Tämä vertaus tuli mieleeni Ukrainan ja Venäjän välisestä kahakasta.
Olen taas raivannut tuohon alle runsaasti tilaa arvoisille veikkauksillenne.
Voittaako 30 chihuahua- hauvaa yhden suden...?
7
110
Vastaukset
- Anonyymi
Metelissä hauvalauma on ylivertainen.
Ja todentotta!
Kyllä Euroopan koirat ovat ääntä pitäneet mutta ilman mitään tulosta.
Venäjän susi on ollut aivan hiljaa. Ei siltä tosin ole kukaan kysynytkään mitään. - Anonyymi
Suomella ei kuitenkaan hätää kun kuten ennustinkin niin kohta päästään jälleenrakentamaan ukrainaa. Isot pomot toki nappaa suurimmat rahat ja ostelee mersuja ja huviloita. Aikaisemmin olikin puhetta järjestäytyneestä rikollisuudesta aseteollisuudessa ja rakennusfirmoissa. Paikat paskaksi ja sitten taas rakennellaan. Aika selkeä kuvio pyörinyt vuosikymmeniä ellei satoja.
- Anonyymi
Viki,
Vastaa ihan rehellisesti.
Uskoitko Helmikuun 25. päivä 2022 että Ukrainassa edelleen väännetään 3 vuotta myöhemmin lähes alkuasetelmista.
Vaikka kannatan Ukrainan itsenäisyyttä, minä en uskonut.MITÄ...!
Minulle osoitettu kysymys joka ei sisällä ivaa eikä pilkkaa...?
Sodan alkuhetkinä pidin selviönä että Venäjä pyrkii varmistamaan Krimin huollon raivaamalla sinne maayhteyden mikä sitten tapahtuikin.
Ymmärsin että tarkoitat nykytilanteella Ukrainan armeijan sinnikkyytä?
Toki sitä arvostan ja olen nauttinut sodan viihdetarjonnasta.
On tiedostettava että Venäjä käy vain kevyttä kulutussotaa. Halutessaan se voisi murskata koko Ukrainan infran.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
MITÄ...!
Sodan alkuhetkinä pidin selviönä että Venäjä pyrkii varmistamaan Krimin huollon raivaamalla sinne maayhteyden mikä sitten tapahtuikin.
On tiedostettava että Venäjä käy vain kevyttä kulutussotaa. Halutessaan se voisi murskata koko Ukrainan infran.Jos toi kysyjä ei ollukkaan Persekäränen?
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
MITÄ...!
On tiedostettava että Venäjä käy vain kevyttä kulutussotaa. Halutessaan se voisi murskata koko Ukrainan infran.Kulutussodaksi tuo on sitten ollut varsin kuluttava myös Venäjälle.
Väkeä ja kalustoa on mennyt surutta.
Myös merivoimilla vaikka kyseessä on maasota valtion kanssa jolla ei ole merivoimia; ja ne ilmavoimat ei edes uskalla lentää Ukrainan ilmatilaan.
Huomaa etten pidä huonona asiana että Venäjällä on mennyt kalustoa ja miehistöä; koska noista yksikään ei koskaan ole Suomen rajan yli tulossa. Ja se on pääasia.
- Anonyymi
Jos yhtä aikaa hyökkäävät kuin piraijat niin kyllä varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822148
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641856Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451824- 1231533
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641368Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1721361Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771181- 711013
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P301005- 15949