Ylen uutiset tv illalla
Nigel nousee vai mistä oli kysymys?
Maahanmuutto taas
Englannissa rasismia sanoo uutiset?
9
122
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko nigel millwall fani kuten soini?
- Anonyymi
Tuhoamalla etenevät levitäytyvät joka maahan
SYÖVÄT SIEMEN PERUNAT JA JUURISTOT JA KAIKKI KUKAT JOISTA SIEMENTÄ SYNTYISI
NÄIN MAAN ELÄMÄN PYRKIVÄT TUKEHUTTAAN LOPETTAMAAN - Anonyymi
koko Lontoo on jo no go alue juutalaisille eli muslimit vainoaa joka paikassa
ja siellä on kaupunginosia joissa on kylttejä: ei juutalaisille- Anonyymi
Huijaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huijaat?
Olen toinen. En tiedä tuota mutta Euroopassa on tilanne että juutalaiset eivät uskalla kulkea kipa päässä esimerkiksi Saksan kaduilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen toinen. En tiedä tuota mutta Euroopassa on tilanne että juutalaiset eivät uskalla kulkea kipa päässä esimerkiksi Saksan kaduilla.
Tähän on tultu vihervassujen avustuksella.
- Anonyymi
Kohta on afd kaltainen nousu
- Anonyymi
siihen se menee ja puhistuksettt alkavat
- Anonyymi
Eu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663032Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1111656
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2221227- 123957
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800