Mikä tilanne Lempäälässä on koulukiusaamisen suhteen?
Lempäälän koulukiusaamistilanne?
15
314
Vastaukset
- Anonyymi
Todella huono, kiusatuksi joutuvaa kiusaavat kohta kaikki, lauma reaktio kuten kanojen nokkimis järjestys.
- Anonyymi
Uskonnottomuus aiheuttaa koulukiusaamista, koska lapset ja nuoret ovat uskonnottomia, juurettomia.
- Anonyymi
Järjetön ja täysin paikkaansapitämätön väite. Henkinen väkivalta, alistaminen, orjuuttaminen ja rahojen ryöstö tapahtuu lahkoseurakunnissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjetön ja täysin paikkaansapitämätön väite. Henkinen väkivalta, alistaminen, orjuuttaminen ja rahojen ryöstö tapahtuu lahkoseurakunnissa.
Järjetön ja täysin paikkaansa pitämätön lause. Kyllä rahat vie uskonnottomat huumenuoret kiristyksillään, epärehellistä wokettajat, virkapaskat, poliittiset änkyrät, nousukkaat sumutuksillaan, mamuhyysärit, petolliset nettivaras kauppiaat ym. rehellisyyttä vihaavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjetön ja täysin paikkaansa pitämätön lause. Kyllä rahat vie uskonnottomat huumenuoret kiristyksillään, epärehellistä wokettajat, virkapaskat, poliittiset änkyrät, nousukkaat sumutuksillaan, mamuhyysärit, petolliset nettivaras kauppiaat ym. rehellisyyttä vihaavat.
Selkeästi osui maaliin kipeästi uskovaista, kun noin älähti.
- Anonyymi
Lahkoseurakuntiin kuuluvien lapset kiusaavat eniten
- Anonyymi
Se on juuri näin! Kuvittelevat olevansa muiden yläpuolella, vaikka juuri lahkolaiset ovat ensimmäisinä matkalla helvettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juuri näin! Kuvittelevat olevansa muiden yläpuolella, vaikka juuri lahkolaiset ovat ensimmäisinä matkalla helvettiin.
Onko nämä nuoret niitä " Lahkoseurakuntalaisia" joista woketteja puhuu.
Tämä joukko puuttuu nyt Pirkanmaata piinaavaan nuorten väkivaltaisuuteen – ”Koko yhteiskunta on valumassa villille linjalle”.
Pirkanmaalaisten asiantuntijoiden mukaan tämän hallituskauden leikkaukset näkyvät koulujen väkivallassa. Tekijät ovat entistä nuorempia, ja yhä useammalla on mukana puukko tai pippurisumute.
Hyvä, että lahkot saa näin apua kriisiinsä.
https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000011008726.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nämä nuoret niitä " Lahkoseurakuntalaisia" joista woketteja puhuu.
Tämä joukko puuttuu nyt Pirkanmaata piinaavaan nuorten väkivaltaisuuteen – ”Koko yhteiskunta on valumassa villille linjalle”.
Pirkanmaalaisten asiantuntijoiden mukaan tämän hallituskauden leikkaukset näkyvät koulujen väkivallassa. Tekijät ovat entistä nuorempia, ja yhä useammalla on mukana puukko tai pippurisumute.
Hyvä, että lahkot saa näin apua kriisiinsä.
https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000011008726.htmlEi ole, he kantavat Kristuksen rakkautta mukanaan.
Johannes 10
7. Siksi Jeesus sanoi vielä: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lampaiden ovi.
8. Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja rosvoja, mutta lampaat eivät ole kuulleet heitä.
9. Minä olen ovi. Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu. Hän käy sisälle ja ulos ja löytää laitumen.
10. Varas ei tule muuta kuin varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut tuomaan elämän ja yltäkylläisyyden." - Anonyymi
Juuri noin , lahkoseurakuntiin kuuluvat lapset kiusaavat muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, he kantavat Kristuksen rakkautta mukanaan.
Johannes 10
7. Siksi Jeesus sanoi vielä: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lampaiden ovi.
8. Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja rosvoja, mutta lampaat eivät ole kuulleet heitä.
9. Minä olen ovi. Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu. Hän käy sisälle ja ulos ja löytää laitumen.
10. Varas ei tule muuta kuin varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut tuomaan elämän ja yltäkylläisyyden."Niinpä, kristuksen rakkauden nimissä lahkolaiset tarjoavat väkivaltaa ja orjuutusta. Puhuvat kauniita, toistelevat papukaijan lailla irrallisia ja asiyhteyksistään irrotettuja ramaatunkohtia. Todellisuus on sitten toinen, erityisesti lahkojen sisällä. Siellä on sairasta vallankäyttöä, henkistä väkivaltaa ja alistamista.
- Anonyymi
11Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.
12Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne.
13 Hän pakenee, sillä hän on palkattu eikä välitä lampaista.
14 Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,
15 niinkuin Isä tuntee minut ja minä tunnen Isän; ja minä annan henkeni lammasten edestä.
16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.
17 Sentähden Isä minua rakastaa, koska minä annan henkeni, että minä sen jälleen ottaisin.
18 Ei kukaan sitä minulta ota, vaan minä annan sen itsestäni. Minulla on valta antaa se, ja minulla on valta ottaa se jälleen; sen käskyn minä olen saanut Isältäni."- Anonyymi
Taidat olla helvetin hyvä paimen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla helvetin hyvä paimen.
Ehkä sinulle olenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinulle olenkin.
Kuuntele cmx:ää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!871919- 821750
- 511390
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471337- 1311265
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481232Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1061067Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!231012- 39955
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59952