Lukion rehtori

Anonyymi-ap

Kuuluu vapaamuurareihin. Eiköhän tämä ole syy irtisanomiseen.

42

488

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todiste!?
      Jos sinä kuulut homoyhdistykseen niin erotetaanko sinut?

• Anonyymi

Minä en ole homo vaan vapaamuurari. Olen ylpeä siitä. Veljet eivät minua erota. Kuulun Suomen tärkeimpiin ihmisiin.

• Anonyymi

Ei hän vapaamuurari voi olla missään nimessä koulussa..

• Anonyymi

Tämä on outo ryhmä ihmisiä. Kyllä kunnanjohtaja puuttuu asiaan ja samoin koko kunnan ja koulujärjestelmän johto.
      Toivomme että tämä johtaa pikaiseen erottamiseen.
      Me emme hyväksy vapaamuirareita koulussamme.

• Anonyymi

Minähän olen uhri ja vapaamuurari. Me puolustamme toisiamme. Kukaanhan ei minua irtisano. Vien asian oikeuteen ja veljeys puolustaa minua hankeen ja vereen

• Anonyymi

NYT kunnanjohtaja vastaa heti jotain. Kuinka vapaamuurari voi olla tuossa tehtävässä.
      Minä en tätä hyväksy.

• Anonyymi

Vapaamuurari ei voi toimia koulun rehtorina. Hän voi olla puolueellinen ja ajaa veljiensä asioita. Minä en ainakaan hyväksy tätä. Hänet pitää irtisanoa.

• Anonyymi

Montako veljeä sillä vapaamuurarilla on oppilaana siellä koulussa?

• Anonyymi

Sitähän ne tekevätkin. Ajavat toistensa asioita. Vapaamuurari auttaa toisen muurarin lapsia. Palkka nousee kun kuuluu vapaamuurareihin.
      Tämä voi jatkua loputtomiin.
      Vapaamuurarit pois meidän kaupungista ja koulusta.

• Anonyymi

Hyi olkoon. Äkkiä irtisanominen.

• Anonyymi

Siis hetkinen. Onko rehtori vapaamuurari. NYT kunnanjohtaja vastaa heti jotain. Vapaamuurari ei voi olla rehtorina.

• Anonyymi

Lukion rehtori kuuluu vapaamuurareiden.
      Nyt kunnanjohtaja ja hallitus toimikaa. Minä en halua että minun lapsia johtaa vapaamuurari.
      Äkkiä nyt toimintaa ja irtisanominen.

• Anonyymi

Rehtori on JT. Näkee googlesta. Minä en ymmärrä miksi vapaamuurari on minun lasten opettaja ja johdossa koulussa. Vapaamuurarit ovat toisten mielestä hyvävelikerho ja hoitavat toistensa asioita.

• Anonyymi

Irtisano itsesi vapaamuurari heti.

• Anonyymi

Meidän kaupunki ei hyväksy vapaamuurareita.
      Tämä rehtori kuuluu irtisanoa.
      Vapaamuurarit voivat auttaa toisiaan ja esiintyvät muka rehellisesti.
      JT rehtorin tulisi saada potkut.

• Anonyymi

Minun lapset eivät käy vapaamuurareiden koulua. Haluan että vapaamuurarit irtisanotaan kaupungin töistä.

• Anonyymi

Minä kuulun vapaamuurareiden mutta tiedot ovat peitetty. Niitä ei löydy enää. Suksikaa kuuseen.

• Anonyymi

Mitä sitten jos kuulun vapaamuurareiden. Me puolestamme toisiamme. Sinä et voi minulle mitään.

• Anonyymi

En halua että minun lapsia johtaa vapaamuurari. Jompikumpi lähtee vapaamuurari tai meidän lapset.

• Anonyymi

Kukaan ei hyväksy vapaamuurareita.
      Kukaan ei hyväksy kaappi juoppoa.
      Muurari juo alkoholia kun kukaan ei näe.

• Anonyymi

Kyllähän parasta on että vapaamuurari irtisanoo itse itsensä. Muuten kaupunki puuttuu asiaan.

• Anonyymi

Kuinka tämä ei ole tullut aiemmin tietoon. Kyllä vapaamuurari joutuu pois Oriveden kaupungista. Eikö ne ole sellaisia jotka osaavat puolustaa toisiaan ja esiintyvät muka rehellisesti.

• Anonyymi

Kyllähän parasta on että vapaamuurari irtisanoo itse itsensä.
      Me emme hyväksy tätä.

• Anonyymi

Minua ei kiinnosta kukaan ei irtisanoa vapaamuurarina.

• Anonyymi

Kyllähän kaupungin johto tajuaa että ei vapaamuurari voi opettaa lapsia. Vapaamuurari voi itse irtisanoa itseensä. Onko tässä takana muitakin muurareita jopa kaupungin edustajia. NYT totuus esille. Onko mukana muitakin muurareita.

• Anonyymi

Miks vapaamuurari ei vois opettaa lapsia?
        Ei kai kenenkään harrastus kerro mitään siitä minkälainen opettaja hän on?

• Anonyymi

Kaupungin johto on myös muurareiita. Korppi ei noki korpin silmiä. Kukaan ei pysty meille vapaamuurareille. Olemme viisaampia kuin muut ja emme joudu tuomiolle tuloksista. Eli voimme tehdä rikosilmoituksen tai tehdä päätöksen tai rahaa ja omat veljet puolustavat meitä.

• Anonyymi

Onkohan kaupungin edustajia vapaamuurareita. Minun lapset eivät käy vapaamuurareiden koulua.

• Anonyymi

En olekaan vapaa. En ole koskaan muurannut mitään mutta ottakaa yhteyttä poliisiin. Vapaamuurarit pyörittää tätä maata ja sitten vielä pimeän aikaan me kaikki olemme viisaampia kuin muut. Minä en saa potkuja koska minua puolustetaan.

• Anonyymi

Minäkin haluan että vapaasti muuraavat ihmiset ovat erilaisia.
      Apuva. Kukaan ei vastaa vaikka olen kunnanjohtaja.

• Anonyymi

Kyllä on jollain yksinäistä kun pitää itsekseen täällä keskustella muurauksesta.

• Anonyymi

Voiko kaupungin johto vastata julkisesti onko kaupungilla vapaamuurari töissä.

• Anonyymi

Minun mielestäni rehtori ei voi olla vapaamuurari heti tämä rehtori kuuluu irtisanoa.

• Anonyymi

Eihän vapaa muurari voi toimia tuollaisessa töissä.

• Anonyymi

Vapaa muurarit eivät kuulu kouluihin.
      Toimikaa äkkiä ja potkut vaan.

• Anonyymi

Mielestäni vapaamuurari ei voi toimia tuollaisessa töissä.
      Eli potkut

• Anonyymi

Foliohatut päähän äkkiä! Kannattaa varuiksi kääriä siihen myös kaikki puhelimet, tietokoneet ja televisiot meitä salakuunnellaan. Myöskin viime yönä laskeutunut lentävä lautanen kössin pellolle mahdollisesti soluttautuneet lähistölle tarkkailemaan.

• Anonyymi

Seonneet koulun henkilökuntaan?

• Anonyymi

Miksi vapaamuurari ei voi olla koulussa töissä?

• Anonyymi

No ei ole syy irtisanomiselle. =D

Mitä väliä sillä on kuuluuko rehtoria vapaamuurareihin tai rotareihin tai marttakerhoon tai vaikka halvatun papat mopokerhoon?

• Anonyymi

huora.jaåpårå--pedari-huume-nisti..lapsen.raiskkaaja..inesti..hemmo.

• Anonyymi

Voi vissiin muurata tredusta puretut home tiilet rokin laajennukseen?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      85
      3250
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1859
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1703
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      140
      1533
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1413
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1331
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      93
      1329
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1274
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1247
    Aihe