Suomessa riittää rahaa eduskunnan työntekijöiden valtion firmojen ja sote johtajien johtajienja esim SPR PÄÄSIHTEERIN PALKKA vuonna 23, 198882,89 €
kyllä ne voidaan myös vuosittain nostaa ei tarvita suuria palkkaneuvotteluja ei yhtään olla huolissaan vaikka ne ovat kuitenkin niitä paljon puhuttuja julkisia menoaja, Kansanedustajien SOPEUTTAMISRAHAT ANNETAAN VUOSIKAUSIA ei tarvitse heidän hakea töitä eivätkämenetämitäänvaikka saavat tyhjästä isot rahat vaan kun tavis jää työttömäksi35 vuoden työrumban jälkeen sitten rassataan kaikin mahdollisin keinoin on niinkuin suurikin yhteiskunnan vihollinen.
jokunen vuosisitten kehuttiin kun suomalaisetelävät vanhemmaksi kuin ennen, nyt se on ihan helvetillinen riesa ettäsuomessa seniorien määrä kasvaa jahe tarvitsisivat arvokkaan hoidon ja tukea elämänsä viimeisiin vuosiin niin meidän fiksut politiikot ovat nyt sitä ieltä vanhus on kotonaan digi apunaan joka antaa ohjeita kuinka lääkitsevät itsensä ja kuntouttavat, tilaavat ruokansa, jotka sitten pystyvät lämmittämään , pystyvät avaamaan ruoka-annoksensa ja syömään ja juomaan .
Menemään vessaan, pyyhkimään pyllynsä ja köpöttelemään takaisin sänkyynsä dementinen.sokea, kuuro, kaatuileva, heikkokuntoinen, pelokas, yksinäinen vanhusparka,
Vuosi toisensa jälkeen vähennetään kokopäivälaitoksia , sairalan petipaikkoja
ja ambilanssit ajaa näitä heikossa hapessa olevia kotiinsa ja sairaalaan vuoropäivin ja näin on ollut jo vuosia.
Kotipalvelun väki iei riitä mitenkään laadukkaaseen ihmisarvoiseen hoitoon
Kivun hoitoon esim ei syöpä ja asl potilaille ei ole tarpeeksi keinoja eli voi antaa kitua ihmisen ihan loputtomiin laillisesti mutta silti politiikot eivät hyväksy apua inhimilliseen eutanasiaan joka on suuri helpotus silloin kun ei ole muuta muutenkaan vastassa kuin kuolema.
vanhuksista pelkkää menoa
Anonyymi-ap
0
142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k994214- 1473662
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1261697
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140