Eivät niin kuin Englannissa tai Japanissa, Kiinassa, joissa kodittomia joudutaan majoittamaan hotelleihin.
Suomessa ei liiallisuuksiin mennä, mutta tiedetään, että maan kodittomat pärjäävät itse.
Alaskassa oli kasvaneita kodittomia inuiitteja, jotka vähän kilpailevat suomalaisten kodittomien kanssa, että voidaan ajatella, että pohjoisen pallopuoliskon kodittomat ovat eteläisen pallopuoliskon kodittomien paljon parempia.
Onneksi Suomessa kodittomat ovat itsenäisiä!
7
186
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän oikeiston ratkaisu ole kasata kaikki kodittomat leirille puuhastelemaan kuten Puolassa 40-luvulla ja Työ saattaa vapauttaa suihkun kautta...
- Anonyymi
Kyllähän Suomessa asiansa hoitavalla henkilöllä katto pään päällä on.Asumis menonsa maksaa ja ei möykkää niin säilyy asunto.
- Anonyymi
Kela myöntää runsaasti tukiaisia asunnon vuokraan.
Ei suomessa kenenekään tarvitse olla koditon.
Paitsi jos ihan itse tunaroi itsensä ulos asunnosta. - Anonyymi
Ryyppää ja rällästää sitten jättää vuokrat maksamatta hitto hän on koditon.
Pohjoisen kodittoman pitää osata tehdä tiivis maja. Metästää, kalastaa, tehdä puhdetöitä sekä sytyttää tuli hobofireen.. muttei polttaa koko paikkaa. Pohjoisen kodittoman ei kannata polttaa myöskään tupakkaa ja jättää alkoholikin vähemmälle ellei sitä itse valmista tai ole keksinyt miten saadaan korvikkeista puhtaita.
- Anonyymi
Mitä kodittomat sitten tekee nooh vaeltaa kuin zompiet kaupungeissa.Oma vika suurimmalla osalla kodittomia.
- Anonyymi
Vartin kiukaalla säästyy sähköä enemmän kuin iglussa https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011106536.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833