No ny kaikki äänestään! Tehään parkanossa ennätys ja äänestetään kaikki, niin saadaa suomen ennätys ja hyvät edustajat! Muuta en tiedä mutta minä ääänestän naista!
Kunnallis vaalit!
17
906
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, Minä äänestän heti ennakkoon Vasemmistoliittoa. T: ex - PS äänestäjä. #Petosjytkyä ei koskaan enään.
- Anonyymi
Äänestän sitä hyvännäköistä naista
- Anonyymi
Minä äänestän itseäni koska minä osaan naulata ja vähän höylätä minä teen sentään töitä.
- Anonyymi
Naapurin rouvaa aion äänestää
- Anonyymi
Ketä naista äänestäis?
- Anonyymi
Minä annan vanhenmalle naiselle koska nuoremmat joutaa odottaan
- Anonyymi
Minä äänestän KD:n naisia!
- Anonyymi
Ei kannata montaa numeroa laittaa lapulle, koska se hylätään. Raveissa voi pelata kaksaria.
- Anonyymi
Jaahas. Äänesi makkaralla myit. Halvalla meni
- Anonyymi
Minä en äänestä Kd naisia äänet menee hukkaan
- Anonyymi
En ainakaan äänestä ns.Parkanon Trumppia vaikka jo komeileeki valomainoksis.
- Anonyymi
Minä äänestän Kristillisdemokraatteja.
- Anonyymi
Persuilla ehdokkaana komeimmat miehet joilta löytyy munaa vaikka mihin
- Anonyymi
herra
- Anonyymi
SDP:ltä löytyy hyviä ehdokkaita!
- Anonyymi
KD paras valinta
- Anonyymi
Keskustan naista äänestän
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184251Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421891- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91294Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10751
- 106747
- 27721