvin kun karttaa kaikkia edellä mainittuja ja heidän esiintymisiään.

      Mika Yrjölä oli jokunen vuosi sitten Lprn hell srkn saarnaajana aj toi srkaan hengelliset diskot! Diskot värivaloineen ja savuineen. Riistettiin tanssia pois saatanalta, kun kuulemma alunperin on kuulunut uskoville!

      Että semmosta teologiaa ja Kosonen kuuluu samaan kastiin!

      • onneksi

        olekaan yksin sillä pelkkää humppaa tuo musiikki onkin. Jumalaa noissa karkeloissa ei voi olla. Kososella on pelkkä halu iskeetyä kiinni nimimiehiin, jotta pääsee jäähalleihin esiintymään.


      • Modern_psalmdrummer

        Täällähän tuoksuu tuomitsemisen löyhkälle. Muistakaa, että olette vastuussa sanoistanne Jumalan edessä viimoisella tuomiolla.


    • Tuomas M

      etkö sinäkin? Millainen ylistys ja ylistysmusiikki mielestäsi kelpaa Jumalalle?

      Daavid hyppi ja tanssi Herran edessä niin, että Mikal halveksi häntä. Valitettavasti on todettava, että kirjoituksessasi on erittäin paljon Mikalin asennetta. Mutta mitä sanoikaan Daavid Mikalille:
      "Herran edessä minä tahdon iloita, vaikka joutuisin alentumaan vielä tätäkin enemmän ja halventamaan itseni omissakin silmissäni." (2.Sam.6:21-22)

      Kyse ei koskaan ole siitä, mitä sinä näet, vaan mitä Jumala näkee. Älä siis ryhdy tuomariksi asiassa, jonka sinä luulet tietäväsi, sillä Herra tietää sen aina paremmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe