Ilouutinen: Sydämen kutsumus palaa uusin jaksoin - Elizabeth ei piilottele enää komeaa miesystävää!

30

1317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sekoilin tämän Kanadalaisen draamasarjan nimen kanssa senverran että aluksi luulin puhuttavan Brittien loistavasta 'Sydämen asialla' sarjasta.

• Anonyymi

Tässä ei ole mitään loistavaa; oikein harvinaisen teennäinen ja sievistelevä sarja. En jaksa katsoa. Tulisipa tuo edellä mainittu Sydämen asialla, sitä jaksaisi katsoa yhä uudelleen mieluummin kuin tätä.

• Anonyymi

Voi kuinka iloinen uutinen. Sydämeni aivan pakahtuu tuosta uutisesta. Tuskin maltan nukkuakaan, kun pääsen seuraamaan tuota sarjaa.... (tämä on sarkasmia, huumoria sekin)

• Anonyymi

Hyvä sarja.

• Anonyymi

Maskeerauksen täydellinen epäonnistuminen.
      Tuohon aikaan oltiin meikittömiä ja hiukset kiinni.

• Anonyymi

Hupa sarja, heikkoa tekoa, tekoromanttista hömpää ja mukamuka ongelmia. Esiintyjillä valtavat vaatevarastot joka otokseen uusi kattaus. Aivan kuten oikeastikin karuissa köyhissä kaivoskapungeissa? Oksettaa katsoa.

• Anonyymi

Aika lipevä, harvat nk. Jännityskohtaukset ovat aika surkuhupaisia,

• Anonyymi

Aloitan ainakin katsomisen vaikka hömppää...ei vahingoita ketään

• Anonyymi

En ole toivonut uusintaa

• Anonyymi

Muutaman minuutin otannalla tulin siihen tulokseen, ettei mua tuollaista kiinnosta katsella yhtään pariaminuuttia enempää..

• Anonyymi

Hienostosakki pukuineen ja koruineen, ja heidän elämänkäänteensä korulauseineen ei vaan puhuttele mua..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienostosakki pukuineen ja koruineen, ja heidän elämänkäänteensä korulauseineen ei vaan puhuttele mua..

- tosin ei se mua haittaa jos joku muu tykkää kravattisonneista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon parempi olisi katsoa sarjaa, missä elämä potkii päähän vasemmistolaisia elämänkoululaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- tosin ei se mua haittaa jos joku muu tykkää kravattisonneista.

Niin, sehän on jokaisen unelma seurustella jonkun apukoulun käyneen duunarin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät nämä mitään hienostosakkia ole, varsin köyhän, syrjäisen pikkukaupungin väkeä.
        Lavastus ja puvustus vain on niin epäaitoa, luulisi , että ollaan brittiläisessä aatelislinnassa. Toisessa samaa aikaa kuvaavassa kanadalaissarjassa, Toronton suurkaupunkiin sijoittuvassa Murdochin tutkimuksissa, maisema ja ihmiset näyttävät paljon realistisemmilta. Vaikka siinäkin päähenkilöt ovat vuodesta toiseen nuoria ja kauniita.

• Anonyymi

Kyllä on niin kaunista ja imelää, että . Turhan makeileva. Kaukana meikä tytön maailmasta. Onnea sarjasta pitäville !

• Anonyymi

Ikinä kuullutkaan koko sarjasta.

• Anonyymi

Telkkarista tulee ihan riittävästi murhaa, väkivaltaa, kauhua ja sotaa, joten yksi kaunis ja huoleton sarja on tervetullut mukaan.

• Anonyymi

Psykopaattinen nainen tuntematta pienintäkään tunnontuskaa, kauneillen ja huolettomasti, sitoi itseensä kilpakosijoita vähääkään ajattelematta niiden tunteita, joita veti kuin magneetti. Onhan niin romanttista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykopaattinen nainen tuntematta pienintäkään tunnontuskaa, kauneillen ja huolettomasti, sitoi itseensä kilpakosijoita vähääkään ajattelematta niiden tunteita, joita veti kuin magneetti. Onhan niin romanttista!

Mitenkähän kommenttisi liittyy aloituksessa mainittuun sarjaan..............ei mitenkään!

• Anonyymi

Useampi kausi meni siinä, kun sarjan kaunotar pyöritteli samanaikaisesti useita kilpakosijoita. Aika vino käsitys romantiikasta. Oikeasti iljettävää.

• Anonyymi

Olet ihana mies 💋

• Anonyymi

Jouduin samanlaiseen iljettävään pyörittely-yritykseen, kun pyrin rakentamaan avioliittoa erään sisaren kanssa. Aluksi suhtautui aivan ystävällisesti, sitten taas vain päivää myöhemmin kylmäkiskoisesti.

Menetin heti täysin mielenkiintoni sisareen. Huomasi polkaisseensa pianoon ja rupesi liennyttelemään, mutta kun mielenkiintoni oli mennyt, niin se oli mennyt. Jouduin kyllä näkemään häntä jatkossakin, koska liikkui samoissa porukoissa, mutta kyllä vieläkin inhottaa.

• Anonyymi

Kummallinen oli myös toinen pyörittely-yritys. Tutustuin arabian luennoilla siskoon, jolla oli jo ennestään kaksi pyöriteltävää. Rakastuin häneen oikeasti, joten kysyin häneltä suoraan, josko saisin hänet vaimokseni.

Kieltäytyi, joten minusta asia oli selvä, muttei suinkaan hänestä. Vaan ei siinä tietenkään ollut mitään syytä välirikkoonkaan. Kun kerroin myöhemmin, että ylioppilasasuntolani vaatii, että joulujuhlaan pitää tulla myös tyttöystävä, lausui heti, ettei tule. Hän oli siis luullut, että piiritän häntä. En minä ollut mitään sellaista ollut ajatellut. Eikö kerran rukkaset olleet tehnyt asiaa jo täysin selväksi?

Tajusin heti, että harhaluulo piiritettävänä olosta oli hänelle tärkeä, joten en tuntenut tarvetta sanoa siihen mitään.

• Anonyymi

Sydämen kutsumus.Sydämen asialla.Sydämen valtiaat.Liekehtivät sydämet.
      Syke.La Promesa salaisuuksien kartano.Gilmoren tytöt.Mc Claudin tyttäret.
      Holbycityn sairaala.Pikku Dorrit.Emilie.Scarlet .Jalna.
      Francon jälkeen Alcantran perhe.Belgravia.Muotitalon salaisuus.
      Näitähän yle laittaa ohjelmistoonsa samaan tahtiin,kun mainoskanavillakin esitetään.
      Sitten vielä monet uusinnat päälle.Siinähän sitä on katsomista kullekkin.

• Anonyymi

Samaa skeidaa koko nippu!

• Anonyymi

Kansankoulunopettaja yhtynee ratsupoliisin kanssa tulevissa jaksoissa?

• Anonyymi

saako polle kauraa koppu koppu

• Anonyymi

JUURI ne , jotka ovat innokkaimpia haukkumaan, ettei miehillä muka ole 'tunneälyä', saavuttavat romantiikan korkeimman asteen pitämällä itsellään laajan kilpakosijakaartin flirttailemalla, lupailemalla ja vähääkään ajattelematta harhaanjohdettujen miesten tunteita.

Yli PUOLELLA ihmisistä, niin naisista kuin miehistäkin, on ollut oman kertomansa mukaan kiinteän liiton aikana myös sivusuhde. Seksipartnereita ihmiset kertovat olleen keskimäärin 12. Tämä on siis normaalia, mutta ihailijakaartin pitäminen väärin puhein ja lupaavasti käyttäytyen, ei ole ROMANTTISTA vaan PSYKOPAATTISTA.

• Anonyymi

Kyllä on niin imelän siirappinen sarja,valkaistunein hymyineen ja sliipattunein vaatteineen.Yök!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      89
      2132
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2121
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      43
      1799
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      213
      1452
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1349
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1296
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1131
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1006
    10. Aivottomat

Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie
      Kuhmo
      23
      867
    Aihe