No ny kaikki äänestään! Tehään parkanossa ennätys ja äänestetään kaikki, niin saadaa suomen ennätys ja hyvät edustajat! Muuta en tiedä mutta minä ääänestän naista!
Vastaukset 17
- Anonyymi
Jep, Minä äänestän heti ennakkoon Vasemmistoliittoa. T: ex - PS äänestäjä. #Petosjytkyä ei koskaan enään.
- Anonyymi
Äänestän sitä hyvännäköistä naista
- Anonyymi
Minä äänestän itseäni koska minä osaan naulata ja vähän höylätä minä teen sentään töitä.
- Anonyymi
Naapurin rouvaa aion äänestää
- Anonyymi
Ketä naista äänestäis?
- Anonyymi
Minä annan vanhenmalle naiselle koska nuoremmat joutaa odottaan
- Anonyymi
Minä äänestän KD:n naisia!
- Anonyymi
Ei kannata montaa numeroa laittaa lapulle, koska se hylätään. Raveissa voi pelata kaksaria.
- Anonyymi
Jaahas. Äänesi makkaralla myit. Halvalla meni
- Anonyymi
Minä en äänestä Kd naisia äänet menee hukkaan
- Anonyymi
En ainakaan äänestä ns.Parkanon Trumppia vaikka jo komeileeki valomainoksis.
- Anonyymi
Minä äänestän Kristillisdemokraatteja.
- Anonyymi
Persuilla ehdokkaana komeimmat miehet joilta löytyy munaa vaikka mihin
- Anonyymi
herra
- Anonyymi
SDP:ltä löytyy hyviä ehdokkaita!
- Anonyymi
KD paras valinta
- Anonyymi
Keskustan naista äänestän
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid112750En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42539Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50495- 36492
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi18465Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.98423Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33421Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130372- 32365
- 46363