🤔👐🧼 käsien pesun kanssa. Noro näyttää olevan aika äkäinen tauti. Sitä on nyt paljon liikkeellä. Norovirus voi elää jopa viikon pinnoilla.
Ahkeraan käsin pesuun tottuu parissa viikossa. Toista on kuntosalilla käynti. Siihen tottuu 4-7 kuukaudessa. Kahteen viikkoon en ole käyttänyt hissiä. En ole vieläkään tottunut siihen.
Nyt kannattaa olla tarkkana
4
174
Vastaukset
- Anonyymi
Vitamiinit = Taudeille EI. Tällöin saa itselleen Jumalan immuniteetin. Liikunnassa on suurelta osin kyse henkisestä kantista että kuinka paljon pystyy rääkkäämään itseään. Rääkästä muistuikin mieleeni: Ruisrääkkä.
Se osaa lentää muttei halua lentää, vaan juosta, kuin velociraptor. Provosoimme isäni kanssa rääkkää kerran soitattamalla sen laulua. Lintu innostui ja tuli lähemmäksi. Lopulta se lähti kuin lähtikin lentoon. Se näytti aivan toisenlaiselta kuin kuvissa. Lennossa ollessaan se näytti ankanpoikaselta jolla oli myös ankan nokka. - Pillerinpyörittäjä. P.S Tykkään tehdä sanaristikoita. Kirkko-lehdessä oli pulmallinen sana, joka vihdoin ratkesi. Vihje oli "kotona käytetty". Vastaus oli kilju. Se oli mulle vaikea kun en kiljua tee, enkä juo😅
Hyvää yötä tähän aloitukseen.- Anonyymi
Se on kyllä niin inhottava tauti ja tosiaan taitaa koko maassa olla liikkeellä ja ollut jo aika pitkään, hiihtolomat varmaan taas innosti sitä leviämään. Toivottavasti alkaisi jo pikku hiljaa rauhoittumaan taas. Ahdistaa lukeakin aina että nyt se jyllää. 🙁😒😒🙈 Hyvää yötä ja pysykää ja pysytään kaikki terveinä toivottavasti. 🙏🏻🙏🏻🌠
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873503Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 532990
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542677Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle552401Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802261- 452122
- 692118