Olen mannekiini ulkonäöltäni ja ärsyttää, kun rumat ihmiset himoitsevat seksiä kanssani katseillaan ja röyhkeimmät sanoillaan ja teoillaan.
Onko tämä yleistä ateistien keskuudessa?
Rumat ihmiset ärsyttävät minua
23
208
Vastaukset
- Anonyymi
”Onko tämä yleistä ateistien keskuudessa?”
On. Itse olen astronautti, aivokirurgi ja miesmalli. Teistimiehet kadehtivat minua ja teistinaiset vonkaavat seksiä. - Anonyymi
Monet ystäväni ovat kertoneet, että useimmat tuntemansa ateistit ovat sosialisteja ,rikollisia, moraalittomia ja sodomiitteja. Ateistit eivät myöskään omaa moraalia ja sodomia on yleinen ehkäisykeinona myös heterosuhteissa.
Kuuluuko ateismiin rikollisuuden hyväksyntä,moraalinen vastuuttomuus tai vastuuvapaus, sosialismi ja sodomia?- Anonyymi
elät uskon varassa 🤣
- Anonyymi
Kuvaamasi paheet kuuluvat enemmänkin tiettyihin uskonlahkoihin kuin ateismiin, joka perustuu ihmisen luottamisen faktoihin kuin uskomuksiin.
- Anonyymi
100-vuotiaana sinäkin olet varmaan vielä kaunokainen, eli rumuuskin voi olla kohtalosi jonain päivänä.
Käänny vaikka muslimiksi, ja pukeudu burkhaan, niin eivät näe enää kauneuttasi.
Islam sopii varmaan ateistillekin aivan hyvin, paljon paremmin ainakin, kuin likainen kristinusko, joka on saastuttanut kaiken hyvän täälläkin, onneksi tilalle tuleekin Islam. - Anonyymi
Ovatko kaikki rumat ihmiset kontillaan edessäsi ?
Kasvot ulospäin ?
Uskon tietäväni vastauksen,
mutta en kerro.
Katso vastakkaisesta suunnasta - Anonyymi
Aloittaja taitaa olla joku Pörsänperän emännistä, jotka kulkevat lotisevissa saappaissaa navetan ja sikalan väliä?
T. Bertil. - Anonyymi
Totta, ateistit perseilee ja esinellistää lähimmäisen!
- Anonyymi
kun ihminen näyttää tikittävältä pommilta niin kannattaa pysyä kaukana 🤣
- Anonyymi
Eikös uskovien pitänyt olla niiiin lähimmäisenrakkaita ?
Kommentit ei oikein siltä vaikuta.
- Anonyymi
Eikös mannekiini kuulukin olevan huomion kohteena niin kauan kunnes muumioituu ?
- Anonyymi
Olen ensin muumio, muutun myöhemmin mannekiiniksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ensin muumio, muutun myöhemmin mannekiiniksi...
Siis on sellaisia akkoja jotka ovat aivan sairaan rumia ennen kuin täyttävät 17v
eli olisiko joku evoluution ohjaus ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis on sellaisia akkoja jotka ovat aivan sairaan rumia ennen kuin täyttävät 17v
eli olisiko joku evoluution ohjaus ?No niin, siinäpä pähkinä purtavaksi viikonlopun ajaksi, ei käy aika pitkäksi....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, siinäpä pähkinä purtavaksi viikonlopun ajaksi, ei käy aika pitkäksi....
kaikella on jokin syy
- Anonyymi
siitähän on laulukin https://www.youtube.com/watch?v=GEnx9xS79Lc
- Anonyymi
Jeesuksella on sama ongelma.
Naiset ja miehet rakastuvat.
Kysy vertaistuki keskustelu apua häneltä.- Anonyymi
Roomalaistuneella versiolla vain.
Juutalaisten Jeesus oli kauhistuttavan ruma joka sai katseet kääntämään toiseen suuntaan.
Jesaja 54
- Anonyymi
Muuta korpeen asumaan!
- Anonyymi
Pillulla on kova kysyntä sitten kun pukeudutaan kuin huora niin annetaan ymmärtää täältä saa pillua hihhh
Rumat ihmiset. Menkää kaljalle.🍺
- Kummeli -- Anonyymi
Miehet olivat ohjelmassa rumia, naiset usein hyvännäköisiä.
- Anonyymi
Pyrin välttämään niitä rupukapakoita, missä tuollaisen kohteeksi joutuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442308
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311578En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521573- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1431251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226985- 156926
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20829