Pitänee jatkossa varustautua turvasuihkeilla ja vähän kättä pidemmällä. Tänne ei ainakaan enää kannata tulla, eikä saalistaa tiellä. Tiedoksi vaan eräälle. Ystävät eivät nimittele. Koska se kertoo arvostuksen puutteesta. Vaan eihän se koskaan mitään ystävyyttä ollutkaan, vaan pelkkää hyväksikäyttöä. Vaikka kyllähän minä sen tiesin.
Etsi jostakin muualta se tarpeiden tyydyttäjäsi! Tai hommaa jostakin itsellesi aikuisviihdettä.
Terveisiä vaan hyväksikäyttäjälle
12
577
Vastaukset
- Anonyymi
Hyväksikäyttäjät joutaisi ihan oikeasti linnaan. Hyväksikäyttöä sallitaan tässä yhteiskunnassa aivan liian paljon. Viranomaisetkaan eivät aina tee tarpeeksi asioiden eteen, nk. pitäisi.
- Anonyymi
Sen verran lisään ja korjaan, jotta ei tule väärinkäsityksiä. Joillakin ihmisillä on tapana naamioida hyväksikäyttämisen auttamiseksi. Periaatteella, että kun minä avitan sinua, niin sitä avitat tällä toisella tavalla. Ja jotkut sekottavat ystävyyden ja rakkauteen kuuluvat intiimipuuhat keskenään. Ne ovat täysin kaksi eri asiaa. Ideaalissa tilanteessa kumpiakin asioita on ns. normaalissa parisuhteessa. Mutta ystävyyttä voi olla ilman, että tehdään mitään sänkypuuhia.
Jotkut ihmiset näyttävät tekevän sitäkin, että väittävät kiusallisissa tilanteissa, että "Kyllähän sinäkin haluat.. ja onhan sinullakin tarpeita...". Tai sitten sekottavat omat halunsa ja tarpeet luullen, että toinen ajattelee samalla tavalla.
Omasta mielestäni ne intiimipuuhat kuuluvat vain parisuhteeseen ja kiintymyssuhteeseen. Eikä sen pidä perustua johonkin avittamiseen. Tietyllä tavalla se mahdollistaa kieron menettelyn ja se on hyväksikäyttöä.
Tilanne on niiden kohdalla vielä pahempi, jotka ovat joutuneet elämänsä aikana aiemmin hyväksikäytön, tai pahoinpitelyn kohteeksi. Jonkinlaista ajattelemista pitää jokaisen tehdä, jotta ei aiemmin uhriksi tullut joutuisi uudestaan kokemaan hyväksikäyttöä. Joillakin näyttää olevan se ongelmana, että eivät edes näe sitä vääränä.
Täällä tapahtuu todella paljon painostamista, vetoamista ja väitetään omia toiveita, että ne samat kuin toisen ja myös hyväksikäyttöä. Kaikkea ei vain pidetä rikollisena, vaikka se täyttäisikin tietyt hyväksikäytön kriteerit, etenkin, jos toinen, eli uhri on suostunut siihen. Tässä on suuri epäkohta. Se toiminta on yhtälailla tuomittavaa, kuin väkisin tehty raisk*us.- Anonyymi
Edelliseen pieni korjaus: siis viimeisenä mainittuja asioita tapahtuu paljon ns. lähisuhteissa. Lähisuhteissa tapahtuu erittäin paljon hyväksikäyttöä. Ja kaikki asiat eivät tule julki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelliseen pieni korjaus: siis viimeisenä mainittuja asioita tapahtuu paljon ns. lähisuhteissa. Lähisuhteissa tapahtuu erittäin paljon hyväksikäyttöä. Ja kaikki asiat eivät tule julki.
Miehet puhuvat huvittuneesti ja alentavat naiset huonoiksi käyttävät hyväksi ja puhuvat ettei ole kaksinen nainen
- Anonyymi
"ystävyyttä voi olla ilman, että tehdään mitään sänkypuuhia"
Sänkypuuhat ei kuuluu ystävyyssuhteeseen. Ei liity siihen millään tavalla.
Sänkypuuhat kuuluu seksisuhteeseen.
Seksisuhteeseen liittyy jossain määrin ystävyys, mutta ystävyyteen ei liity seksi.
Se on seksisuhde, jos siinä on mitään "sänkypuuhia".
- Anonyymi
Oppii ainakin pysymään jatkossa kaukana sek*iaddikteista ja saalistajista.
- Anonyymi
Tästä. Tulee. Ehkä.
Julkisuus. Tempustasi. Paskaa. Syötät. Ihmisille.
Se. Voi. Nostaa. Syyteen. Kunnian. Loukkauksesta.
- Anonyymi
Kuka. Tälläistä. Levittää. Tämmöistä. Paskaa.
Julkisuuteen. Kysyn. Vaan. - Anonyymi
Sairaalista. Julkisuuden. Tavavoitelu. Toisten.
Kustannuksella. Pitää. Varmaan. Ilmoitus. Rikollista. Levitelyä. Julkisuuteen. Tuotu.
Roppa. Kaupalla. Paska. Juttu. Ei. Ole.
Eikä. Tällä. Alueella. Ole. Edes. Oikeus. Juttu. Ollut. Täällä. Joten väärän tiedon. Levittäminen
On. Rangaistava. Teko. Josta voi joutua. Itse.
Pyttylle. - Anonyymi
Aika pimeää remmiä
- Anonyymi
Pöljällä ollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöljällä ollaan.
Miksi on salamointia toistenihmisten asioista ilmassa ja raskasilmapiiri.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593845Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun252527Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152030Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5011706Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141675Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t491611Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3001561- 171354
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631146- 211124