Vantaalla ehdolla on Mika Niikko.
Niikolla on neljä rikostuomiota: luvattomasta työkoneella ajelusta, käsilaukkuvarkaudesta, katteettomalla pankkikortilla ostelusta sekä suojatiellä kävelleen naisen päälleajosta varastetulla autolla.
Että näin.
Vantaan persun tekemiset
20
205
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki persut eivät ole rikollisia mutta kaikki rikolliset ovat persuja.
- Anonyymi
Ja Soinistit s24 palstojen perusteella avohoitopotilaita joille pitäisi ensitilassa saada apua ja lääkitys kuntoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Soinistit s24 palstojen perusteella avohoitopotilaita joille pitäisi ensitilassa saada apua ja lääkitys kuntoon?
Demari on siltikin kokovartalokytrpä.
- Anonyymi
Niin, mitä sitten? Vai oletko tohvelisankari kateellinen?
- Anonyymi
Rötös on ansio persuissa? Mitä rötöstelevämpi, sitä persumpi?
- Anonyymi
Tallin taa tuollaset
- Anonyymi
Jos jostain löytyisi rehellinen ja lainkuuliainen persu, se olisi vuoden isoin lööppi.
- Anonyymi
Jos jostain löytyy persu, jota sinä ap et stalkkaisi ja maalittaisi minä piirrän ristin seinään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jostain löytyy persu, jota sinä ap et stalkkaisi ja maalittaisi minä piirrän ristin seinään.
Rikolliset pitää jättää rauhaan, sitäkö sinä puolustat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikolliset pitää jättää rauhaan, sitäkö sinä puolustat?
No yksi vaihtoehto olisi tietenkin se, että sinä ap hankkisit elämän itsellesi ettei sinun tarvitsisi stalkata persuja 24/7-365 elämää hallitsevana pakkomielteenä kaiken muun elämän puuttuessa kuin em?
- Anonyymi
Tarkkaan oot katellu 👍😂
- Anonyymi
Persuissa on massoittain rikollisia. Jopa meppi on tuomittu rikollinen.
- Anonyymi
Vai rikollinen se sinun sinimustan mielestä on meppi joka on ollut niinkin tuhma, että on puhunut mamuista ikävästi?! 😂😂
- Anonyymi
Ennemmin rikollinen kuin tyhmä kokovartalokytrpä?
- Anonyymi
Ei voi olla totta ! Luuleeko Niikko, Kiinalle salaisuuksia vuotanut
persu, että hänen kaikki tekonsa on unohdettu ?
Jotain rajaa pitäisi olla kuka voi asettua ehdokkaaksi vaaleihin.- Anonyymi
Onhan se raja olemassa sille, kuka pääsee ehdolle ja kuka ei. Siksi te sinimustat ette päässeet ehdolle..😏
- Anonyymi
Ei voi olla totta, tämähän mainostaa olevansa uskovainen mies.
Onneksi rötöksiä voi tehdä kun saa synnit anteeksi. - Anonyymi
A.kaikkonen pesee niikon.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1286458Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745772324Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461590Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141351Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881196Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481045- 661038
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631022Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27998- 63956