Kaikille on tuttua hintojen kyselijät, joita taksinkuljettajien on työssään siedettävä. Sairaus, jossa henkilö ei halua maksaa normaalia hintaa palvelusta, voi liittyä eri psykologisiin ja psykiatrisiin tekijöihin, joten turvallisuuden kannalta heitä on pyrittävä pikaisesti eroon. Häiriökäyttäytyminen voi johtua esimerkiksi seuraavista syistä:
Ahdistuneisuushäiriöt: Taloudellinen ahdistus ja pelko rahojen loppumisesta voi ilmentyä haluttomuutena maksaa palveluista. Tämä voi olla osa laajempaa pakko-oireista häiriötä. Usein kyse on ns. sosiaalipummeista.
Persoonallisuushäiriöt, kuten narsistinen persoonallisuushäiriö tai antisosiaalinen persoonallisuushäiriö, voivat vaikuttaa henkilön haluun tai kykyyn arvostaa muiden työtä ja maksaa siitä.
Maksuhaluttomuus ja tinkiminen on oire laajemmasta psykologisesta tai taloudellisesta ongelmasta. Kuljettajien olisikin hyvä viedä mainitunlaiset ihmiset suoraan terveydenhuollon ammattilaisen arvioitavaksi hoitovaihtoehtoja varten.
Sairaita ihmisiä pyrkii usein takseihin
7
191
Vastaukset
- Anonyymi
Edes ehdokkuus vaaleissa ei valitettavasti takaa matkustajan kelpoisuutta asiakkaaksi, kuten ehkä aiemmin. Seuraavassa tuore uutinen. Yllätys, yllätys - jälleen persu:
Vaalit | Perussuomalaisten ehdokkaalla tuore tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä
https://www.hs.fi/tutkiva/art-2000011099359.html- Anonyymi
Persut on aina huolissaan lapsia raiskaavista musilnaaneista ja taas on kenenkään tietämättä (tietenkin!) paljastunut omista piireistä ihan kotoperäinen pedo. "Cancelointi on wokepaskaa, paitsi sillon kun me tehdään se ite".
- Anonyymi
Näyttää juuri mielisairaalasta karanneelta.
- Anonyymi
Varsinkin vihervasemmisto on yllätys, täti voikin olla setä!
- Anonyymi
Onneksi tuo alottaja eli Kelakyytiläinen ei aja itse taksia.
- Anonyymi
Minä ei ole miljonääri ei ole paljonraha
Minä haluu mennä taksi
Ei taksi autojaan haluu aina paljon marjaa - Anonyymi
Sairaita ihmisiä on paljon taksinratissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1577125Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142608Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481878Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141451Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901335- 711137
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271129Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481075- 691017