parempaa joukkuetta veikkaamalla et onnistu pitkässä juoksussa.tuoreena esimerkkinä juuri päättynyt colorado dallas(josta itse en laittanut vetoa).oliko mielestäsi uskottavaa että dallas kahdella salamamaalila meni jatkoajalle?tai onko sinusta uskottavaa ajanjakso,jolloin montreal voitti kaikki liigan parhaat joukkueet,mutta hävisi chicagolle kaksi kertaa.nämä ovat vain esimerkkejä kuinka vaikeaa nhl on pikävedossa.tavalliselle harrastelijavedonlyöjälle parhaimpana esimerkkinä tuore montrealin voitto varsinaisella peliajalla huippuvireisestä floridasta.ja jos katsoit tampa bay-boston ottelun,vasilevski hörppäsi maalin puolikentästä heitettyyn kiekkoon ja hagelin noston yli tyhjän maalin alle 30cm päästä maalista kenenkään edes yrittämättä estää.ottelu muuten pättyi bostonin voittoon.mutta katsokaapa bostonin muita otteluita.tottakai florida antoi voiton bostonille osana marchandin kauppaa.viimeisin kohtaaminen tampa bayn kanssa ei enää ollutkaan niin bostonilta samaa tasoa eikä "ihmeitä" tapahtunut.tässä pari esimerkkiä siitä,että kaikki pelit nhl:ssä eivät ole sellaisia,että parempi joukkue voittaa.haluan kuitenkin antaa vetovinkin lopukaudelle,laita montreal +1 maalilla.tuskin häviät.on tullut jo aiemmin kaudella selväksi että montreal on nhl:lle taloudellisesti niin arvokas että se on pidettävä mukana.eli jos montrealia vastassa on joukkue,jolla on varaa hävitä,montreal +1 maalilla on ns solid bet.
oletko aloitteleva pitkävedon saralla?
Anonyymi-ap
1
76
Vastaukset
- Anonyymi
lisäisin vielä edelliseen että mikään kuitenkaan ei ole ns pomminvarmaa.änärissä joukkueet ottavat ns "välipelin" toisinaan liian rasituksesn välttämiseksi.sen tunnistat tutkimalla joukkueiden otteluohjelman.se onnistuu helposti googlettamalla joukkueen nimi +schedule,suosittelen kuitenkin googlen sijaan. bingiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203775Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5753271- 991971
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221474Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821404Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396- 1071217
- 471169
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1291156- 901129