Ota joka aamu D-vitamiinia 100ug ja sen lisäksi pari palaa 80% tummaa suklaata, joka päivä, ja lähde ulos aurinkoon kävelemään sen jälkeen. Takuulla ei masennus kestä pitkään.
Masennus loppuu kun teet näin joka päivä
7
312
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko tosissasi? Jos sulla on oppimisvaikeuksia niin niitä ei poista mikään D vitamiini ja tummasuklaa
- Anonyymi
sinulla on ihan muita vakavampia ongelmia kuin vain masennus
- Anonyymi
No jokaisella on konstinsa. Kävely taitas tässä olla olla se ykköstekijä.
- Anonyymi
No ei se kävelykään poista sitä oppimisvaikeutta. Huomaa ettei sulla ole siitä kokemusta. Luuletko oikeesti että kävely poistaa tälläiset vaikeudet. No minun kohdalla ei poistanut.
- Anonyymi
Muista haistella myös säännöllisesti omia pierujasi ja jakaa kokemuksiasi mahdollisimman monelle. Takuulla olet kohta ihmispyramidin päällikkö.
- Anonyymi
Mieluummin homeopaattisia lääkkeitä. Oma masennukseni on pysynyt poissa jo noin 40 vuotta, välillä alkaa tulla uudestaan, jolloin otan taas homeopaattisia ja niillä menee viikossa ohi, joten kokeilkaa ihmeessä
- Anonyymi
1 - 2 kuukautta joka kevät katupölyä, jolloin mukavampi pysyä neljän seinän sisällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089