Jonkun aikaa nyt käytellyt. Vähän aikaa meni 10:n jälkeen alavalikoita ihmetellessä, mutta kyllä kaiken tarpeellisen löytää.
Ketkä vielä 10:iä käyttää, niin suosittelen jo vaihtamaan.
Hyvin toimii tämä Windows 11
7
173
Vastaukset
- Anonyymi
On se hyvä että ihmiset jaksaa opetella yhden haittaohjelman alati muuttuvia käyttöliittymiä uudelleen ja jopa maksaa siitä. 👍
- Anonyymi
Windows on haitake!
- Anonyymi
WITUT TOIMI!
- Anonyymi
WITUNTINHAN EI TOIMI! IHAN PASKA!
- Anonyymi
Ukrainaan odotetaan kamalaa yötä. Odesan radiossa kansaa pydettiin nukkumaan pommisuojissa, eikä se ole tavanomaista.
Zelenskyi tykkää kuitenkin lapsikilvistä, päiväkoteja lähelle sotilaskohteita. Sitä paheksutaan kaduilla ja vanhempien toimesta paljon.- Anonyymi
Ei paheksuta yhtään niin paljoin kuin sun patologisia valeita ja satuilua täällä.
- Anonyymi
Älä mene halpaan!
Ukraina aloittanut värväyksistä LinkedInissä, lupaa mukseeta korjausta, mutta vasta kun on tuloksia! Että tekisit terroritekoja eikä van Venäjälle.
He voi toimitta rajähteitä yms muuta,
Muhkeeta korvausta et kuitenkaan koskaan saa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2017048- 1592086
- 1131718
- 511410
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551278Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571165Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001094Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71036Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan257985- 41979