On nyt virallisesti suomen kommunistinen kirkko vielä puuttuu sirpit ja vasarat kirkon seiniltä
Ei sitä portto kirkkoa enää kirkoksi edes voi enää sanoa kun vihervasemmisto on tuhonnut koko hökkelin sisältä päin ennen he tuhosivat ulkoapäin. Erotkaa tuosra homottamis ja muslimien hyysäämiskirkosta kokonaan näin Minä tein
Suomen evankelisluterilainen kirkko
8
107
Vastaukset
- Anonyymi
No voi kyynel, kun sinua ahdistaa. Että ihan kommunistinen kirkko. 😆
- Anonyymi
Onneksi te joudutte helvettiin koko kommari porukka se riittää minulle. Sinne saat Stalinin seuraksi mennä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi te joudutte helvettiin koko kommari porukka se riittää minulle. Sinne saat Stalinin seuraksi mennä
Hui, kyllä minua nyt pelottaa. 🤣
Ilmeisesti kokoomus on sitten kommaripuolue ja heitä äänestäneenä olen kommari. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti kokoomus on sitten kommaripuolue ja heitä äänestäneenä olen kommari.Sinä olet kommari vaikka äänestäisit vapauden liittoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti kokoomus on sitten kommaripuolue ja heitä äänestäneenä olen kommari.Kokoomus tekee samaa politiikkaa vihervasemmiston kanssa ei eroa niistä juuri mitenkään kuin tulojen kanssa. Kaikki kommenttisi näyttää miten ylimielisiä ja pahoja rikkaat ovat
- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Sirppi ja vasara on nyt hukassa. Eihän Aloittaja ole niitä piiloittanut?
- Anonyymi
Löysin ne takapihalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713498
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851516Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745