kuntavaalien ääniharava hakusessa. rautarouva?
veikkaus vaalien ääniharavasta alkakoon!
36
842
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän se Siponen vie jälleen. Muut kerää jäännösääniä.
- Anonyymi
Siponen ja Rautarouva
- Anonyymi
Kyllä jos rautarouva ois ääniharava niin Kiuruvesi tyhjenis entisestään. Ei mitään osaamista ja tyhjän räkyttäjä. Siksi Kokoomus on minun valintani.
- Anonyymi
Entisellä kaupunginjohtajalla vahvin osaaminen ja kyllä rautarouva tulee seuraavana. Siponen oppinut eduskunnassa. Opettajilla on korkeakoulututkinnon, mutta ei ne yhteiskunnan hallintopuolesta ymmärrä. Tällä kylällä tehdään virheitä joka kohdassa, kun ei tietämystaso päätöksenteossa riitä. Näkeehän tuon virkimiesten osaamattomuudessa. Suotavaa olisi, että edes päättäjillä olisi tieto-taitoa.
- Anonyymi
Rane tietysti
- Anonyymi
Rane on räksy . Topi K . Ahpo parempi .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rane on räksy . Topi K . Ahpo parempi .
Vilho ykkönen sosiaalidemokraatti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilho ykkönen sosiaalidemokraatti!
EI !
- Anonyymi
Huuskonen vie tai jyvis.
- Anonyymi
Huuskonen nyt ei istu edes kokouksissa. Jyväjemmari istuu.
- Anonyymi
Onko kaikki Kiovan motissa Kurskissa . Toivotaan .
- Anonyymi
onhan tämä naurettava aloitus. ehdokkaat itseään kilpaa kehuvat!
ei ääntä ainakaan näille.- Anonyymi
Samaa mieltä.Itse itseään vain kehuvat,naurettavaa!
- Anonyymi
Persut vie siellä on viisaammat ehdokkaat
- Anonyymi
Perus Pete jyrää vaalivoittoon vapiskaa muut
- Anonyymi
101 🎉
- Anonyymi
Todelliset ääniharavat ovat poissa vaaleista ja edustavat nukkuvien puoluetta.
- Anonyymi
Rasisminvastainen viikko alkoi. Tunnistaako kukaan itseään rasismiksi?
- Anonyymi
Rasismia ei olisi, ellei rasismille anneta aihetta ja tässä valossa ainakin minä olen rasisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasismia ei olisi, ellei rasismille anneta aihetta ja tässä valossa ainakin minä olen rasisti.
Mukava asua moni kultuurisessamaassa minulle ei ole tuottanut vaikeuksia,pareminkin elämän rikkaus ollut. Kiuruvedelle enemmän ottaa uutta kultuuria asumaan ja vaikuttamaan.
- Anonyymi
Kuka on rautarouva?
- Anonyymi
Kuja heistä on kaikkein kieroin vaaliehdokas?
- Anonyymi
Pekka Mäyrä .
On kaverilla aikaa somessa kirjoitella,
mitä tässä olen seurannut.
Tai siis ei voi olla huomaamatta.
Minä äänestän Pekka Mäyrää. - Anonyymi
Löytyisikö jotain pimeitäpuolia näistä vaaliehdokkaista?.Kannattaa tuoda esille.
- Anonyymi
Pommiuhkaus lentokoneessa antaa hyvät meriitit hoitaa yhteisiä asioita ja edistää tuulivoimaa lahjuksien kautta. Tekeekö Pravda lisää paljastuksia ennen vaaleja?
- AnonyymiUUSI
Tuubihuivi tuulitukka, tuulellako käynee hän...
- Anonyymi
Perus suomalaisissa on kyllä lähinnä hupi ukkoja ehokkaana🇫🇮🫵🥱😂🤣
- Anonyymi
Vaikka ent.perussuomalainen muuttaa puoluetta samanlaisena se luonne pysyy, ei se siitä mihinkään muutu.Varsinkaan ei muutu sosiaalidemokraattiseksi, ei varmaan. Ovat oman edun tavoittelijoita
- Anonyymi
Muistakaa, että keskusta oli äänestämässä samoja päätöksiä kuin persukokoomus ja äänisti niille kyllä!
- Anonyymi
vasemmisto puolueessa vähän liian ylpeitä jäseniä. Vähättelevät tavan ihmisiä. Älkää äänestäkö.
- Anonyymi
Vastarinta Vartiainen Lapinsalosta.
- Anonyymi
Osa vööhöttää tuulivoimasta jatkuvaan
- Anonyymi
S.M Rönkön äänellä ei vielä paikkaa hallituksesta irtoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S.M Rönkön äänellä ei vielä paikkaa hallituksesta irtoo.
Ei onneksi
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1122435
- 222373
Unkari lopettaa Pride-marssit lailla
Pride-marsille osallistumisesta yli 500 euron sakko https://www.hs.fi/maailma/art-2000011107644.html397174050-vuotias lapsitähti Sami Pilvilä kuollut
En kyllä lainkaan muista tuollaista kaveria. Hän voitti Lapsitähti-kisan vuonna 1986 ja osallistui vuonna 1987 Syksyn Sä81333Totuus on että säikähdin
Sun rakastumista. Yhtäkkiä tuli vain niin paljon tunteita että tutustuminen meni perseelleen. Sitten tein sen mitä tein671099- 231070
Jotenkin mua loukkaa se
Että on joku tosi tärkeä asia, jonka jätät mulle kertomatta. En tiedä jätätkö muiltakin, mutta ainakin multa. Tunnen sen391046Martinalta ulostulo Stefanista
Seiska: ulostulo Stefan Thermanista. Viktoria on onnekas, että hänellä on Eskon kaltainen isä. - Mitä sit Isabellalla e2321043- 52998
TUULIVOIMA ILLAN ANTI
Tuulivoima illan tärkein anti oli, että kaupunginjohtaja Rusanen ei ole tehnyt yhtään mitään. Hän laittoi kaiken syyn tu59901