Näin näyttää ajattelevan miljardööri Elon Musk, jonka lapset ovat syntyneet keinohedelmöityksellä ja joista suurin osa on poikia.
Itseään älykkääksi kehuva mies vaikuttaakin olevan ” täysi törppö” . Pitää yhtä lastansa, pikku poikaa, ihmiskilpenään. Tosi isällistä rakkautta.
Ei ole Jenkkilässä asiat menossa ainakaan parempaan suuntaan. Aletaan jo ” valikoida ja jalostaa lapsia” , käyttää vanhempien kilpinä , syrjitään tyttöjä yms.
Voi vielä tulla miehille ikävät oltavat kun tuolla keinolla naise5 loppuvat. Pariutuvatkohan äijän köriläät sitten keskenään ja ” synnyttävät” vain poikia.
Ei uskoisi että uskovaiset ihmiset ovat USAssa nyt vallan kahvassa, niin ” sairaaksi ” on elämä siellä menossa .
Pojat ovat arvokkaampia
4
86
Vastaukset
- Anonyymi
Elon Musk on myös narkomaani.
- Anonyymi
Pojathan ovat paljon arvokkaampia, Kiinassa ja Intiassakin haluttu vain poikia kun saanut hankkia vain yjden lapsen. Naisilla merkitystä vain lasten teossa, mutta tulevaisuudessa ei tarvita siihekään kun keinokohdut hoitaa sen homman.
- Anonyymi
Pojat edustavat uhrattavissa olevaa sukupuolta. Naiset ovat aina olleet yhteiskunnalle arvokkaampia, koska he ovat syntyvyyttä rajoittava tekijä. Yksi mies voi siittää useampia naisia, mutta yksi nainen ei tuota samaan tahtiin jälkeläisiä. Siittäjiä piisaa, joten ei ole niin väliksi, vaikka heikäläisiä vähän menehtyisikin. Naiset taas välttävät uhrattavuutensa roolinsa vuoksi.
- AnonyymiUUSI
Väestönkasvu on suurin ongelma joten juuri naiset pitäisi uhrata, miehet paljon arvokkaampia kaikin puolin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1033114Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4992458- 891643
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501346Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701218- 83976
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa17965- 34925
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal76852Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41777