Onneksi tajusin avata jäätyneen pakastimeni ovi. Kun jääkapin hyllyt olivat varsin niukat elintarvikkeista mutta ihan sopivat. kuminoituneita pottuja mm mutta ihan jepa vielä nekin, ainakin kuukauden takaa.
Takaisin pakastimeen. Huomasin että piru vie.. siellähän on sikanautajauheliha pussi kuukauden takaa, myöskin keittojuurekset noin kuukauden takaa alennus 30pros ja paljon muuta hamstrattuja vihannespusseja jopa jäätelöpakettikin.
Olipa iloine yllätys että sain pakastimen oven auki kun muutin lämpötilaa. miinus 24 miinus 20..
Ja kuten arvata saattaa tein jauhis-keiton maustekavalkaadeineen. osan söin tänään osan syön huomenna ja kolmannen osan pistän pakkaseen.
Tässä huomataan myös hamstraamisen ja säilömisen tärkeys...
pakastimen oven avaamisen yllätys
4
150
Vastaukset
- Anonyymi
Jos jauheliha oli päiväystuote ja keiton teit niin empä enään itse tuota alkaisi pakastaan.
Jauheliha ei ollut päiväystuote. Ainoastaan keittojuurekset. No ei sinne pakkaseen mennyt kuin yksi lautasellinen. Muuten kävi kaupaksi.
- Anonyymi
Rullakebab ja viinapullo olisi ollut varmaankin mieluisampi löytö..
jollekin jollekin.. mulle oli joskus tuo viina mutta siitä seuraa vaan ruikulia pitemmän päälle nykyään.. se ei ole mieluisaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604516Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352069Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591455- 1651448
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481422Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2541219Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1911148- 2031102
- 801027
- 61988