"Tappaaksenne miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. "

Anonyymi-ap

Johannes 8:37-46 FB38
[37] Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä; mutta te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä. [38] Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne." [39] He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "Jos olisitte Aabrahamin lapsia, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja. [40] Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt. [41] Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala". [42] Jeesus sanoi heille: "Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt. [43] Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani. [44] Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä. [45] Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden. [46] Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin? Jos minä totuutta puhun, miksi ette minua usko?

https://bible.com/bible/365/jhn.8.37-46.FB38

5

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, mikä siinä onkaan, uskovaiset, että fariseus Paavalin opilla ja uhrikultilla, tekään ette kestä kuulla Raamatun totuutta?

Aivan samalla tavalla Roomalaiskirje 7 luku sopii tuohon aloitusviestin Raamatusta kopioituun Jeesuksen puheeseen, kun te pelastutte Jeesuksen uhrilka palvelemaan lihalla synnin lakia, ja tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaatte, kun palvotte Jeesusta itsenne puolesta kidutettuna uhrina.

Ja voi hyvä Luoja! selitätte sitä jopa alruistiseksi rakkaudeksi!

• Anonyymi

On hyvä asia, että aloittaja otti tämän jälleen esille, että näette konkreettisesti taas mitä mieltä Jeesus on juutalaisesta syntiopista, kun hän käskee kääntymään pois tuolta tieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä asia, että aloittaja otti tämän jälleen esille, että näette konkreettisesti taas mitä mieltä Jeesus on juutalaisesta syntiopista, kun hän käskee kääntymään pois tuolta tieltä.

On maailman suurin vale yrittää väittää, että Jeesuksen opetukset liittyisivät jotenkin fariseuksen syntioppiin, kun hän tekee Jeesuksesta uhrin, ensin määräämällä surmaamisen ja laittamaan teidät vielä palvomaan tätä uhrinanne.

Kuten Jeesus sanoo - te olette kyykäärmeen sikiöitä, palvotte saman isän käskystä uhria Pyhänä, jonka hän itse tappoikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On maailman suurin vale yrittää väittää, että Jeesuksen opetukset liittyisivät jotenkin fariseuksen syntioppiin, kun hän tekee Jeesuksesta uhrin, ensin määräämällä surmaamisen ja laittamaan teidät vielä palvomaan tätä uhrinanne.

Kuten Jeesus sanoo - te olette kyykäärmeen sikiöitä, palvotte saman isän käskystä uhria Pyhänä, jonka hän itse tappoikin.

Ja jos tätä valheen sykkyrää ei nyt muuteta niin, että juutalaisen syntiopin sijasta ryhdytäänkin julistamaan Jeesuksen käskemää taivasten valtakunnan evankeliumi, eikä oteta 'Jeesus alas ristiltä', niin koko uskonto tuhoutuu ja Raamattu kielletään.

Oletteko te kaikki uskovaiset nyt todella sitä mieltä, että te tarvitsette Jeesus nimisen uhrin, kuoliaaksi kidutettuna ja tosi Jumalana kirottuna kiroukseksi, omien pahojen tekojenne puolesta sijaiskärsijäksi?

• Anonyymi

Raamatussa on monia teemoja:

0 pyhyys
      1 rakkaus
      2 toivo
      3 usko
      4 oikeus
      5 armo
      6 Totuus
      7 rauha
      8 jne

Totuus ei ole tärkein, mutta sitä suojellaan eniten koska se on suurimmassa vaarassa. Kuudes eli Filadelphian seurakunnan kirje sanookin että tarkoin Raamattua noudattavat suojellaan siltä koetuksen hetkeltä joka kohtaa koko maailmaa.

Totuus ei voi säilyä voimassa tai elossa ellei sitä suojella paljon. Totuutta vihataan kovin paljon. Kaikki tahtoo elää utopistista unelmaa.

Fariseusten unelma oli Rooman kansalaisuus ja he hyljeksi Siionia jonka profeetat toivoivat tulevaksi. Sekä osa kansaa. Suomessakin on sama tilanne. Fariseukset kääntyy vuoroin Euroopan vuoroin Venäjän puoleen, mutta Kalevalaiset odottaa Väinämöisen paluuta ja Siionia.

Kumpi on oikeassa vai onko kyseessä tasapeli. Tämä riita aiheuttaa ahdingon toisensa perään. Vuoroin kummallekin.

Jeesus oli KANSAN puolella
      Fariseukset oli PYHIEN puolella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      115
      2193
    2. 172
      1797
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1175
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      84
      1104
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1040
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      69
      1018
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      43
      963
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      75
      942
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      8
      894
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      55
      890
    Aihe