Ja niillä ei ole siipiä. Siivet on taiteilijoiden keksintöä.
Enkelit ovat kuolleiden sieluja
7
479
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus mietin, että enkelten siivet näyttää jonkinlaiselta jetpackilta eli laitteelta, jonka avulla voit lentää. Sädekehä voisi olla avaruuspuvun kypärä. Tällä tavalla, jos uskoo, että enkelit on avaruusolentoja. Mutta en sitten tiedä tätä kyllä varmuudella.
- Anonyymi
Enkelit eivät ole kuolleiden sieluja js ne kuvatataan siivellisinä, koska ne liikkuvat niin nopeasti.
- Anonyymi
Tässä opetusta, mitä Raamattu näistä sanoo. https://www.youtube.com/watch?v=h9ZeiTljrHQ
- Anonyymi
Raamattu on mielenhallinnan oppikirja.
- Anonyymi00005
Auttajia kuvataan enkeleiksi. Auttajalla on hyvä tahto eikä se kysele mitä olet. Siivet voisivat kuvata tuntemattoman paikalle tulemista.
- Anonyymi00006
HETKINEN...KUKAHAN TÄÄ ON, JOKA VÄITTÄÄ ENKELIEN OLEVAN KUOLLEIDEN SIELUJA. EI KAI VAAN JOKU SAATANAN AGENTTI SIELTÄ MEEDIOIDEN PIMEÄSTÄ PARVESTA. HEHÄN TÄLLÄTAVALLA OPETTAVAT, AUTTAEN PAHOJA HENKIÄ EKSYTTÄMÄÄN IHMISIÄ. PAHAT HENGETHÄN NE JUURI ESIINTYVÄT MUKAMAS KUOLLEIDEN HENKINÄ, YRITTÄEN NÄIN EKSYTTÄÄ IHMISIÄ. LUKEKAA MITÄ RAAMATTU OPETTAA NÄISTÄ ASIOISTA. SIELLÄ KIELLETÄÄN JYRKÄSTI YHTEYDENPITO VAINAJAHENKIEN KANSSA, KOSKA NE EIVÄT OLE KUOLLEIDEN HENKIÄ, VAAN PAHOJA HENKIÄ, LANGENNEITA ENKELEITÄ, JOTKA USEITA TUHANSIA VUOSIA SITTEN NOUSIVAT JUMALAA VASTAAN KAPINAAN TAIVAASSA JOHTAJANAAN ENKELI LUCIFER, JOKA TUNNETAAN NYKYÄÄN NIMELLÄ SAATANA.
- Anonyymi00007
Älkää nyt taas levittäkö sitä taikauskosontaa. Enkelit, muuumimamma, nukkumatti ja mikkihiiri kuuluvat samaa kategoriaan: ihmisen keksimiä satuolentoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392