Tynkkynen ja 10 avustajaa

Anonyymi-ap

Perussuomalaisten ainoalla mepillä eli Sebastian Tynkkysellä on 10 avustajaa. Kysymys kuuluukin mitä Tynkkynen itse tekee kun joka asiaa tekemään on avustaja?

8

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tynkkynen ei tee mitään muuta kuin persuille tyypilliseen tapaan uhoaa,syyttelee muita ja valehtelee. Ja nostaa tästä ” työstä” todella hyvää palkkaa. Täytyy kyllä sanoa, että pitää olla typerys , kun tuollaista Tynkkystä äänestää.

• Anonyymi

Rauhoitu poika et saa kommentoida Sebastian Tynkkyseen liittyviä asioita

• Anonyymi

Missä persu , siellä tuho ja suuri ahneus .

• Anonyymi

Tuollaisella joukolla luulisi saavan jo paljon aikaiseksi ?
      Mutta ainoa mitä tekevät on se, että suoltavat valheita ja haukkuvat muita. Muuta eivät näytä osaavan.
      Persut , ihan jokainen johonkin virkaan / toimeenvalittuna , on tuottanut tälle maalle vain valtavasti häpeää ja kustannuksia.
      Poliiseissakin on paljon persuja ja luottamus poliiseihin on täysin romahtanut.
      Persut pettävät aina.

• Anonyymi

Kelakkaa 10 avustajaa, aikamoinen agentti kyllä on. Kritisoi Marinia vielä. Vittu toi Persupuolue pitäs lakkauttaa lainsäädännöllä.

• Anonyymi

Ole poju vaiti!!

• Anonyymi

tämähän oli kuin skesissä, yksi osaa lukea toinen osaa kirjoittaa kolmas laskee,

• Anonyymi

Kuule poju se ei kuulu sulle yhtikäs mitään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      90
      3012
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      481
      2370
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      89
      1622
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1336
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      70
      1208
    6. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      78
      933
    7. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      16
      908
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      32
      886
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      76
      832
    10. Tänään Uutisnuotassa !

Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh
      Ähtäri
      41
      767
    Aihe