Rauhaa!
Selvää on että Lenin ja Mao ei haudattu vaan balsamoitiin. Ilmestys 11:7
EU peto voittaa todistajat 1989 ja he lojuvat 3.5 päivää (35 vuotta) eli vuoteen 2025 asti kadulla mutta sitten heihin menee Elämän Henki ja he nousee jaloilleen (Itä-Eurooppa on karhun jalat) ja nousevat taivaaseen.
Kaikki kansat juhlivat kommunismin kukistumista ja lähettivät lahjoja toisilleen 1989-2025. Tällöin oli esim. World Music juhlat etc. Juhlat typistyi 2011 kun kuului Shofar ääniä taivaalla kaikkialla ja enkelit kehotti lopettamaan juhlimisen.
Onko siis odotettavissa että Venäjä valtaa Itä-Euroopan eli nousee jaloilleen. JA SEN JÄLKEEN NOUSEE VIELÄ OIKEAAN TAIVAASEEN. TULEE VIELÄ YKSI YLÖSTEMPAUS VUODEN 1998 TEMPAUKSEN LISÄKSI.
Itseltäni jäi nuo 3.5 päivän juhlat väliin enkä huomannut niitä. Tänään Kiinalainen enkelivalta huomautti minulle että 3.5 päivää on kulunut vuodesta 1989 alkaen .....
Ja osoitti juhlitun ja lahjoja lähetetyn.
2 säkkipukuista todistajaa 3.5 päivää lamassa
5
118
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä muuta kommunismin kukistuminen 1989 sai aikaan. Sen että Persian enkeliruhtinas alkoi taistella Mikaelia vastaan Daniel 10 mukaisesti.
21 päivää eli vuotta. 1989-2011. Sota tämä ei ole vielä loppu vaan jatkuu.
Monet raamatun ja muiden pyhien kirjojen profetiat täyttyy parhaillaan.- Anonyymi
Nykyinen sodankäynti on Hybridisotaa ja False Flag iskuja sekä terrorismia. Aina ei voi tietää kuka on minkäkin sotatoimen aiheuttaja.
Voi olla jopa islamin sotaoperaatioita juonimassa jälleensyntyneet katoliset ja juutalaiset. Kun taas Islam itse ei sodi, vaan saa syyn niskoilleen.
Näyttäisi esim. Ruotsalaisten huippupoliitikkojen joukossa olevan jälleensyntyneitä islamilaisia jne.
Babylonin portto eli tuonela on ryhtynyt sotimaan. Ja järjestämään vihollisuuksia ja hyökkäyksiä.
Tilanne on sekava. Emme voi tietää kuka on minkäkin operaation alkuun panija. Vain Mahdin tulemus saattaa selkiyttää tilannetta.
Itse uskoisin että jopa Eurooppa ja Israel ovat salaa mukana operaatioita järjestämässä vaikka esittäisivät puhtoista Poikaa.
Mikä on tarkoitus? Kuka voittaa? Vastaus on että Profeetta Jeremia. Hänestä Jumala tekee Linnoitetun kaupunkin, Pronssimuurin ja Rautapatsaan. Kaikki kansat vihastuu häneen ja nousee vastustamaan, mutta eivät voi voittaa.
Ruotsissa jo on Linnoitettuja Kaupunkeja islamin tekeminä. Jne.
Mikael taistelee Persian enkeliruhtinasta vastaan. Myöhemmin tulee vielä Javanin enkeliruhtinas joka ensin oli Aleksanteri Suuri, mutta nykyisin joku toinen.
Loppuuko sota varmasti Mahdin tulemukseen? Vai onko kyse Profeetta Aamoksen kirjan ikuinen sota köyhien ja rikkaiden välillä.
10 sarvinen Ravana peto pyrkii näkymättömänä vaikuttajana salaa murhaamaan kaikki pyhät. Siinä toteutuu Ilmestys 13 tapahtumat.
- Anonyymi
Kreikan eeppos ILIAS kertoo että on taistelu Hera vastaan Zeus. Heralla on Odysseys eli Venäjä puolellaan. Kun taas Zeuksella Agamemnon eli Yhdysvallat. Hera voittaa kun Agamemnon murhataan aseella jollaista ei koskaan aiemmin ole käytetty.
Sen jälkeen Jeshua päättää myydä Odysseukselle tietyn maa-alueen (Itä-Eurooppa) sillä ehdolla että tämä ei vaadi maailmassa valtaa yhtään sen enempää. Mutta lopetin lukemisen tähän kohtaan enkä tiedä suostuiko Odysseus kauppaan vai haluaako koko maailman.
Nämä profetaaliset asiat saattavat olla syklisesti toistuvia. Joten ne ei herätä kovin paljoa kiinnostusta. - Anonyymi
2 todistajaa.
Ilmestyskirja: 11:3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan."
11:4 Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.
Ilmestyskirja 1:13 ja lampunjalkain keskellä Ihmisen Pojan muotoisen, pitkäliepeiseen viittaan puetun ja rinnan kohdalta kultaisella vyöllä vyötetyn.
1:20 Niiden seitsemän tähden salaisuus, jotka näit minun oikeassa kädessäni, ja niiden seitsemän kultaisen lampunjalan salaisuus on tämä: ne seitsemän tähteä ovat niiden seitsemän seurakunnan enkelit, ja ne seitsemän lampunjalkaa ovat ne seitsemän seurakuntaa."
2:5 Muista siis, mistä olet langennut, ja tee parannus, ja tee niitä ensimmäisiä tekoja; mutta jos et, niin minä tulen sinun tykösi ja työnnän sinun lampunjalkasi pois paikaltaan, ellet tee parannusta.
Eli on kaksi lampunjalkaa ja kaksi öljypuuta. Pakanat ovat mersäöljpuita ja israel on oikea oksa öljypuussa, johon pakanat pääsivät osallisiksi,mutta Israelkin tulee vielä oksastettavakai omaan öljypuuhunsa, eli Jeesukseen, kuten Raamattu sanoo. Se myös varoittaa pakanauskovaisia olemasta ylpeitä, sillä jos Jumala hyläkäsi oman kansansa, niin Hän hylkää myös pakanat, jos ne ei elä oikein ja tuota oikeaa hedelmää.
Roomalaiskirje 11:11 Minä siis sanon: eivät kaiketi he ole sitä varten kompastuneet, että lankeaisivat? Pois se! Vaan heidän lankeemuksensa kautta tuli pelastus pakanoille, että he itse syttyisivät kiivauteen.
11:12 Mutta jos heidän lankeemuksensa on maailmalle rikkaudeksi ja heidän vajautensa pakanoille rikkaudeksi, kuinka paljoa enemmän heidän täyteytensä!
11:13 Teille, pakanoille, minä sanon: Koska olen pakanain apostoli, pidän minä virkaani kunniassa,
11:14 sytyttääkseni, jos mahdollista, kiivauteen niitä, jotka ovat minun heimolaisiani, ja pelastaakseni edes muutamia heistä.
11:15 Sillä jos heidän hylkäämisensä on maailmalle sovitukseksi, mitä heidän armoihin-ottamisensa on muuta kuin elämä kuolleista?
11:16 Mutta jos uutisleipä on pyhä, niin on myös koko taikina, ja jos juuri on pyhä, niin ovat myös oksat.
11:17 Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta, - Anonyymi
Siis what mitä shittiä💩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3031177Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83989- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701