Hatanpäällä rakennetaan kerrostaloja, Hatanpään valtatiellä ratikkaa, Tampereen valtatiellä täys kaaos, Ratinan purkutalojen kohdalla rakennetaan kerrostaloja, Viinikanlahdella myllätään, Jokikadulla tietyöt käynnissä....
Ketä varten tämä kaikki? Jotain tänne muuttavia opiskelijoitako?
Järkyttävä myllerrys taas keskustassa!
14
211
Vastaukset
- Anonyymi
Unohtui Puutarhakadun totaalinen kaaos.
- Anonyymi
Ei siellä
Ole pakko olla. Persu!- Anonyymi
Joo. On pakko olla vihervassari.
- Anonyymi
Suosittelen Mänttä-Vilppulaa. Siellä ei takuulla rakenneta enää koskaan mitään uutta. Muuttakaa sinne.
- Anonyymi
Sitten vielä asematunnelin viisi vuotta kestävä remppa. Vain Treella kaikki tehdään yhtäaikaa ja niin hitaasti että etanatkin nauravat.
- Anonyymi
Ihan tosi tyhmää!
- Anonyymi
Hirveä mötrkä aiotaan rakentaa asemalle. Jos kaikki sen asukkaat lähtisivät yhtä aikaa liikkeelle olisi liikenne aivan tukossa.
- Anonyymi
Siis mörskä, tornifallos. Kuka pesee ne lattiaan yltävät ikkunat,? Sitä olen aina ihmetellyt vai pestäänkö niitä ollenkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mörskä, tornifallos. Kuka pesee ne lattiaan yltävät ikkunat,? Sitä olen aina ihmetellyt vai pestäänkö niitä ollenkaan?
Siivoojan ongelmia
- Anonyymi
Minua ahdistaa. Miksi ei pidetä kaipunkia nättinä vaan imitoidaan suurkaupunkeja brutaaliarkkitehtuureineen?
- Anonyymi
Kannattaa miettiä muuttoa jonnekin, missä mikään ei koskaan muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa miettiä muuttoa jonnekin, missä mikään ei koskaan muutu.
Toivottavasti sinä edes muutut tai muuta pois.
- Anonyymi
Kerta rysäys parempi kuin ainainen valitus.
- Anonyymi
Kukaanko ei ole kiinnostunut että mitä kaikki maksaa ja ketkä kaiken maksavat .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232528- 1351935
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631276Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151271Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771121HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271100Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451079Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831029Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse57973