Onneksi tajusin avata jäätyneen pakastimeni ovi. Kun jääkapin hyllyt olivat varsin niukat elintarvikkeista mutta ihan sopivat. kuminoituneita pottuja mm mutta ihan jepa vielä nekin, ainakin kuukauden takaa.
Takaisin pakastimeen. Huomasin että piru vie.. siellähän on sikanautajauheliha pussi kuukauden takaa, myöskin keittojuurekset noin kuukauden takaa alennus 30pros ja paljon muuta hamstrattuja vihannespusseja jopa jäätelöpakettikin.
Olipa iloine yllätys että sain pakastimen oven auki kun muutin lämpötilaa. miinus 24 miinus 20..
Ja kuten arvata saattaa tein jauhis-keiton maustekavalkaadeineen. osan söin tänään osan syön huomenna ja kolmannen osan pistän pakkaseen.
Tässä huomataan myös hamstraamisen ja säilömisen tärkeys...
pakastimen oven avaamisen yllätys
4
135
Vastaukset
- Anonyymi
Jos jauheliha oli päiväystuote ja keiton teit niin empä enään itse tuota alkaisi pakastaan.
Jauheliha ei ollut päiväystuote. Ainoastaan keittojuurekset. No ei sinne pakkaseen mennyt kuin yksi lautasellinen. Muuten kävi kaupaksi.
- Anonyymi
Rullakebab ja viinapullo olisi ollut varmaankin mieluisampi löytö..
jollekin jollekin.. mulle oli joskus tuo viina mutta siitä seuraa vaan ruikulia pitemmän päälle nykyään.. se ei ole mieluisaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172889
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791816Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va731428Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352- 471108
- 991011
- 110896
- 46843
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843