Vastikään julkaistun tekoälyyn pohjautuvan yksinkertaisen kryprovaluuttojen perustamisjärjestelmän ansiosta tulevissa vaaleissa puolueiden varainkeruu perustuu lähes yksinomaan tätä tarkoitusta varten perustettuihin kryptovaluuttoihin. Tällä pystytään kokonaan kiertämään puolueille lahjoitettujen varojen viranomaisseuranta ja raportointivelvollisuus, ja perinteisiin kryptovaluuttoihin verrattuna oleellinen ero on että jossain vaiheessa arvo vaan nollataan ja kukaan ei nosta asiasta meteliä.
Puolueilla on vaihtelevia käytäntöjä siinä millaisilla periaatteilla valuuttojen luonti tehdään. Vihreillä on tärkeää että sähkö on tuotettu vastuullisesti uusiutuvalla energialla, mutta alkuvaiheessa heidän menetelmänsä perustuu TosiGafe-yhtiön luomaan hukkaenergian hyödyntämiseen lämmityksessä (https://keskustelu.suomi24.fi/t/16844459/sahkolammittaja-hyodynna-nyt-sahkoa-tehokkaammin!) joka on vastikään saanut ympäristösertifikaatin. Pelkästään ydinenergialla toimivan järjestelmän perustaminen on periaatteessa helppoa kun valitsee sähköliittymän joka perustuu ydinenergiaan, mutta tässä on se mahdollisuus että juuri käytetty sähkö ei olekaan tuotettu ydinenergialla ja silloin tarvitaan töpseliin kallis suodatin joka blokkaa muun kuin ydinsähkön.
Nouseva trendi on parodiavaluuttojen perustaminen. Ensimmäisenä markkinoille tuli "Paavo Väyrynen"-valuutta, Tätä kirjoitettaessa niitä on jo kymmenkunta, näiden arvo on yleensä kiinteästi 1 mk. Seuraavaksi markkinoille ehti Stallari-valuutta jonka arvo on kiinteästi 1 neuvostorupla. Kaikista ei välttämättä voi heti päätellä onko ne perustettu tosissaan, esimerkiksi rauhanaktivistien valuutalla on sama arvo. Myös kullan grammahintaan perustuva kryptovaluutta on olemassa.
Kryptovaluuttojen läpimurto alue- ja kuntavaaleissa
Anonyymi-ap
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163552Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5392968- 961871
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501386Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821364Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa191294- 901099
- 441093
- 901084
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1081051