kännykkähänon sanottu lähettävän aina merkki-signaalia, jolla mm eksyneet voidaan löytää.
Mitä tapahtui Rasmus tapauksessa- miksi merkki-signaali ei toiminut- vai eikö sitä edes yritetty etsiä tele-yhtiöiden avulla?
Loppuuko puhelin-signaali automaattisesti eli itsestään, jos alaikäinen tappelee poliisin kanssa ravintolan yökerhossa?
Miten mahdollista kun Lapua Rasmus Takaluoma älypuhelin signaalilla ei voitu jäljittää katoamisessa?
4
83
Vastaukset
- Anonyymi
Rasmus heitettiin jokeen joten puhelin kastui ja lakkasi toimimasta. Tai kortti poistettiin ja heitettiin hukkaan.
- Anonyymi
puhelinten on sanottu lähettävän paikkatietoja vaikka ei olisi päälläkään.
nyt olisi siis tärkeä tietää mihin aikaan signaali loppui- eli olisi joutunut veden alle.
Olisi luullut signaalin loppuneen veden äärelle ja siten pystytty paikantamaan sinne?
Löytyikö sitten keväällä löytyneen ruumiin mukana puhelin?
- Anonyymi
Soomi o tietotekniikan japani-
joten nyt ne puhelinfirmat selittämään - ja lataamaan seurantatiedot esille takaluoma-puhelimesta ja yökerho-baarin kaikkien asiakkaiden ja poliisien puhelimista myös? - Anonyymi
Missäs ne maailman suomen neroimmat netti tietotekniikka nerot ny onkaan vastaamassa ?????????-
ei ainakaan suomessa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361