Hatanpäällä rakennetaan kerrostaloja, Hatanpään valtatiellä ratikkaa, Tampereen valtatiellä täys kaaos, Ratinan purkutalojen kohdalla rakennetaan kerrostaloja, Viinikanlahdella myllätään, Jokikadulla tietyöt käynnissä....
Ketä varten tämä kaikki? Jotain tänne muuttavia opiskelijoitako?
Järkyttävä myllerrys taas keskustassa!
14
223
Vastaukset
- Anonyymi
Unohtui Puutarhakadun totaalinen kaaos.
- Anonyymi
Ei siellä
Ole pakko olla. Persu!- Anonyymi
Joo. On pakko olla vihervassari.
- Anonyymi
Suosittelen Mänttä-Vilppulaa. Siellä ei takuulla rakenneta enää koskaan mitään uutta. Muuttakaa sinne.
- Anonyymi
Sitten vielä asematunnelin viisi vuotta kestävä remppa. Vain Treella kaikki tehdään yhtäaikaa ja niin hitaasti että etanatkin nauravat.
- Anonyymi
Ihan tosi tyhmää!
- Anonyymi
Hirveä mötrkä aiotaan rakentaa asemalle. Jos kaikki sen asukkaat lähtisivät yhtä aikaa liikkeelle olisi liikenne aivan tukossa.
- Anonyymi
Siis mörskä, tornifallos. Kuka pesee ne lattiaan yltävät ikkunat,? Sitä olen aina ihmetellyt vai pestäänkö niitä ollenkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mörskä, tornifallos. Kuka pesee ne lattiaan yltävät ikkunat,? Sitä olen aina ihmetellyt vai pestäänkö niitä ollenkaan?
Siivoojan ongelmia
- Anonyymi
Minua ahdistaa. Miksi ei pidetä kaipunkia nättinä vaan imitoidaan suurkaupunkeja brutaaliarkkitehtuureineen?
- Anonyymi
Kannattaa miettiä muuttoa jonnekin, missä mikään ei koskaan muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa miettiä muuttoa jonnekin, missä mikään ei koskaan muutu.
Toivottavasti sinä edes muutut tai muuta pois.
- Anonyymi
Kerta rysäys parempi kuin ainainen valitus.
- Anonyymi
Kukaanko ei ole kiinnostunut että mitä kaikki maksaa ja ketkä kaiken maksavat .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890