Terve. Nyt kun lumet alakavat sulaa ja itänastat irtoilla ja perät pomppia, on aika kevät kyykyttelyn. Voi sitä riumun määrää, kun itäpulska jää raapimaan nastoillansa valoihin kun sujahdan ohitse uudella Nissanillani.
Kevät kyykyttely on ihmisen parasta aikaa
34
342
Vastaukset
- Anonyymi
tojo muuttui nisseksi?
- Anonyymi
GT-R on hyvä Nissan.
Kannattaa ostaa.
Halvin myynnissä on vain 75 900 € (nettiauto)
Ihme et on vasemmalla ohjaus!
Joskus noissa on oikealla.- Anonyymi
2000€ enemmän niin saat Tesla model s pladin jolla kyykyttyy käytännössä jokainen auto mitä vierelle tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2000€ enemmän niin saat Tesla model s pladin jolla kyykyttyy käytännössä jokainen auto mitä vierelle tulee.
Eipä kyykyttänyt hellcattia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kyykyttänyt hellcattia
Paljonkos semmonen maksaa suomenkilvissä,mikä on todennäköisyys että tulee viereen valoissa ja normi asfaltilla tuommonen hellcatti jauhaisi vain tyhjää kun pladi olsi jo kaukana edellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kyykyttänyt hellcattia
Amispojut taas haaveilee.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonkos semmonen maksaa suomenkilvissä,mikä on todennäköisyys että tulee viereen valoissa ja normi asfaltilla tuommonen hellcatti jauhaisi vain tyhjää kun pladi olsi jo kaukana edellä.
Toisesta kuuluu auton ääni, toisesta jotain taajusmuuttajien ulinaa.
Sitten on aina se roska-tier räsä, josta kuuluu lähinnä vain kääkätystä...
- Anonyymi
Kun aloittaa "kyykyttelyn" hyvissä ajoin keväällä, on kortti kuivumassa koko kesän. - nykyajan sananlasku
- Anonyymi
TROOOOOLLL ! ! TRÖÖÖÖÖLLLL !! PIETARIN TROLLITEHTAAN TOJO HÖNÖN MT AVAUS ! ! ÄLÄPÄ KOMMENTOI !!
- Anonyymi
Kevät on saapunut myös Niuvaan.
TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖLLLL!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevät on saapunut myös Niuvaan.
TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖLLLL!!Oletkos päässyt maistamaan Niuvan vanukasta? Voin kertoa että se on namukasta!
- Anonyymi
Hei Arvoisa Ylipolitrukki. Välittäisitkö ystävällisesti lähimmän oblastin kansankomissaarille kysymyksen Skodasta ja kommunalkasta? Sopiiko Skoda kommunalkan autoksi? Kiitos! Tero
- Anonyymi
Skodan ja VW Golffin kyykyttäminen voi olla paljon vaikeampaa mitä normipellet edes kuvittelee.
Faktaa siitä löytyy kyllä.Tässä hyvä esimerkki siitä.
https://www.youtube.com/watch?v=co-FHdmHEKo&t=13s- Anonyymi
Pah, Skodan kyykyttämiseen riittää mainiosti vaikkapa tällä palstalla joka ketjussa esiin tuleva Tojota, esimerkiksi uusi C-HR+, neliveto ja 0-100 km/h 5,2 sekuntia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pah, Skodan kyykyttämiseen riittää mainiosti vaikkapa tällä palstalla joka ketjussa esiin tuleva Tojota, esimerkiksi uusi C-HR , neliveto ja 0-100 km/h 5,2 sekuntia.
Hauska Tero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska Tero.
Kääkkä voi ihailla Tojon hienoja takavaloja samalla kun slaavikyykkää ropposessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pah, Skodan kyykyttämiseen riittää mainiosti vaikkapa tällä palstalla joka ketjussa esiin tuleva Tojota, esimerkiksi uusi C-HR , neliveto ja 0-100 km/h 5,2 sekuntia.
Kysy Toyota myyjältä miten se oikeasti kiihtyy.
Saakos 10000€ alennusta joka sekunnista mitä jää 0-100Km/h testissa tuosta 5.2 arvosta?
Puhutaan siis todellisesta nopeudesta ei Toyotan mittarinopeudesta.
Skodalla on tapana olla nopeampi kuin ilmoitetut arvot. Toyota taas on aina hitaampi kuin ilmoitettu arvo? Mistä mahtaa johtua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy Toyota myyjältä miten se oikeasti kiihtyy.
Saakos 10000€ alennusta joka sekunnista mitä jää 0-100Km/h testissa tuosta 5.2 arvosta?
Puhutaan siis todellisesta nopeudesta ei Toyotan mittarinopeudesta.
Skodalla on tapana olla nopeampi kuin ilmoitetut arvot. Toyota taas on aina hitaampi kuin ilmoitettu arvo? Mistä mahtaa johtua?Itä-Euroopassa on käytössä slaavimitat, joita politrukki voi muutella mielialastaan riippuen, kas siinä syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pah, Skodan kyykyttämiseen riittää mainiosti vaikkapa tällä palstalla joka ketjussa esiin tuleva Tojota, esimerkiksi uusi C-HR , neliveto ja 0-100 km/h 5,2 sekuntia.
Tojota joka linkoaa sataan noin nopeasti on jo vaarallinen kun muistaa tojon jo muutenkin surkeat ajo ominaisuudet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy Toyota myyjältä miten se oikeasti kiihtyy.
Saakos 10000€ alennusta joka sekunnista mitä jää 0-100Km/h testissa tuosta 5.2 arvosta?
Puhutaan siis todellisesta nopeudesta ei Toyotan mittarinopeudesta.
Skodalla on tapana olla nopeampi kuin ilmoitetut arvot. Toyota taas on aina hitaampi kuin ilmoitettu arvo? Mistä mahtaa johtua?Toyota yaris gr ilmoitettu 5.5s 0-100km/t, AutotopNL mitattu 5.16s 0-100km/t ja tuo on todellinen kiihtyvyys eikä mikään mittarista otettu,joten nyt meni trolli hiljaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itä-Euroopassa on käytössä slaavimitat, joita politrukki voi muutella mielialastaan riippuen, kas siinä syy.
Onko noin, kerro toki tarkemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko noin, kerro toki tarkemmin.
Mittayksikkö SI-järjestelmä Lisätietoa
kuli,
[ven.] kulj
147,42 kg
Yleensä 9 puutaa. Tilavuusmittana käytettynä 300 venäjän naulaa ruisjauhoja, 320 naulaa suurimoita, 360 naulaa rukiita, 260 naulaa ohria, 220 naulaa kauroja.
puuta,
[ven.] pud 16,38 kg 40 Venäjän naulaa
berkovets 163,8 10 puutaa
venäjän naula,
[ven.] funt 409,5 g
- Anonyymi
Vai Nissanisi perä pomppii ja itänastat irtoilee, luulisi että sinulla jää kyykyttämiset aika vähiin. Mitä nuo itänastat on?
- Anonyymi
Itänastat ovat vakiona uusissa Ochtaavioissa ja Rappideissa.
Itänastat ovat suhteellisen pehmeää meltorautaa jotka istuvat perin löyhästi sinänsä uusissa Pneumant-ristikudosrenkaissa, joskus myös puolueen väen paremmissa Cordiant-vyörenkaissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itänastat ovat vakiona uusissa Ochtaavioissa ja Rappideissa.
Itänastat ovat suhteellisen pehmeää meltorautaa jotka istuvat perin löyhästi sinänsä uusissa Pneumant-ristikudosrenkaissa, joskus myös puolueen väen paremmissa Cordiant-vyörenkaissa.Voi sinua lasta taas kerran. Autoissa ei ole koskaan vakiona nastarenkaita. Ristikudosrenkaita ei ole tehty kymmeniin vuosiin.
Keksi vihdoin jotain uutta ja todellista, tai ainakin sellaista joka voisi olla tästä päivästä tai 2000 luvulta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua lasta taas kerran. Autoissa ei ole koskaan vakiona nastarenkaita. Ristikudosrenkaita ei ole tehty kymmeniin vuosiin.
Keksi vihdoin jotain uutta ja todellista, tai ainakin sellaista joka voisi olla tästä päivästä tai 2000 luvulta.Mitäs ihmettä ristikudosrenkaissa muka on? Onhan uusissa Skodissa vielä rumpujarrutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs ihmettä ristikudosrenkaissa muka on? Onhan uusissa Skodissa vielä rumpujarrutkin.
Ja jäykkä taka-akseli, lapsetkin tietävät sellaiset asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua lasta taas kerran. Autoissa ei ole koskaan vakiona nastarenkaita. Ristikudosrenkaita ei ole tehty kymmeniin vuosiin.
Keksi vihdoin jotain uutta ja todellista, tai ainakin sellaista joka voisi olla tästä päivästä tai 2000 luvulta.Voi olla että Konelassa laittavat maahantuontihuollon yhteydessä nastat niihin itärenkaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua lasta taas kerran. Autoissa ei ole koskaan vakiona nastarenkaita. Ristikudosrenkaita ei ole tehty kymmeniin vuosiin.
Keksi vihdoin jotain uutta ja todellista, tai ainakin sellaista joka voisi olla tästä päivästä tai 2000 luvulta.Kyllä mm. Kuorma-autot niitä ristikudosrenkaita käyttää. Lippispää ei taaskaan tiedä mistä puhuu.
- Anonyymi
GT-R on ehkä lainarahalla varaa ostaa muttei rahaa ylläpitää. Päädyt takaisin Skodaan.
- Anonyymi
Räsä se vasta kallis onkin. 7-10t€ vuosihuollot ja kaikki muu siihen päälle.
Onneksi siinä on sentään lepakonnahkaa penkit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Räsä se vasta kallis onkin. 7-10t€ vuosihuollot ja kaikki muu siihen päälle.
Onneksi siinä on sentään lepakonnahkaa penkit.Mikä huolto niin paljon maksaa?
Ei kai tarvitse Skodaa viedä merkkihuoltoon kun takuu on jo loppunu.
Kyllä se kuntoon tulee halvemmalla muualla.
Toyotan huollattaminen se vasta kallista että saa realax takuun voimaan LoL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä huolto niin paljon maksaa?
Ei kai tarvitse Skodaa viedä merkkihuoltoon kun takuu on jo loppunu.
Kyllä se kuntoon tulee halvemmalla muualla.
Toyotan huollattaminen se vasta kallista että saa realax takuun voimaan LoLSkodassa ei ole kuin perävalotakuu, ja usein on jo polttimotkin pimeinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä huolto niin paljon maksaa?
Ei kai tarvitse Skodaa viedä merkkihuoltoon kun takuu on jo loppunu.
Kyllä se kuntoon tulee halvemmalla muualla.
Toyotan huollattaminen se vasta kallista että saa realax takuun voimaan LoLEi skodia suostuta huoltamaan muualla kuin helkamalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O432238Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on272040Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1951587Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn651579Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok841349Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s01290Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81271- 131234
Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191184- 151131