Kokoomuksen ehdokkaissa tuntuu olevan aika paljon pikku rikollisia ja vallan väärinkäyttäjiä. Havaintoni viime päivien lehtiotsikoista.
Eikä siinä vielä kaikki,joku hullu äänestää näitä.
Kokoomuksen sekajoukot
16
169
Vastaukset
- Anonyymi
Minä äänestän SDP
Koska olen tuölöispeejeestä en ole moni miljonääri
Kokoomus on monimiljonäärien etujärjestö
Moni suomalainen ei ymmärrä puolikkaasta mitään
Luulee olevansa moni miljonääri
Politiikka on yhteisten asioiden hoitamista ja päättämistä kenelle veeovarat annetaan , köyhille tarpeeseen vain rikkaille jotta saavat vaan lisää ilman tarvetta.
SDP N ansita on kaikki nykyiset edut esim kesälomat , sairaslomaa
Kokoomus haluaa poistaa neOnpa Suomen kansa viime vuosina rikastunut jos Kokoomus on monimiljonäärien puolue jos heidän varallisuuttaan ei lasketa vanhoissa Liiroissa. Olin itsekin kerran miljonääri pari viikkoa kun olin menossa Venetsiaan toista kertaa. Vaihdoin täällä kotona Italian liiroiksi reilut 2000 markkaa ja sain yli miljoona Liiraa. Koko menomatkan siis olin miljonääri!
Kun Kokoomus sai viime vaaleissa muistaakseni yli 20% äänistä niin se osoittaisi meillä olevan noin miljoona monimiljonääriä sinun ilmoituksesi mukaan. Veikkaan jotta puhut/kirjoitat palturia eli laskettelet verbaalia ulostetta suustasi! Maistuuko makealta?
Miksi Lyyli parvi ei voi pysyä totuudessa? Onko todellisuus teille liian vaikeaa? Miksi ei totuus ole riittävää vasurille??- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Onpa Suomen kansa viime vuosina rikastunut jos Kokoomus on monimiljonäärien puolue jos heidän varallisuuttaan ei lasketa vanhoissa Liiroissa. Olin itsekin kerran miljonääri pari viikkoa kun olin menossa Venetsiaan toista kertaa. Vaihdoin täällä kotona Italian liiroiksi reilut 2000 markkaa ja sain yli miljoona Liiraa. Koko menomatkan siis olin miljonääri!
Kun Kokoomus sai viime vaaleissa muistaakseni yli 20% äänistä niin se osoittaisi meillä olevan noin miljoona monimiljonääriä sinun ilmoituksesi mukaan. Veikkaan jotta puhut/kirjoitat palturia eli laskettelet verbaalia ulostetta suustasi! Maistuuko makealta?
Miksi Lyyli parvi ei voi pysyä totuudessa? Onko todellisuus teille liian vaikeaa? Miksi ei totuus ole riittävää vasurille??Sinä olet pahin yhteiskunnan loinen ja elätti!
Sinä ja työnantajasi maksoitte eläkkeestäsi alle NELJÄSOSAN!
Niinpä sinä sitten irvokkaasti loisit nuorempien ikäluokkien piikkiin ja vielä härskisti herjaat elättäjiäsi:-.D - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Onpa Suomen kansa viime vuosina rikastunut jos Kokoomus on monimiljonäärien puolue jos heidän varallisuuttaan ei lasketa vanhoissa Liiroissa. Olin itsekin kerran miljonääri pari viikkoa kun olin menossa Venetsiaan toista kertaa. Vaihdoin täällä kotona Italian liiroiksi reilut 2000 markkaa ja sain yli miljoona Liiraa. Koko menomatkan siis olin miljonääri!
Miksi Lyyli parvi ei voi pysyä totuudessa? Onko todellisuus teille liian vaikeaa? Miksi ei totuus ole riittävää vasurille??Voe ,on se Mäkistä .
- Anonyymi
Ei ne demarit ole tehneet yksin kaikkea hyvää suomalaisille,
Eiköhän ne ratkaisut ole yleensä kompromisseja. Paitsi nyt persut ovat kokoomuksen käsikassarana . Ja suunta on valitettavasti oikeiston kylmät tuulet puhaltavat.
Media tuo onneksi esiin näitä kokoomuksen ehdokkaiden härskejä tekoja.
Ja ,jos kokoomus heitä rankaisee siirtyvät oikemalle persujen listoille.- Anonyymi
Petterivideo toimii.
- Anonyymi
Äänestäjät osaavat kyllä itse lukea lehdistä näistä ääliöistä ja heidän toimistaan
Et siis ensimmäistäkään löytänyt! Olet oikea tyyppi Lyylin lyllerö ja laskettelet verbaalista ulostettasi hieman liian vapaasti, kun et mitään todellista osaa sanoa!
Onko todellinen maailma sinulle liian vaikea asia ja siksi pitää satuilla?- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Et siis ensimmäistäkään löytänyt! Olet oikea tyyppi Lyylin lyllerö ja laskettelet verbaalista ulostettasi hieman liian vapaasti, kun et mitään todellista osaa sanoa!
Onko todellinen maailma sinulle liian vaikea asia ja siksi pitää satuilla?Sinun oma maailma on todella sairas Lyyll Lyyti.
Mutta jatketaanko keskustelua Suomen syövästä Kokoomuksesta ja sen tuhoista ja historiasta Suomen ja suomalaisten tuhoamisessa.
"Onko todellinen maailma sinulle liian vaikea asia ja siksi pitää satuilla?"
No miten sinun osalta?
- Anonyymi
Sadismi ja ahneus on kaikille yhteinen tekijä!!
- Anonyymi
Aivan kuten Hölmölundilla ja Katajalla.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011104187.html
Muutamasta kokouksesta kuuluu saada kokoaikatyön palkka.
- Anonyymi
Äikäs ja Matias Pajunen.
- Anonyymi
Kyllä täytyy ex-työkkärin kulkea siniset lasit silmillä ja kuulokkeet korvilla,ettei näe kokoomuslaisten sekoja ja tekoja.
Todella öykkärimäistä esim. Lappeenrannasta kakon valtuutetulla.
Luepa lisää mediasta........ - Anonyymi
Muutama hölmö köyhä luulee näin olevan rikas,kun äänestää kokoomusta!
- Anonyymi
Kosteaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873826
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891771Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281482- 1651352
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231138Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931061- 361047
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1251004Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell179887