Jo nyt väsynyt piispa Raimoon!

Anonyymi-ap

Kuulun Pyhän Henrikin katedraaliseurakuntaan ja olen jo nyt väsynyt piispa ”Raimoon”! Hänellä ei näytä olevan mitään hengellistä annettavaa. Etenkin hänen saarnansa ovat kuin lapsille kirjoitettuja, joten joko a) hän on harvinaisen yksinkertainen tai b) hän pitää meitä seurakuntalaisia tyhminä. Taivun vaihtoehto a):n kannalle.

Suomalaisina olisimme ansainneet suomalaisen piispan. En tiedä, voinko koskaan antaa anteeksi Opus Dein suomalaisille kätyreille, jotka asettautuivat tuon tekohymyä vääntävän ”Raimon” puolelle ja suomalaisia piispaehdokkaita vastaan. Nämä ihmiset ovat maanpettureita enkä voi toivoa heille enkä heidän perheilleen mitään hyvää!

Tämän ”Raimon” myötä olemme nyt täysin paitsiossa. Ei meitä huomata eikä noteerata. Vielä tämän sulattaisin, jos piispa olisi aidosti hengellinen. Sitä hän ei todellakaan ole!

0

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
        Suomalaiset julkkikset
        62
        1703
      2. Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet

PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollis­järjestön jäsenyys ja raiskaus­tuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise
        Maailman menoa
        93
        1330
      3. Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?

Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin
        Maailman menoa
        77
        1134
      4. Se oli siinä Ähtärin sairaala

Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019
        Ähtäri
        40
        1091
      5. RYÖSTÖ KESKELLÄ PÄIVÄÄ

Oliko ryöstäjä paikallisia vai muualta tulleita ?
        Pyhäjärvi
        65
        1043
      6. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
        Ikävä
        44
        1032
      7. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
        Ikävä
        55
        993
      8. Suomalaisten enemmistö: YLE on puolueeton ja luotettava

EVA:n teettämän tutkimuksen mukaan 49%, siis käytännössä puolet kansasta, pitää YLEä puolueettomana ja 75% luotettavana.
        Maailman menoa
        161
        903
      9. Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan

"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne
        Taivalkoski
        51
        893
      10. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
        Ikävä
        64
        842
      Aihe