Tuijottamisesta

Anonyymi-ap

On erittäin kiusallista kun tuijotetaan ja varsinkin pitkään. En tiedä mitä tuijottajan päässä viiraa vai onko sylttänyt sipuli. TUIJOTTAMINEN ON EPÄKOHTELIASTA. Tekisi mieli sanoa, mitä v****ua tuijotat. Eikö muuta ole tekemistä.

10

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tässä varsin hyvä kirjoitus vauva.fi sivun keskustelusta tuijottamisesta:

"Kaikkein parasta on jos joku tuijottaa/toljottaa pitkään niin morjenstaa tuijottajaa ja kysyy mitä sulle kuuluu ja ettei ollakkaan pitkään aikaan nähty."

"...toljottaja sanoo tietenkin että en minä sinua muistaakseni tunne. Ja voit siihen sitten vastata että eikö tunneta kun niin tarkkaan minua katsoit."

Ei taida jotkut vimpeliläiset tällaista kommenttia kestää...

• Anonyymi

Täällä Vipelissä tv.t ei näy niin itsekin ainakin tuijotan ihmisiä aina jos niitä näkyy. Yleensä ei näy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä Vipelissä tv.t ei näy niin itsekin ainakin tuijotan ihmisiä aina jos niitä näkyy. Yleensä ei näy.

Kaksi autoa on jo ruuhka.

• Anonyymi

Kyllä minä ainakin tuijjotan sanokoot muut mitä lystää,seiniäkö pitäs alkaa vahtaamaan.

• Anonyymi

Sääksjärvelle olen asentanut valvontakameroita joita seuraan.

• Anonyymi

Täällä se sisäsiitoisuus näkyy.
      Täällä ei vain ihmiset tajua että elävät arkea kuin 70(50)-luvulla.
      Suurin murhe on jonkun katsominen. En yhtään ihmettele jos joku ohiajava tänne on eksynyt ja viettää hetken kaupan pihassa ja nauraa, ottaa kuvia ja lähettä tutuille.
      En itse edes viitsisi jarruttaa kylän kohdalla mutta kun joku pässi on virittänyt keskelle tietä siihen helvetin rumaan kiertoliittymään atraimen ruuhkan toivossa. Ketään ei liiku mutta seuraavaksi turisteille liikennevalot Nellun kulmalle. Tiedä vaikka tulisivat Alajärveltä niitä ihastelemaan. Voitaisiin pitää juhlapuheita omille puolue kavereille ja muillekin ja odottaa Stubbia ja Orpoa vihkimään se. Paidathan oli jo valmiina.
      Siis tärkeintähän siinä olisi se että voitaisiin olla naama hymyssä korviin asti paikallislehdessä.

• Anonyymi

Pahimmat tuijotukset saa silloin harvoin kun nellussa asioi (eläkeläismiehet kyylää) tai sitten s-marketin kassojen takana on ne penkit joista kyylätään. Ne penkit vois siitä kassojen takia heittää pihalle, tämä s-marketille vinkkinä. Nellun ongelman hoitaa vain aika.

• Anonyymi

nellu onneks enään kerran viikossa auki

• Anonyymi

Kävin katsomassa Vimpelin aamu ruuhkaa! 1 mummo polkupyörällä ja 3 koululaista meni Völjyyn koittamaan onko ovi jo auki.
      Kyllä siinä tuijottaa jos joku tulee vastaan.

• Anonyymi

Sieltä voi jokainen lukea kunnanjohtajan strategian kunnan sivuilta, niin kuin aamulla kylällä olisi 100000 ihmistä joka aamu. Siellä Kokoomuksen virka sisko kunnanvaltuutettu iloisesti sytyttelee kunnan talon pihalla lyhtyä heinäseipään nokkaa ilman kynttilä joka aamu niin että huulipuna loista Alajärvelle asti ja sitten koordinoimaan siivoustalkoita taas kunnantalon 10 neliön pihalle. Täällä sitä tuijotetaan joskus ihan syystäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      34
      4011
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1533
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      1476
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1237
    5. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      130
      1011
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      81
      1004
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      978
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      949
    9. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      943
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      785
    Aihe