Kuuluu vapaamuurareihin. Eiköhän tämä ole syy irtisanomiseen.
Lukion rehtori
42
488
Vastaukset
- Anonyymi
Todiste!?
Jos sinä kuulut homoyhdistykseen niin erotetaanko sinut?- Anonyymi
Minä en ole homo vaan vapaamuurari. Olen ylpeä siitä. Veljet eivät minua erota. Kuulun Suomen tärkeimpiin ihmisiin.
- Anonyymi
Ei hän vapaamuurari voi olla missään nimessä koulussa..
- Anonyymi
Tämä on outo ryhmä ihmisiä. Kyllä kunnanjohtaja puuttuu asiaan ja samoin koko kunnan ja koulujärjestelmän johto.
Toivomme että tämä johtaa pikaiseen erottamiseen.
Me emme hyväksy vapaamuirareita koulussamme. - Anonyymi
Minähän olen uhri ja vapaamuurari. Me puolustamme toisiamme. Kukaanhan ei minua irtisano. Vien asian oikeuteen ja veljeys puolustaa minua hankeen ja vereen
- Anonyymi
NYT kunnanjohtaja vastaa heti jotain. Kuinka vapaamuurari voi olla tuossa tehtävässä.
Minä en tätä hyväksy. - Anonyymi
Vapaamuurari ei voi toimia koulun rehtorina. Hän voi olla puolueellinen ja ajaa veljiensä asioita. Minä en ainakaan hyväksy tätä. Hänet pitää irtisanoa.
- Anonyymi
Montako veljeä sillä vapaamuurarilla on oppilaana siellä koulussa?
- Anonyymi
Sitähän ne tekevätkin. Ajavat toistensa asioita. Vapaamuurari auttaa toisen muurarin lapsia. Palkka nousee kun kuuluu vapaamuurareihin.
Tämä voi jatkua loputtomiin.
Vapaamuurarit pois meidän kaupungista ja koulusta. - Anonyymi
Hyi olkoon. Äkkiä irtisanominen.
- Anonyymi
Siis hetkinen. Onko rehtori vapaamuurari. NYT kunnanjohtaja vastaa heti jotain. Vapaamuurari ei voi olla rehtorina.
- Anonyymi
Lukion rehtori kuuluu vapaamuurareiden.
Nyt kunnanjohtaja ja hallitus toimikaa. Minä en halua että minun lapsia johtaa vapaamuurari.
Äkkiä nyt toimintaa ja irtisanominen. - Anonyymi
Rehtori on JT. Näkee googlesta. Minä en ymmärrä miksi vapaamuurari on minun lasten opettaja ja johdossa koulussa. Vapaamuurarit ovat toisten mielestä hyvävelikerho ja hoitavat toistensa asioita.
- Anonyymi
Irtisano itsesi vapaamuurari heti.
- Anonyymi
Meidän kaupunki ei hyväksy vapaamuurareita.
Tämä rehtori kuuluu irtisanoa.
Vapaamuurarit voivat auttaa toisiaan ja esiintyvät muka rehellisesti.
JT rehtorin tulisi saada potkut. - Anonyymi
Minun lapset eivät käy vapaamuurareiden koulua. Haluan että vapaamuurarit irtisanotaan kaupungin töistä.
- Anonyymi
Minä kuulun vapaamuurareiden mutta tiedot ovat peitetty. Niitä ei löydy enää. Suksikaa kuuseen.
- Anonyymi
Mitä sitten jos kuulun vapaamuurareiden. Me puolestamme toisiamme. Sinä et voi minulle mitään.
- Anonyymi
En halua että minun lapsia johtaa vapaamuurari. Jompikumpi lähtee vapaamuurari tai meidän lapset.
- Anonyymi
Kukaan ei hyväksy vapaamuurareita.
Kukaan ei hyväksy kaappi juoppoa.
Muurari juo alkoholia kun kukaan ei näe. - Anonyymi
Kyllähän parasta on että vapaamuurari irtisanoo itse itsensä. Muuten kaupunki puuttuu asiaan.
- Anonyymi
Kuinka tämä ei ole tullut aiemmin tietoon. Kyllä vapaamuurari joutuu pois Oriveden kaupungista. Eikö ne ole sellaisia jotka osaavat puolustaa toisiaan ja esiintyvät muka rehellisesti.
- Anonyymi
Kyllähän parasta on että vapaamuurari irtisanoo itse itsensä.
Me emme hyväksy tätä.- Anonyymi
Minua ei kiinnosta kukaan ei irtisanoa vapaamuurarina.
- Anonyymi
Kyllähän kaupungin johto tajuaa että ei vapaamuurari voi opettaa lapsia. Vapaamuurari voi itse irtisanoa itseensä. Onko tässä takana muitakin muurareita jopa kaupungin edustajia. NYT totuus esille. Onko mukana muitakin muurareita.
- Anonyymi
Miks vapaamuurari ei vois opettaa lapsia?
Ei kai kenenkään harrastus kerro mitään siitä minkälainen opettaja hän on?
- Anonyymi
Kaupungin johto on myös muurareiita. Korppi ei noki korpin silmiä. Kukaan ei pysty meille vapaamuurareille. Olemme viisaampia kuin muut ja emme joudu tuomiolle tuloksista. Eli voimme tehdä rikosilmoituksen tai tehdä päätöksen tai rahaa ja omat veljet puolustavat meitä.
- Anonyymi
Onkohan kaupungin edustajia vapaamuurareita. Minun lapset eivät käy vapaamuurareiden koulua.
- Anonyymi
En olekaan vapaa. En ole koskaan muurannut mitään mutta ottakaa yhteyttä poliisiin. Vapaamuurarit pyörittää tätä maata ja sitten vielä pimeän aikaan me kaikki olemme viisaampia kuin muut. Minä en saa potkuja koska minua puolustetaan.
- Anonyymi
Minäkin haluan että vapaasti muuraavat ihmiset ovat erilaisia.
Apuva. Kukaan ei vastaa vaikka olen kunnanjohtaja. - Anonyymi
Kyllä on jollain yksinäistä kun pitää itsekseen täällä keskustella muurauksesta.
- Anonyymi
Voiko kaupungin johto vastata julkisesti onko kaupungilla vapaamuurari töissä.
- Anonyymi
Minun mielestäni rehtori ei voi olla vapaamuurari heti tämä rehtori kuuluu irtisanoa.
- Anonyymi
Eihän vapaa muurari voi toimia tuollaisessa töissä.
- Anonyymi
Vapaa muurarit eivät kuulu kouluihin.
Toimikaa äkkiä ja potkut vaan. - Anonyymi
Mielestäni vapaamuurari ei voi toimia tuollaisessa töissä.
Eli potkut - Anonyymi
Foliohatut päähän äkkiä! Kannattaa varuiksi kääriä siihen myös kaikki puhelimet, tietokoneet ja televisiot meitä salakuunnellaan. Myöskin viime yönä laskeutunut lentävä lautanen kössin pellolle mahdollisesti soluttautuneet lähistölle tarkkailemaan.
- Anonyymi
Seonneet koulun henkilökuntaan?
- Anonyymi
Miksi vapaamuurari ei voi olla koulussa töissä?
- Anonyymi
No ei ole syy irtisanomiselle. =D
Mitä väliä sillä on kuuluuko rehtoria vapaamuurareihin tai rotareihin tai marttakerhoon tai vaikka halvatun papat mopokerhoon? - Anonyymi
huora.jaåpårå--pedari-huume-nisti..lapsen.raiskkaaja..inesti..hemmo.
- Anonyymi
Voi vissiin muurata tredusta puretut home tiilet rokin laajennukseen?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853250Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921859Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1401533
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur931329Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001274- 861247